Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 212

Onderwerp: De grote NG-dag

  1. #41

    Standaard

    nou het zit me waarschijnlijk een keer mee....

    afgelopen zondag thermostaat vervangen en gisteren de brandstofpomp(eindelijk).
    mijn cabrio loopt eigenlijk weer als een zonnetje, gisteren meerdere keren goed op de staart getrapt en hij bleef maar gaan.
    ik hoop dat hij zo blijft lopen en dat het niet eenmalig was.

    voor degene die interesse hebben in wat ik vervangen heb:
    - bougies
    - brandstoffilter
    - brandstofpomp
    - thermostaat

    mijn brandstofpomp maakte het bekende zoem-geluid en was dus ook wel degelijk kappot.

  2. #42

    Standaard

    ja indd dan ben ik zo blij als een vogeltje in de zomer.
    ik moet de wagen ook binnen nu en 3 weken keuren :?

    Verwacht je daar problemen mee?

    (Pedro is ook keurmeester, kan alleen niet op zaterdag)

    @ Audicab, mooi, 1 probleemgeval minder, haha.

  3. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marietje

    Verwacht je daar problemen mee?

    (Pedro is ook keurmeester, kan alleen niet op zaterdag)
    nou door wat er gisteren is gebeurt en door sommige keline dingetjes die de coupe vertoont, denk ik af en toe dat hij niet helemaal door de kleuring zal komen.

  4. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Delaney
    door de kleuring zal komen.
    Ach ja, over kleursmaak valt niet te twisten, als ie dan maar wel door de keuring komt

  5. #45

    Standaard

    hahaha
    paar typfoutjes moet kunnen, je begrijpt me tenminste.
    ik hoop echt dat hij door de keuring gaat komen.
    eens kijken volgend week bij jullie wat er gedaan kan worden en wat er aan het licht komt.


  6. #46
    Jeroen GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    7.943
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard

    Ik kom ook. Ik heb niet echt de indruk dat er problemen zijn maar wil er eens een paar meer horen lopen. (mijn motor slaat niet af al ik de olie dop losdraai, elke andere NG die ik ken doet dat wel :o)

    booze_ komt mischien ook mee met zijn Coupe, maar dat weet hij nog niet zeker..
    4 Ringen, 5 cilinders...
    '86 Coupe quattro, '87 90 quattro.

  7. #47

    Standaard

    zoals het nu staat ben ik er ook, met robbie mee in de coupe die op dit moment geen problemen heeft.

    maarre uitvallen als je de olievuldop er af draait? eens proberen dan
    my first quattro was a wilkinson

  8. Ad
  9. #48
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    Ik denk dat ik met AQJ even geïnteresseerd toeschouwer kom zijn 8) . Kan ik meteen even hotelletjes spotten voor m'n as. schroefsetactie...


    Weer een leuk ritje, toch?
    RS6 C5
    A3 TDIe

  10. #49
    Jeroen GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    7.943
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattrostyle
    maarre uitvallen als je de olievuldop er af draait? eens proberen dan
    Hetzelfde met de peilstok trouwens..
    4 Ringen, 5 cilinders...
    '86 Coupe quattro, '87 90 quattro.

  11. #50

    Standaard

    Het wordt nog wel gezellig ook. Ik heb eigenlijk ook geen problemen meer met de auto. Alleen had ik gister avond wel weer een soort klein kuurtje. Het tegen een muur-van-wind oprijden verhaal. Erg vreemd, hij reed heel de week eigenlijk perfect en goed door.

    Ach, mijn lambda bleek goed te zijn. Die heeft Pat even voor me doorgemeten en die gaf de juiste waardes aan. Schommelend... Eens kijken of Pedro nog iets kan vinden...
    S6

  12. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen GT
    Ik kom ook. Ik heb niet echt de indruk dat er problemen zijn maar wil er eens een paar meer horen lopen. (mijn motor slaat niet af al ik de olie dop losdraai, elke andere NG die ik ken doet dat wel :o)

    booze_ komt mischien ook mee met zijn Coupe, maar dat weet hij nog niet zeker..
    Hee, goed nieuws Jeroen! Misschien wel handig als we wat afspreken...kunnen we mooi met z'n allen heen/terugrijden?
    Delany en Dex hebben daar ook wel zin in lijkt me... Michel S6 zal ook wel aan sluiten?

    Waar zullen we afspreken? en hoe laat (misschien ff 2 keer zodat rest kan aansluiten?

    - 1e: Shell/de lucht?
    - 2e: de meern

    Laat maar horen
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  13. #52
    Jeroen GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    7.943
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard

    Goed idee.

    Bij de Lucht lijkt me dan het makkelijkste.
    4 Ringen, 5 cilinders...
    '86 Coupe quattro, '87 90 quattro.

  14. #53

    Standaard

    Pedro en Marit willen ons al lekker vroeg hebben dus 5:30H?

    Ghehe grapje!
    uur of 7:45/8:00H bij de lucht en wat later nog eens bij de meern voor Delany en Dex
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  15. #54
    Jeroen GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    7.943
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard

    Wow, dat is vroeg maar het is evengoed geen probleem. Vertrek ik gewoon een uurtje eerder :roll:

    8.00 uur De Lucht dan.
    4 Ringen, 5 cilinders...
    '86 Coupe quattro, '87 90 quattro.

  16. #55

    Standaard

    Het is een stevig eindje rijden...(zeker voor jullie trouwens)..vandaar dat het wat vroeg is helaas! :wink:
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  17. #56

    Standaard

    ik moet nog de pb afwachten van marit want ik vertrek misschien nog vroeger omdat ik een aardig lijstje voor pedro heb en hij daar wel de tijd voor nodig heeft waarschijnlijk.
    vanaf utrecht is het nog een uur en paar minuten rijden.

  18. #57

    Standaard

    nadat ik het bericht geplaatst had dat ik zou komen, zag ik de planning hangen op het werk
    ik moet van 8 tot 18 werken dus dat gaat 'm niet worden vrij nemen is ook niet mogelijk, ben blij dat ik mag werken maar baal ervan dat ik er niet bij kan zijn.
    my first quattro was a wilkinson

  19. #58

    Standaard

    Een uur of half negen in De Meern dan? Delaney en ik...
    S6

  20. #59

  21. #60
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    8:00 uur [img][http://www.planetsmilies.com/smilies/indifferent/indifferent0018.gif]http://www.planetsmilies.com/smilies/indifferent/indifferent0018.gif[/img] :shock: dus bij De Lucht. Let op een slingerende, blauwe S6...
    RS6 C5
    A3 TDIe

Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •