Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Vervanging rubber blok onder injector

  1. #1

    Standaard Vervanging rubber blok onder injector

    Technische audi liefhebbers,

    Ik heb het rubbere blok onder de injector vervangen van mijn Audi 80-'94 2,0 ABT Benzine. Probleem verholpen van de stotterende motor omdat hij hier valse lucht hapte.

    Het volgende probleem is ontstaan. Ten eerste werkt de choke nu niet, motor heeft koud moeite met starten en slaat af wanneer het gas niet aangeraakt wordt, toerental is dan te laag.

    ten tweede klinkt er een lopend (ratelend) motortje uit de injector wanneer het gaspedaal niet aangeraakt wordt, geluid is weg wanneer het pedaal geraakt wordt.

    Heeft iemand enig idee waar dit op slaat?

    Groeten Paul

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.845
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Zit alles wel goed vast?
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard

    ja alles zit goed vast, het enige wat ook los is geweest natuurlijk zijn de vier boutjes onder de luchtfilter om de injector eraf te pakken en de vier boutjes van de flens van het rubbere blok..

    In het rubbere blok zit een groot gat en 2 kleine gaten. iemand een idee waar de twee kleine doorgangen, ongeveer 8mm, voor zijn?

    groeten Paul

  4. #4

    Standaard

    Ik kan er ook geen info over vinden, weet iemand hier info op het net van te vinden toevallig?

    groeten Paul

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •