Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 28 van de 28

Onderwerp: Dagje Chiptune shoppen

  1. #21

    Standaard

    Idd 340@7000.

    Let wel! Deze regel geldt enkel voor chips, NIET voor powerboxen (die je motor beliegen en om zeep helpen ;-))

  2. #22
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.858
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 340@7000
    Goedkoop is niet per definitie slecht.
    Mag ik even een uitzondering maken voor die troep die op eBay wordt aangeboden? Vraag maar eens op audifans.com, er zijn heel wat mensen die hun motoren hebben opgeblazen met deze vage chips.

    Overigens is aansprakelijkheidsverzekering ook een prijscomponent.

    Tom
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Mag ik even een uitzondering maken voor die troep die op eBay wordt aangeboden? Vraag maar eens op audifans.com, er zijn heel wat mensen die hun motoren hebben opgeblazen met deze vage chips.
    Ja, dat mag je :wink: ... Het enige wat zowel ik als OBD_A4 wilden aangeven is dat een chip van 1000 EUR niet per definitie beter is dan bijv. 300 EUR. Wat op Ebay wordt aangeboden is voor m'n gevoel een equivalent van Russisch roulette (waarbij waarschijnlijk alleen in 5 van de 6 kamers een kogel zit).
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Overigens is aansprakelijkheidsverzekering ook een prijscomponent.
    Klopt...
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  4. #24
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.858
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 340@7000
    Wat op Ebay wordt aangeboden is voor m'n gevoel een equivalent van Russisch roulette (waarbij waarschijnlijk alleen in 5 van de 6 kamers een kogel zit).
    Sluit ik me helemaal bij aan. Dan is het toch wel een dure chip, want zelfs al installeer je 'm niet, volgens mij is zo'n ding bij de plaatselijke elektronicazaak een stukkie betaalbaarder...

    Tom
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 340@7000
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Mag ik even een uitzondering maken voor die troep die op eBay wordt aangeboden? Vraag maar eens op audifans.com, er zijn heel wat mensen die hun motoren hebben opgeblazen met deze vage chips.
    Ja, dat mag je :wink: ... Het enige wat zowel ik als OBD_A4 wilden aangeven is dat een chip van 1000 EUR niet per definitie beter is dan bijv. 300 EUR. Wat op Ebay wordt aangeboden is voor m'n gevoel een equivalent van Russisch roulette (waarbij waarschijnlijk alleen in 5 van de 6 kamers een kogel zit).
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Overigens is aansprakelijkheidsverzekering ook een prijscomponent.
    Klopt...
    Héééélemaal mee akkoord :wink:


  6. #26

    Standaard

    @much2much: heb juist met m'n tuner gebeld. Pk winst van 30pk tot 50pk op jouw wagen, volledig op maat gemaakt incl. testrit,...

    Greetz

  7. #27

    Standaard

    @A4_OBD:toppie, wat een service!!!
    Wat gaat het ongeveer kosten? En ik krijg een testrit?? Rollerbank??
    Wel een eindje rijden alleen, dus mocht er ooit iets aan de hand zijn....... :cry:
    Dat is weer het voordeel van Beek en G-force, 10-15 minuten rijden.

    Ik ben het ermee eens dat goedkoop niet altijd duurkoop hoeft te zijn,maar een chip van 50 euro is mij iets te goedkoop.
    Er zijn zat tuningbedrijven die troep verkopen, voor een veel te hoge prijs (zal geen namen noemen)
    Echter wordt die Revo chip veel gebruikt voor Seats (ze hebben er zelfs een speciaal forum over http://www.seatcupra.net/forums/forumdisplay.php?f=76 ) en Forge werkt tegenwoordig ook samen met Revo. Het is opzich best een hoop geld voor een chip, en er zit niet eens een rollerbank uitdraai bij, maar het feit dat je het kan in en uitschakelen is best handig, met name wanneer je lange afstanden moet afleggen. Er zit ook een anti carjack systeem op.
    Vraag me alleen af of je het echt zo snel zal gaan uitzetten :roll:

    In de chip van Beekracing heb ik veel vertrouwen.Beek heeft een zeer goede naam wat betreft het tunen van auto's, en ik weet precies hoeveel pk ik erbij heb gewonnen.Het nadeel is alleen dat men moet gaan solderen, en dat je hem nooit kunt uitschakelen.

    Elke heeft zo zijn voor- en nadeel. En ik ben er nog steeds niet uit. Lig er echt nachten van wakker :shock:
    Het is geel en vliegt over de weg........
    http://www.cardomain.com/id/much2much

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door much2much
    @A4_OBD:toppie, wat een service!!!
    Wat gaat het ongeveer kosten? En ik krijg een testrit?? Rollerbank??
    Wel een eindje rijden alleen, dus mocht er ooit iets aan de hand zijn....... :cry:
    Dat is weer het voordeel van Beek en G-force, 10-15 minuten rijden.
    You've got pm my friend

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •