Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 30 van de 30

Onderwerp: BOEM zei de middendemper.

  1. #21

    Standaard

    ja als ik een middendempervervanger ( leuk woord ) wil zal ie diagonaal moeten, door waar de demper dan hing.
    zeal·ot ( zĕl ' ət ) n. One who is zealous, especially excessively so. A fanatically
    committed person.

  2. #22

    Standaard

    sjorbandje eromheen beetje er op slaan mocht het niet lukken dan grotere hamer lasapparaat er ff bij langs halen bakkie gungum eroverheen kleien en voila good as new

  3. #23

    Standaard

    herman wat een gepruts, pijpie ertussen en klaar meneer zou het tenslotte niet erg vinden wanneer er iets meer sound uit de uitlaat komt (en iets minder dan nu het geval is wss)
    my first quattro was a wilkinson

  4. #24

    Standaard

    je kan hem toch dicht slaan , en dan met een griptang het randje bij elkaar knijpen . en vast lassen ?

    mvg Erik
    meer paarden onder de kap dan waar ik op kan zitten :-D

  5. #25

    Standaard

    ik heb hier geen lasbochtjes of buigmachine
    maar eh je kan ook gewoon die schotten eruit rossen natuurlijk dan heb je ook lawaai en je hebt dan de vorm al

    o als je nog een paar oprij bokken moet lenen je weet waar ik woon ik ben ongeveer tot 10 uur thuis


  6. #26

    Standaard

    Hm, wel eens stevig plofje geweest zo te zien... :-D
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  7. #27
    Jeroen GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    7.943
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard

    Weer eens wat anders als een klapband :shock:

    Maar volgens mij is dit wel te lassen, en anders een pijpje van 87 mm ertussen. Zo zit het bij mij ook :-D

    Hier staat wel wat info over het lassen..
    4 Ringen, 5 cilinders...
    '86 Coupe quattro, '87 90 quattro.

  8. Ad
  9. #28
    MikeV's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2004
    Leeftijd
    40
    Posts
    2.665
    Kudos
    39
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard

    hmm vandaag ff bezig geweest aan 90 van audizealot! wat een piepwerk zeg, eerst de uitlaat gedemonteerd toen in vorm geslagen met moker, was behoorlijk vervormd en gescheurd een meerdere zijden plus onderkant... dus zo goed als kon dichtgeslagen, dikke lijmklem eromheen, en dichtlassen. as good as it gets, terugmonteren, nog wat oude klemmen vervangen en klaar... iets zwaardere sound ivm verplaatse tussenschotten in de demper (H) vet stoer!
    Het leven is een spel, de regels moet je leren!

    Audi TT, 225 PK Q, Speedport tuning, Forge DV007, Forge intakehose, Forge turbo hose.

  10. #29

    Standaard

    ben benieuwd hoe die klinkt, ben hier nog ff op zoek geweest naar een demper maar m'n broer heeft de demper na het demonteren meteen weg gemieterd
    my first quattro was a wilkinson

  11. #30
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    lol daar lig je dan met je camera onder de auto maar dat is een beste scheur zeg, zal een aardige knal geweest zijn!

    ik weet wel zeker dat een stukje pijp ertussen laten maken geodkoper is dan een nieuwe orgineele middendemper. Bij EPS zou het voor mijn auto 85-95 euro kosten.... en dan is het in RVS.

    als je gewoon een handige klusser zoekt kunje nog veel goedkoper uit zijn... want een stukje gewone pijp kost niet zoveel... desnoods gebruik je de flenzen/aansluitingen van je huidige middendemper... afslijpen en overzetten op een stuk buis en klaar 8)

    denk wel datje dan een lekker soundje (zelfs met een orgineele einddemper) uit een 5-pitter krijgt
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •