Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 25 van de 25

Onderwerp: Koelsysteem spoelen + nieuwe vloeistof erin

  1. #21

    Standaard

    HALELUJA!

    Mijn koelingsprobleem is opgelost, de wagen is na vervanging van de thermostaat bij 80 Km/u 10 graden koeler, dit is niet alleen te zien aan het metertje, maar ook te merken aan de auto, hij pakt beter op en stottert geheel niet meer, ook is het inhouden op het max koppelbereik verdwenen (vooralsnog)

    Nu alleen nog een nieuwe radiateur erin en dan issie weer even goed

  2. #22

    Standaard

    En die radiateur was geen gemakkelijke,

    afgelopen maandag gaf mijn oude radiateur definitief de geest, ik was net thuis, keek onder de auto en zag het druppen.

    Ik had gelukkig bij Coen een tweedehands radiateur gehaald, dus maar snel ingebouwd (weer met hulp van Jeroen GT), en om half 8 zat hij erin, afvullen en rijden dacht ik.....

    met de nadruk op dacht ik, de koelvloeistof die ik er boven ingoot, bleek er onder weer uit te druppen. Alle aansluitingen nagekeken, maar het was toch echt weer de radiateur.

    Dinsdag een splinternieuwe radiateur, slangklemmen en het dunne koelslangetje gehaald, was het gedonder nu echt helemaal moe. Deze ingebouwd (uurtje werk bij elkaar) afvullen en rijden maar. Hij lekt nog een beetje aan de sensor, maar dat komt omdat daar nog een nieuw pakkingringetje tussen moet, het enige onderdeel wat ik vergeten was (Maar dat is geen probleem, ik heb nu een aftapkraantje op de radiateur) :P

    De 2e hands radiateur heb ik zaterdag bij Coen omgeruild tegen een setje subframe rubbers en de rubber strippen onder aan de deur, die op de koep zaten staken aan beide kanten bijna 10 cm uit. Klasse service van Coen trouwens!

  3. #23
    Jeroen GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    7.943
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard

    Gelukkig is het ding eindelijk dicht.

    Dus binnenkort heb je weer een leuk klusje..
    4 Ringen, 5 cilinders...
    '86 Coupe quattro, '87 90 quattro.

  4. #24

    Standaard

    goede zaak dat ze die zonder zaniken terugnemen.
    "Any society that would give up a little liberty to gain a little security...
    deserves neither and will lose both!"

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door antiekeradio
    goede zaak dat ze die zonder zaniken terugnemen.
    Echt wel,

    Maarja, was ook veel geld voor een lekke radiateur, dat begrepen ze daar ook wel...

    Het is voor mij weer bewezen dat Coen Donkers op een eerlijke manier zaken doet, was me eerlijk gezegd al aan het voorbereiden op het terugleveren van die radiateur door een ruit heen ofzo, maarja, dat was gebasseerd op minder coulante bedrijven :P


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •