Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: Kosten distributieriem vervangen

  1. #21
    coupé's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    10.129
    Kudos
    155
    Auto
    Audi A2
    Land
    Land

    Standaard

    wat zou een grote beurt erbij kosten ?
    Audi A2 1.4 aua

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coupé
    wat zou een grote beurt erbij kosten ?
    Grote beurt voor een A6 2.4 zit ongeveer op 250-260. En dan nog een paar procenten AF korting op de onderdelen. :-D

  3. #23

    Standaard

    Ff kort, Wat komt er allemaal verder bij een grote beurt kijken? Olie vervangen en Filters en bougies heb ik net zalf al gedaan. Maar wat moet er nog meer nagekeken worden bij een grote beurt? Pfff... wat een geld allemaal.
    Maargoed, als ik er dan toch heen rij, misschien dan ook een beurt er meteen bij doen? ligt er een beetje aan wat er nog moet gebeuren en of ik het wel of niet zelf kan?

    Hoe lastig is zon distributie riem vervangen nou? Ja ik ben vast wat uurtjes zoet, maar is het nou echt zo lastig? :S

  4. #24

    Standaard

    Je zit nogal omhoog met je distributie?

    In je instructieboekje staat precies wat er moet gebeuren. Aangevuld met wat logica heb je alles te pakken.


    De duur van een distributiewissel hangt af van je auto en motor. Concreet is het nogal wat sleutelwerk en weinig kosten. Alles wat je zelf kunt doen is mooi dus.
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wabs
    Wat komt er allemaal verder bij een grote beurt kijken?
    Een grote beurt voor een 4-cyl benzine motor is trouwens iets goedkoper, reken ergens op 230,=. Wat zit er zoal in :

    - oliefilter
    - luchtfiler
    - olie
    - bougies
    - interieurfilter
    - apk
    - 1 jaar Bosch Mobiliteit (24/7 Pechhulp door heel Europa)

    Aan de APK en Mobiliteit zitten dus geen extra kosten.


  6. #26

    Standaard

    Nouja, Olie filter, olie bougies en luchtfilter heb ik zelf al gedaan, dus alleen het interieurfilter nog ff zelf doen.
    Verder is de auto 5 maanden terug met APK geweet dus dat zal wel los lopen dan. Mag in maart weer!
    Dus ik houd het nu ff op alleen die distributieriem met alles wat er bij komt.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •