Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
Resultaten 141 tot 145 van de 145

Onderwerp: Cabriolet over de kook

  1. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob F
    Neuh, hoeft niet langs Pedro hoor, verbetering in zo al aanzienlijk en en ik denk ook wel (meer dan) voldoende voor de cabrio. Het blijft ons toerbakkie hè
    Dat komt nog wel. Het blok loopt gewoon stukken beter als deze goed gechipt is. It's meant to be! ;-)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob F
    Maar wat betekent: "een echte audi^C^C^C^C ehm motor" ? Ik snap um nie...
    Never mind. :-)

  2. #142

    Standaard

    Nou, gefeliciteerd met de aankoop/verkoop mannen!

    Goede beslissing lijkt me Rob, nou heb je meteen een leuk project i.p.v. een vervelende herstelklus.

    Re chippen: die opmerking zetten we maar bij de categorie "famous last words". :-D Dat komt vanzelf nog wel Rob, en deze zijn zo lekker te doen, da's bijna zonde om te laten liggen.

    Maar ga er eerst maar lekker van genieten, dan heb je over een paar maanden weer wat leuks om naar uit te kijken.
    Audi S8

    "One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)

  3. #143
    Rob F's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Leeftijd
    68
    Posts
    6.622
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard

    Ow, OK, who knows what the future might bring... :-D

    Heb alvast maar even een nieuw topic geopend om de 'swap' te verslaan.
    Groeten vanuit een immer zonnige Algarve!

    2016 Audi A5 Cabrio 2.0TDI aut.

  4. #144

    Standaard

    Klein ideetje wat er mee kan: een vriend van me had een A3 1.8T FWD, die trok met niet veel meer dan een chip en een ander luchtfilter een S3 eruit. [img][http://img243.imageshack.us/img243/8606/smileydrivingza2.gif]http://img243.imageshack.us/img243/8606/smileydrivingza2.gif[/img]
    Audi S8

    "One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)

  5. #145
    muizenissen
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sven S8
    Re chippen: die opmerking zetten we maar bij de categorie "famous last words". :-D Dat komt vanzelf nog wel Rob, en deze zijn zo lekker te doen, da's bijna zonde om te laten liggen.

    Maar ga er eerst maar lekker van genieten, dan heb je over een paar maanden weer wat leuks om naar uit te kijken.
    I second that. Het is al een leuke stap om mee te beginnen, de chip maakt de "gewenning" totaal ongedaan, en daarna met wat geluk/geld/moeite is er nog veel meer uit te halen.. Rob, succes met alles, zal het projectje wel volgen denk ik!


Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •