Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 62

Onderwerp: skn veeeeel te duur

  1. #21

    Standaard

    paul ken je nog andere rs2-bezitters in NL.In deventer hebben we ook een blauwe rs2 namelijk, altijd leuk om te zien!!!!!Ennu kom je naar de meeting???????
    Audi V8 Fan!

  2. #22

    Standaard rs2

    ja dat is mijn auto mvg paul
    audi rs2 is cool

  3. #23

    Standaard

    ja ik ken 6 rs2 rijders maar er rijden ongeveer 40 rond maar meer neppers of omgekat mvg paul :oops:
    audi rs2 is cool

  4. #24

    Standaard Re: goed lezen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paul
    mijn auto word nooog getuuund door thomas hij zegt 400ph 560nm mvg paul
    Beste Paul, 1 vraag niet raar bedoelt. Maar waarom riep je altijd op meetings waar ik ook was dat je auto al 460 pk had. :shock:

    Dus het viel wel mee :twisted:

    Cees
    Volle gas met die frikandel!!!

  5. #25

    Standaard

    Dit klinkt als een leuk verhaaltje...
    I like digging...

    Especially someone else his grave


  6. #26

    Standaard rs2

    hallo cees nu ken je me weer? 460 pk ja dat heb ik gezegd omdat de totale turbo ombouw van mtm zo was maar de auto liep op de bank bij rica niet goed ps we dachten altijd dat het een kkk 27-29- was maar het een 26-27-27 en die gaat tot 400-428 pk groetjes paul ps gaan we nog een keer wat afspeken dat staat al 2 jaar :oops:
    audi rs2 is cool

  7. #27

    Standaard

    Hey Paul je werkt bij Roto Smeets of niet???Ik zie je auto vaak staan daar, werk er zelf ook via een uitzendbureau....maar als je naar Erp gaat wil ik best achter je rijden hehehe om te zien hoe MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI hij optrekt!!!Als ik je natuurlijk ook maar klein beetje bij kan houden hehe
    Audi V8 Fan!

  8. Ad
  9. #28

    Standaard Re: rs2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paul
    hallo cees nu ken je me weer? 460 pk ja dat heb ik gezegd omdat de totale turbo ombouw van mtm zo was maar de auto liep op de bank bij rica niet goed ps we dachten altijd dat het een kkk 27-29- was maar het een 26-27-27 en die gaat tot 400-428 pk groetjes paul ps gaan we nog een keer wat afspeken dat staat al 2 jaar :oops:
    Ja dat klopt, maar mijn s2 is momenteel in staat van ontbinding :P in de goede zin van het woord want hij gaat met een maand ofzo weer in elkaar. Maar jij hebt ook nog steeds standaart uitlaatspruitstuk, en inlaat. Als je nou echt serieus wil doen, moet je is een keer komen kijken we zijn bezig met nieuwe uitlaatspruitstukken die in combinatie met een kkk 27#8 29 29 best gaan blazen

    Misschien kan ik nog wat voor je betekenen om de 400+ grens toch is echt te gaan halen :wink:

    Groetjes Cees
    Volle gas met die frikandel!!!

  10. #29

    Standaard Re: chip tunig van een rs2

    Maaruh...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paul
    mvg paulhallo mijn rs2 heeft nu volgends de vermogensbank van rica 261.2kw (355.1 pk) koppel is nu 404,4 nm bij 4025 rpm :oops: :oops:

    En

    hallo cees nu ken je me weer? 460 pk ja dat heb ik gezegd omdat de totale turbo ombouw van mtm zo was maar de auto liep op de bank bij rica niet goed ps we dachten altijd dat het een kkk 27-29- was maar het een 26-27-27 en die gaat tot 400-428 pk groetjes paul ps gaan we nog een keer wat afspeken dat staat al 2 jaar
    Dit komt nog steeds niet overeen?
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  11. #30

    Standaard Re: chip tunig van een rs2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TenS3
    Maaruh...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paul
    mvg paulhallo mijn rs2 heeft nu volgends de vermogensbank van rica 261.2kw (355.1 pk) koppel is nu 404,4 nm bij 4025 rpm :oops: :oops:

    En

    hallo cees nu ken je me weer? 460 pk ja dat heb ik gezegd omdat de totale turbo ombouw van mtm zo was maar de auto liep op de bank bij rica niet goed ps we dachten altijd dat het een kkk 27-29- was maar het een 26-27-27 en die gaat tot 400-428 pk groetjes paul ps gaan we nog een keer wat afspeken dat staat al 2 jaar
    Dit komt nog steeds niet overeen?
    Nope, iemand heeft een pk depressie denk ik
    Volle gas met die frikandel!!!

  12. #31

    Standaard t-s tuning

    zaterdag zijn we naar t-s tuning in duitsland geweest 6 uur vertrokken 9 aangekomen eersts motor goed na gekeken ja ja een nieuwe chip programa voor de rs2 , naarna gekeken naar lekkage van de turbo slangen enz en dan op de snelweg op de auto loopt zeer goed beter dan voorheen totale kosten e510 en e70 aan benzine 700km mvg paul en savan ps super service :P :P :P :P :P de fotos komen later
    audi rs2 is cool

  13. #32

    Standaard

    en dyno's ?!
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  14. #33
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A4_OBD
    Ja, vind ik ook wel. Maar zoals eerder vermeld zou ik ns op een échte testbank (Superflow bank m.a.w.) gaan ipv dat rollengeklooi van Rica
    licht dit eens toe, voor zover ik weet is een rollenbank toch de norm om echt vermogen te meten wat is een "superflow bank" dan?

  15. #34
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard Re: rs2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paul
    460 pk ja dat heb ik gezegd omdat de totale turbo ombouw van mtm zo was maar de auto liep op de bank bij rica niet goed ps we dachten altijd dat het een kkk 27-29- was maar het een 26-27-27 .....
    had een vorige eigenaar dan de turbo vervangen door een kleintje, of was de MTM chip een nepper? maar wat t ook was, lijkt me niet vreemd dat-ie niet lekker liep als er een andere turbo op zit als wat de chip dacht. Is je nokkenas wel standaard?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paul
    en e70 aan benzine 700km
    jaja, met je RS2 naar t land van de freie fahrt en dan 1:11 rijden? :roll:

  16. #35
    Iceman
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henkjan
    wat is een "superflow bank" dan?
    Kijk hier maar eens.

    http://www.inter-tuning.com/NLvermogentestbank.htm

    http://www.superflow.com

    mvg, Hans

  17. #36

    Standaard

    hallo henk jan toen ik hem kocht was de rs2 orgineel daarna is de auto bij coen donkers omgebouwd door een andere turbo kkk 26-27-27 en de computer de twee chips zijn van mtm en een kat vervangendepijp.
    en de nokkenassen zijn orgineel mvg paul ps de benzine was e90 :oops: :oops: :oops:
    audi rs2 is cool

  18. #37
    Iceman
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paul
    ps de benzine was e90 :oops: :oops: :oops:
    Dan zou ik er maar heel snel octaan 98 in gooien als ik jou was.

    mvg, Hans.

  19. #38
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Hmm ziet er "tricky" uit zo'n superflow bank.
    Ik zou gevoelsmatig niet graag zo boven op de rollen staan.....(spanbandje zegt knap en "we have liftoff: :? )

    Grtz. Arlo
    One liter, driver's licence eater...


  20. #39
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iceman
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henkjan
    wat is een "superflow bank" dan?
    Kijk hier maar eens.....
    ook een rollenbank dus, alleen met wat andere details dan de Maha die bij Rica staat. ik zie zo 1-2-3 niet waarom dat dan wel goed zou zijn en die bij Rica inferieur

  21. #40
    Iceman
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arlo
    Hmm ziet er "tricky" uit zo'n superflow bank.
    Ik zou gevoelsmatig niet graag zo boven op de rollen staan.....(spanbandje zegt knap en "we have liftoff: :? )

    Grtz. Arlo
    Daarom zit die man er waarschijnlijk op een stoel naast en niet er in denk ik. :roll:

    mvg, Hans.

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •