Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: k&n luchtfilter

  1. #1

    Standaard k&n luchtfilter

    zijn er nog mensen die ervaring hebben met het plaatsen van een K&N luchtfilter positief /negatief op een 1.8 turbo..

    Of moet je zoiets nooit op een turbo motor zetten??

  2. #2

    Standaard

    Lees de volgende topic even door. Toevallig door /me geplaatst:

    K&N Luchtfilter Fun of butt?
    Huidig transport= iets anders

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris-A4
    Lees de volgende topic even door. Toevallig door /me geplaatst:

    K&N Luchtfilter Fun of butt?
    Heb aldaar ook even een duit in 't zakje gedaan. :wink:
    Audi S8

    "One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)

  4. #4

    Standaard

    Ik heb zon K&N luchtfilter gehad op mijn a3 turbo, en ik moet zeggen dat het wel scheelde. Ik heb het gedaan toen ik mijn auto had laten chipppen. NU heb ik een CAI, en dat scheelt dus duidelijk veel. Het scheelde mij 0.3 sec van me 0-100 kmh tijd.
    En dan nog het geluid van het afblazen van de DV. Dat was net alsof je een blowoffvalve had. Zeer lekkere sound. En verder is de CAI aanzuigbrom alleen aanweizg als je daadwerkelijk gas geeft.
    Goed spul. Maar ik zou ook andere mods doen aan je turbo, zoals een N75J valve en 4.0 FPR en een goede dumpvalve met strakke veer.. Als je wat wilt weten hoe of wat dan hoor ik het wel..

  5. #5

    Standaard

    foto ervan
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen


  6. #6

    Standaard

    k&n (papier) is niet slecht op 2 voorwaarden :
    - volledig afschermen van de motorruimte( 57 i kit is niet voldoende afgeschermd..) natuurlijk met koude luchttoevoer( doorsnede 80-100 mm )
    - bij inspuiten / reiniging met olie heeel dun inspuiten en goed laten drogen..

    suc6 met je keuze..

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door awS3
    - bij inspuiten / reiniging met olie heeel dun inspuiten en goed laten drogen..
    Anders gaat de olie aan de gloeidraad van je luchtmassameter kleven en verbrandt hij langzaam. Einde LMM.
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    Heb ik dus gehad hoor luchtmassameter vebrand
    Door zo,n leuk filter .
    1cilinder de 4e kreeg te weinig benzine en de kleppen verbranden
    en de zuiger 3400 euro schade.
    Lekker zo,n mooi geluid zeker toen ik platzak was.
    Dus pas goed op.
    Dit alles was bij mijn tt gebeurt met 65000km op teller

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •