Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: cruisecontrol werking a4

  1. #1

    Standaard cruisecontrol werking a4

    hallo ik heb een audi a4 avant uit 1998 deze heeft enkele problemen de lmm geeft volgens de computer een zwak signaal en de lambdsonde schijnt ook stuk te zijn dat zou verklaren waarom de auto zo onregelmatig loopt ook was de vacuümslang gescheurd das op zich allemaal niet zo'n groot probleem enkel is van het ene op het andere moment de cruisecontrol ermee opgehouden is dit het logische gevolg van de andere problemen of is het een ander probleem en wie weet iemand die dit vrij simpel kan uitzoeken want dit is voor mij een doolhof. Ik lees op dit mooie forum allemaal dingen over tuning kan iemand mij vertellen hoe groot het verschil is bij mijn 1800 benzine en waar kan ik dit eventueel laten doen en nog belangrijker hoeveel gaat dit kosten en als ik dingen goed begrijp word de auto hier zuiniger van klopt dit alvast bedankt voor de informatie groet klaas

  2. #2
    al_bundy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2006
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.697
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 80

    Standaard

    Tjee, even wat punten en komma's gebruiken aub.

    CC op een A4 benzine van deze leeftijd werkt met een apart vacuum systeem. Waarschijnlijk de rem/koppeling vacuum schakelaar kapot. Even zoeken, is al een aantal keren voorbij gekomen.

    Tuning kan een auto zuiniger maken, alleen door het toegenomen vermogen kan het zijn dat je vaker op het pedaal gaat staan. En dan verbruik je meer dan voorheen.

  3. #3
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    Isallemaalheelsimpeloptelossendelmmgewoonvervangen entunenvaneen1800geblazenmotorheeftgeenzin
    RS6 C5
    A3 TDIe

  4. #4
    a4drieliter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2008
    Leeftijd
    63
    Posts
    5.688
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eszes Bekijk Berichten
    Isallemaalheelsimpeloptelossendelmmgewoonvervangen entunenvaneen1800geblazenmotorheeftgeenzin
    On-geblazenbedoeltuzeker?
    Dus....

  5. #5
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    Yupsorry!
    RS6 C5
    A3 TDIe


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •