Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: motor start niet bij koud weer

  1. #1

    Standaard motor start niet bij koud weer

    Ik heb een raar probleem wat zich pas sinds een paar dagen voor doet. Vroeg in de ochtend wil de auto wanneer het koud is geweest niet starten. Hij slaat aan draait misschien een halve seconde en valt gelijk uit. Dit kan ik blijven herhalen maar er verandert niks.

    Als ik hem start en gelijk een btje gas geef en hem 5 seconden op 2000 toeren laat lopen en m'n gas los laat dan blijft hij gewoon lopen.

    tijdens het rijden voelt de motor goed aan. Wat wel opvalt is dat hij wanneer hij koud is een btje rauwig loopt ( lijkt haas op tikkende kleppen ) maar dit is weg wanneer hij warm wordt.

    Iemand een idee?

    gegevens auto
    Audi A3 8p 2.0 fsi
    bj 2003
    km 85.000
    They try to finger print me and give me some years but they'll only get 1 finger while i'm shifting gears!

  2. #2

    Standaard

    Kontroleer of je gasklephuis wel goed schoon is en laat even de auto uitlezen

  3. #3

    Standaard

    Toevallig heeft Pedro ( Hartog tuning ) paar maanden terug nog mijn gasplekhuis schoongemaakt dus dat kan het denk ik niet zijn. Toen is er ook gelijk nieuwe olie filter + olie in gegaan.

    Probleem is na mijn post niet meer voor gekomen. Hopelijk blijf het weg.
    They try to finger print me and give me some years but they'll only get 1 finger while i'm shifting gears!

  4. #4
    theeuwke's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Posts
    3.888
    Kudos
    1
    Auto
    Audi 80
    Land
    Land

    Standaard

    temperatuursensor kapot, heb laatst hetzelfde probleem gehad.
    Koos Audiloos, want mijn Audi heeft Koos. Nog altijd op zoek naar een Audi Ur-Quattro of Ur-80 Quattro.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •