Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 133

Onderwerp: LPG-inbouwervaringen

  1. #61
    RRRobert's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Posts
    192
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 100

    Standaard Re: LPG-inbouwervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marc_audi100cd_1985 Bekijk Berichten
    Hoi RRRobert,

    mooi verbruik.
    Uitkijken dat ie nu niet te arm gaat draaien.
    Heb je de klepspelingen al eens gecontroleerd? vooral de uitlaatkleppen kunnen flink warm worden en mogelijk meer in de zitting gaan liggen.
    Ik weet niet wat de ervaringen van andere audirijders zijn met LPG in een 5 cilinder waarbij de kleppen gesteld worden met stelplaatjes? (modellen en motoren voor 1986)

    grt Marc
    Voor zover ik weet heeft mijn Audi (motorcode WC) hydraulische (zelfstellende?) kleppen. Ik heb er wel een flashlube smeersysteem opgezet. Voordat ik deze Audi kocht heb ik in 12 jaar tijd twee Honda Accords opgereden, beiden op lpg; daarvan moest ik de kleppen wel elke 10.000km na laten stellen. Bij de eerste auto liep ik bij 220.000 km tegen een dure koprevisie aan, bij de tweede was tot het einde toe (273.000 km) de klepspeling nog ruim voldoende, waarschijnlijk mede dankzij dat flashlube smeersysteem. En de taxichauffeur die deze bolide nu nog door Noord-Afrika stuurt is er waarschijnlijk ook dolblij mee

    Heb vanmiddag weer getankt: 1:8,4 na goed 400km woon-werk verkeer (dagelijks 10km stad, 35 km snelweg). Jeuh!
    Laatst gewijzigd door RRRobert; 16-06-11 om 20:40.
    1984 Audi 100 CC Avant 2.1 5 cil. WC - Om hem door vier ringetjes te halen, moet ik nog wel wat werk verzetten.

  2. #62

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    16
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Coupe

    Standaard Re: LPG-inbouwervaringen

    Wie weet een goed en niet duur adres om mijn audi 80 1.6 cd automaat op gas te zetten. Liefst in het noorden. ( Noord groningen) Hoe duur ongeveer?
    En hoe houdt zo'n 1.6 75 pk benzineblok zich met lpg. Vaak kleppen stellen?
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  3. #63
    theeuwke's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Posts
    3.888
    Kudos
    1
    Auto
    Audi 80
    Land
    Land

    Standaard Re: LPG-inbouwervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RRRobert Bekijk Berichten
    Voor zover ik weet heeft mijn Audi (motorcode WC) hydraulische (zelfstellende?) kleppen.
    Nee, dat heeft hij niet. Ik heb laatst m'n klepspeling na 20dkm gemeten, maar geen extra speling kunnen constateren.
    Koos Audiloos, want mijn Audi heeft Koos. Nog altijd op zoek naar een Audi Ur-Quattro of Ur-80 Quattro.

  4. #64
    CCIE's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Posts
    280
    Kudos
    9
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: LPG-inbouwervaringen

    Bij mijn huidige auto (2.0 A4 Avant uit 2006) zit een LPi installatie. Rijdt prima (28.000 km mee gereden tot nu toe) . Over twee weken komt de nieuwe 2.0 A4 Avant (ook uit 2006) en deze krijgt kort naar aflevering voor 1950 euro ook een LPi installatie.

  5. #65

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    3.967
    Kudos
    27
    Land
    Land

    Standaard Re: LPG-inbouwervaringen

    Afspraak bij de inbouwer heb ik omgezet van de 1.8 DS naar de 2.2 KU omdat ik me de 200 aangeschaft heb gaat het DS je waarschijnlijk weg, vrouwtje is me aan het pushen maar ik ga nog niet zo snel overstag.
    Heb gebeld met hem een neem de foto s mee van de buitenvulling onder de of het klepje, er komt een stuwschijf in met gaten waar moet ik nog op laten letten misschien met een verdamper die de stuwschijf openhoud?


  6. #66
    marc_audi100cd_1985's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2009
    Leeftijd
    52
    Posts
    1.144
    Kudos
    23
    Auto
    Audi 100

    Standaard Re: LPG-inbouwervaringen

    Hoi Johnny,
    zit de lpg er al in?
    wat voor systeem heb je, gewoon met verdamper?
    en hoe bevalt het ?

    foto's zijn ook altijd leuk natuurlijk


    ik ben benieuwd

    grt Marc
    Audi 100 CC type 44 C3 sedan, 85 KW, KZ motor, 5-bak, kat+lambda, Bj 4-1986 , (benzine KE-jetronic), op LPG (1/2012).
    Audi Avant Q aanhanger 1986 . (Cuore aut.'05 + Materia aut. '07)

  7. #67
    Jeltuh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2007
    Leeftijd
    38
    Posts
    1.493
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: LPG-inbouwervaringen

    Ik ben ook op zoek naar een systeem. Wil het graag zelf inbouwen. Heeft iemand hier ervaring met een closed loop systeem, deze maakt gebruik van een lambda en de TPS, lijkt mij voordelen te hebben tov de oudere systemen (open loop)

    Wat voor mixers/venturi's zijn er bij jullie 5 cilinders gebruikt?
    Audi 80 Quattro '83 In ruste

  8. Ad
  9. #68
    Arystotalloss's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2009
    Leeftijd
    52
    Posts
    14
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: LPG-inbouwervaringen

    Hier een type44, 1984, 275.000km (waarvan 40.000 op LPG), 4cyl, 1.8 carb, motortype: DR, 5bak, solex 1b3 met verdamper.
    In laten bouwen bij E&A autogas in Barendrecht. In den beginne wat storingen gehad bij het starten, toevoer relais gaf niet vrij. Keurig opgelost door E&A. Jaar geleden eerste backfires, nieuwe bougies, opgelost. Half jaar geleden weer slecht starten, nieuwe bougies, opgelost. na 3000km weer moeilijk starten, nieuwe bougiekabels, opgelost.
    Toen ik begon met LPG rijden haalde ik makkelijk 1 op 12/13, stad 1 op 10/11. Het laatste jaar steeds weer rond de 1 op 10. Ik wijtte dat aan de problemen met de ontsteking en mijn eigen gerommel met het gasmengsel. Echter met de mist-periode, twee weken geleden, startte ik de auto om vervolgens de ramen te ontdoen van mistcondens. Terwijl ik dit aan het doen ben zie ik witte 'damp' onder de motorkap vandaan komen!! Verbaasd open ik de kap en zie het gas uit de verdamper druppelen en alle bevriezen... Dat zijn de momenten dat je echt geen backfire wil.
    Wat bleek er mis? Op de verdamper zit een 'dekseltje' om de veer van het eerste membraan op zijn plek te houden. Dit dekseltje zit met vier boutjes vast. Hieraan was ook een relais bevestigd. Deze was te strak vastgedraaid en dus de tapgaten waren dol! Dit heeft zich in de afgelopen 2,5 jaar weten los te werken met dus lekkage en een oplopend gebruik als gevolg. Uiteindelijk reed ik de laatste tank 1 op 8. Gelukkig is alles nu weer opgelost en ziet mijn verbruik er weer ouderwets uit.
    Wat ik erg vervelend vond is dat E&A Autogas hier een grove inbouwfout heeft gemaakt, met voor mij (en mijn heerlijke audi) aanzienlijke risico's en onnodige brandstofkosten. Ze hebben het hersteld, maar ook gewoon de rekening gepresenteerd, omdat er maar 2 jaar garantie op zit, Prutsers!!

    (3-09-2012) Nog een kleine aanvulling op bovengenoemde drama. Vanwege de lekkende verdamper is het lucht/ brandstof-mengsel arm geworden, immers het gas vloeide gewoon de verdamper uit. Hierdoor is er een uitlaapklep verbrand, omdat een arm mengsel een hogere verbrandingstemperatuur heeft, en gas is al heeter dan benzine. Dit heeft de teller ook weer € 700,- terug gezet. Nu wel nieuwe klepzittingen, nieuwe distributieriem, olie, bougies en koppakking. Das een zorg minder de komende jaren.
    En gaan als de brandweer!!
    Laatst gewijzigd door Arystotalloss; 03-09-12 om 18:56.

  10. #69
    theeuwke's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Posts
    3.888
    Kudos
    1
    Auto
    Audi 80
    Land
    Land

    Standaard Re: LPG-inbouwervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeltuh Bekijk Berichten
    Ik ben ook op zoek naar een systeem. Wil het graag zelf inbouwen. Heeft iemand hier ervaring met een closed loop systeem, deze maakt gebruik van een lambda en de TPS, lijkt mij voordelen te hebben tov de oudere systemen (open loop)

    Wat voor mixers/venturi's zijn er bij jullie 5 cilinders gebruikt?
    OMVL R90/E zoals bij vele...
    Koos Audiloos, want mijn Audi heeft Koos. Nog altijd op zoek naar een Audi Ur-Quattro of Ur-80 Quattro.

  11. #70
    carlo1992's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Leeftijd
    32
    Posts
    83
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100

    Standaard Re: LPG-inbouwervaringen

    Ik heb zo het LPG-inbouwervaringen topic doorgelezen maar daar word veel gesproken over de 5-cilinders. Ik ben zelf in het bezit van een Audi 100 1.8 75pk met 4 versnellingen uit 1983. Met de huidige benzine prijzen word het misschien toch interessant om over LPG inbouw te gaan denken aangezien ik de auto dagelijks gebruik. Kan iemand mij voorzien van zijn gebruikerservaring van een zelfde soort model als ik heb?

    Ik las hierboven net wel de ervaringen van Arystotalloss, deze waren niet per se heel erg fijn te noemen. Helaas was dat te wijten aan het bedrijf, maar kan iemand mij wat meer inlichten over bijvoorbeeld de kosten, en met welke dingen moet ik rekening houden bij mijn motortype?

    alvast bedankt!

  12. #71
    theeuwke's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Posts
    3.888
    Kudos
    1
    Auto
    Audi 80
    Land
    Land

    Standaard Re: LPG-inbouwervaringen

    Je hebt een simpele carb. motor. Inbouw mogelijk voor < 1000. Zelfbouw < 750 euro. Verder zijn er geen bijzonderheden volgens mij. Waar woon je ergens?
    Koos Audiloos, want mijn Audi heeft Koos. Nog altijd op zoek naar een Audi Ur-Quattro of Ur-80 Quattro.

  13. #72

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    16
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Coupe

    Standaard Re: LPG-inbouwervaringen

    Heb inmiddels een audi coupe 1.8 carb versie op gas gezet. Bij Olijve in Assen want die was het goedkoopste met de inbouw, behalve wanneer je het zelf doet maar dan kom je vaak een keer of wat terug van de RDW keuring zo precies moet het.
    Goed du s bij olijve in laten bouwen en toen ik hem terug kreeg reed hij met moeite 1 op 9. En trekken, ja wanneer hij op benzine stond wel. Op advies van de inbouwer de gastoevoer wat verder open en ja dat hielp wel wat. maar om nou te zeggen super!!!!............. Nee.
    En verbruik vond ik ook veel te hoog want op benzine deed hij 1 op 13.5. Twee tanken vol geprobeerd dus geen foute berekening. Dus ik verwacht meer iets in de richting van 1 op 11. Volgens de inbouwer was een verlies van bijna 30% normaal. Oke ...................

    Na een paar weken zo wat ontevreden rond te hebben gereden heb ik mede op advies van een verstokte audi lpg rijder de auto bij een "gasdokter" aangeboden, ik kan beter zeggen "gas chirurg" want de auto was inderdaad ziek en kwam er als herboren vandaan.

    KLOK Carclinics in Oude Pekela heet die chirurg en die heeft eigenlijk maar drie dingetjes gedaan. Ca een half uur a drie kwartier is hij er mee bezig geweest. Een deskundige die ook de oude motoren goed weet af te stellen of moet ik zeggen juist oude motoren. In de motorruimte duiken en stroboscoop erbij:
    Ten eerste: contacpunten stellen, ja die heb ik nog in deze coupe
    Ten tweede de gastoevoer geregeld en
    ten derde bij de carburateur ook de toevoer/zuurstof geregeld.
    Na de contactpunten zetten ze hem op de rollerbank om het vermogen te meten. Op benzine heeft hij 44 kw, op gas net geen 39 kw.

    Dat hebben ze door goed af te stellen gebracht naar ruim 43 kw op gas. Gevolg:

    Mijn coupe rijd nu bijna net zo plezierig en accelererend als op benzine en het verbruik.......................

    Soms haal ik de 1 op 12.


    Hulde aan KLOK Carclinics ( er zullen er wel meer zijn hoor ) en jammer van de inbouwer dat hij de auto niet goed afgesteld afleverd.

  14. #73
    RRRobert's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Posts
    192
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 100

    Standaard Re: LPG-inbouwervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jmaring Bekijk Berichten
    Hulde aan KLOK Carclinics ( er zullen er wel meer zijn hoor ) en jammer van de inbouwer dat hij de auto niet goed afgesteld afleverd.
    Top dat je zo tevreden bent met je lpg-installatie. Ik ben ook een tevreden rijder op lpg, al haal ik niet jouw mooie cijfers t.o.v. het benzineverbruik. Jammer dat Oude Pekela voor het gros van de forumleden hier ver uit de buurt ligt.

    Dat een auto met een nieuwe gasinstallatie niet direct optimaal afgesteld is, is niet zo vreemd hoor. Vaak brengt het opnieuw afstellen een tijdje na de installatie wel een verbetering mee. Maar goed, als de inbouw zelf niet al te veel heeft gekost dan kan daar ook een deel van de oorzaak (als in: te weinig tijd hebben genomen, want te strak gecalculeerd) in hebben gelegen.
    Laatst gewijzigd door RRRobert; 13-01-12 om 21:15. Reden: typo's
    1984 Audi 100 CC Avant 2.1 5 cil. WC - Om hem door vier ringetjes te halen, moet ik nog wel wat werk verzetten.

  15. #74

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    3.967
    Kudos
    27
    Land
    Land

    Standaard Re: LPG-inbouwervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marc_audi100cd_1985 Bekijk Berichten
    Hoi Johnny,
    zit de lpg er al in?
    wat voor systeem heb je, gewoon met verdamper?
    en hoe bevalt het ?

    foto's zijn ook altijd leuk natuurlijk


    ik ben benieuwd

    grt Marc
    Ik zie het eigenlijk nu pas zal eens proberen als het niet te koud is wat fotos te schieten van de week maar verdamper zie je niet op de fotos die hangt onder het scherm rechts helemaal onderin, dus in feite zie je niks ervan alleen het mengstuk en de slangen.

  16. #75

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    55
    Posts
    52
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100

    Standaard Re: LPG-inbouwervaringen

    Hier een audi 100 avant automaat uit 84. Motor is als ik het goed heb een 2.1 wc met k-jetronic. Om geen risico's te lopen met backfires heb ik een injectiesysteem in laten bouwen bij Jansen Automotive in Haarle. Erg vriendelijk en kundig. Systeem dat hij ontwikkeld heeft om het bobinesignaal om te zetten naar een injectiesignaal voor de lpg.

    Nog maar 2 ritjes gemaakt, maar het ziet er goed uit tot nu toe. Verbruik was 1 op 8. Hoopte op zuiniger, maar is denk ik niet eens gek met een automaat.

  17. #76

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2006
    Leeftijd
    47
    Posts
    159
    Kudos
    0

    Standaard Re: LPG-inbouwervaringen

    Audi A4 Avant 2.0 20V ALT 2002. Aangeschaft met 218.000km op LPG, inmiddels 351.000km op LPG gelopen.

    Installatie :Necam LPG installatie.
    Inbouwer : Onbekend (begon zijn leven als leaseauto op LPG, dus zal wel een goed bedrijf zijn geweest)
    Problemen : Af en toe periodes dat systeem zonder opgaaf van reden overschakelt op benzine. Oorzaak nog niet gevonden. Verder geen problemen problemen met rijden op lpg. Overschakelen gaat soepel en draait netjes stationair.
    Verbruik : Bij normaal gebruik 1 op 9,5. Bij zuinig rijden is 1 op 11,5 haalbaar

    Derk
    MY 02 A4 avant 2.0 G3 130pk/195nm
    MY 99 Impreza GTT 375pk/500nm
    MY 09 Citroen C1 ambiance 5d

  18. #77

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2010
    Leeftijd
    46
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: LPG-inbouwervaringen

    hallo ik ben ook op zoek naar een systeem voor mijn audi 200 101kw motorcode ku, met de k-jettronic injectie.

    welk systeem zou het beste zijn voor deze wagen?

    en welke garage adviseren jullie in de kop van noord holland? (mag ook op pb)

    ik hoor het graag gr jan

  19. #78

    Standaard Re: LPG-inbouwervaringen

    Auto: Audi 80 B2 (1984) 1.6 carb(2e2) automatische choke
    Inbouwer: Mandigers uit Son (1000 euro)
    Merk: OMVL
    Ervaringen: Ik merk nauwelijks verschil tussen op benzine rijden en op gas rijden. Starten gaat probleemloos.
    Tank heeft ie netjes helemaal achterdoor in de kofferbak ingebouwd, vulling achter de kentekenplaat. Schakelaar ook netjes weggewerkt onder het dashboard. Verbruik is 1:9,5 ipv 1:10 op benzine
    Enige nadeel heb ik ervaren bij -20 graden, toen liep ie de eerste 2 km niet goed op gas, maar ik denk dat dat met elke gas installatie is(die op gas starten).
    Laatst gewijzigd door Laurens88; 14-03-12 om 10:30.
    Audi 80 SC 2-7 '84 - Audi 80 SC 27-7 '84
    Puch Maxi-s '79 - Puch maxi-s '81 - Vespa Si '...
    Bus jonk en doe wils get!

  20. #79
    marc_audi100cd_1985's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2009
    Leeftijd
    52
    Posts
    1.144
    Kudos
    23
    Auto
    Audi 100

    Standaard Re: LPG-inbouwervaringen

    Hoi Jan,
    ik heb net als Laurens88 een lpg installatie in mijn 100 type 44 met KE jetronic inlaten bouwen door Paul (Mandigers LPG ) in Son.
    is niet bij jouw in de buurt maar misschien een idee.
    Bouwt veel in in K(E) jetronics zoals audi 100. mijn installatie is netjes ingebouwd, rijdt goed.
    er zit bij mij een OMVL in met een normaal mengstuk met balansregeling. ik heb een ringtank van 63L. mijn thuiskomertje ligt los in de kofferbak.
    Ik wilde eerst ook gasinjectie maar daar is nog niet zoveel ervaring mee. op het forum zijn er wel een aantalmet drooggasinjectie.
    mijn verbruik is tussen 1 op 8,5 en 1 op 9,5 bij 80% snelweg.
    Audi 100 CC type 44 C3 sedan, 85 KW, KZ motor, 5-bak, kat+lambda, Bj 4-1986 , (benzine KE-jetronic), op LPG (1/2012).
    Audi Avant Q aanhanger 1986 . (Cuore aut.'05 + Materia aut. '07)

  21. #80
    tias44's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    41
    Posts
    415
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 100

    Standaard Re: LPG-inbouwervaringen

    Zo, even mijn verhaal:

    Vandaag maar eens naar de LPG stad van Nederland geweest om daar eens verschillende prijsopgaven en inbouwvoorstellen te horen: Eindhoven!
    Uit de avant van 1984 kan ik de twee jaar geleden gekochte LPG tank gebruiken, hier zit immers nog een certificaat bij. Voor de rest betreft het een KEjetronic 4 cilinder systeem en geen carburateur

    HPO
    Ik startte bij HPO uit oostelbeers: volgens mij een kundige man die weet waar hij over spreekt. hij gaf een oplossing voor het voorkomen v/e backfire door in het stuk van de ketronic naar het motorblok gaatjes te boren en hier een soort eigengemaakt membraan in te maken dmv een fietsband om de evt. druk kwijt te kunnen. Daarnaast wilde hij de plastic bak onder het bagageruim vergroten om de LPG tank helemaal horizontaal te leggen. Dit is wel een voordeel omdat het relatieve ruimtewinst geeft. Kende het motorblok wel. wachttrijd 3 weken: 900Euro. leenauto, maar heb natuurlijk ook mn audi 100 cd nog

    Van Orsouw
    Erg vriendelijke baas die ook wel veel weet geloof ik. Veel positieve reviews op internet te vinden van verschillende merken, voornamelijk mercedes heb ik het geval.
    Ruime ervaring met inbouwen, wel 1050,-. Verder geen bijzonderheden. 2,5 jaar garantie op het ingebouwde systeem ook incl afmelden RDW.

    Iwema:
    Iemand die kennelijk ook zelf manuals schrijft over LPG inbouwen. VOlgens mij de willie wortel onder LPG-inbouwers. Een systeem waarbij je geen vermogensverlies optreedt of een brandstofbesparing krijgt . Hij sprao over een Time Advance Processor. Voor de geinteresseerden: http://www.iwemalpg.com/TAP.htm
    Wel 1320,- aan materiaal en inbouwkosten en de auto een week kwijt. Wel een korte wachttijd, ik had a.s. maandag al terecht gekund.

    Reprofair
    Deze aardige man heeft zelf een audi 80 b3 met hetzelfde brandstofsysteem die hij mij liet zien, ook 4 cilinder.
    benzine start systeem.
    Ook mbt deze inbouwer een goed gevoel, maar geen ervaringen hier op het forum. Wel elders goede reviews te lezen en een leenauto op LPG.
    Inbouw 850 a 900eur. met 2 jaar garantie op ingebouwde systeem.

    Mandigers
    Ben bij deze installateur geweest, hij doet veel inbouwen ook gezien de reacties hier en daar op internet, wel al ergens gelezen dat hij niet veel kaas had gegeten van het KEjetronic systeem. Veel advertenties op marktplaats. Op de een of andere manier kreeg ik het hier wat minder warm van. Inbouwen 1000,-

    De meesten (op Iwema na denk ik) OMVL systeem geloof ik.


    Mijn vraag aan jullie is, ik twijfel tussen HPO vanwege een goede review hier op het forum en het gevoel een echte kenner te treffen.
    En anderzijds Reprofair vanwege de audi die hij had staan en het gemak waarmee hij over de auto vertelde. Maar zoals ik al zei, hier op het forum is er geen review
    van te vinden.

    Wie kan mij een stukje op weg helpen met betrekking tot een keuze van deze twee inbouwers?
    Groeten
    Volkswagen Kever
    Toyota Corolla 1977
    Audi 100 L 1.6 1979 type 43 LPG
    Audi 100 CC Avant 1.8 1984 DS type 44 LPG
    Audi 100 CD Limo 1.8 1986 PH type 44 Grijs
    Audi 100 CC Avant 1.8 1986 PH type 44 tornadoRot

Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •