Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
    Resultaten 41 tot 60 van de 71
    1. #41

      Algemeen Auto Social
      Sinds
      01 2013
      Posts
      14
      Kudos
      1
      Auto
      Audi S4

      Standaard Re: Motortemperatuur Audi

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remi66 Bekijk Berichten
      Voor de thermostaat en daarbij zat een o ring voor afdichtingen bij.
      Beste Remi66,zo te horen heb jij wel verstand van autos.Weet jij waar de thermostaat van mijn audi zit?
      Ik heb gehoord dat het blok er uit moet om de thermostaat te vervangen.

    2. #42
      Remi66's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      06 2011
      Posts
      11.377
      Kudos
      460
      Auto
      Audi A3
      Land
      Land

      Standaard Re: Motortemperatuur Audi

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door S4tje Bekijk Berichten
      Beste Remi66,zo te horen heb jij wel verstand van autos.Weet jij waar de thermostaat van mijn audi zit?
      Ik heb gehoord dat het blok er uit moet om de thermostaat te vervangen.
      Weet wel wat van auto's, en sleutelde er ook wel wat aan.
      Maar waar die precies zit zo niet, dan moet ik ook kijken.
      Eventueel een handboek van de audi helpt ook altijd.
      Bij mij zat het aan de voorkant van het blok en kon je er zo bij, nadat de beschermkap eraf was gehaald.
      Wil best helpen als het nodig is woon in Apeldoorn.

      Hier wat prijzen, gewoon gegoogled:

      http://www.mister-auto.nl/fl/thermos...8892_g316.html
      1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
      2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - ? Hartog tuned.
      In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
      ,
      regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

    3. #43

      Algemeen Auto Social
      Sinds
      01 2013
      Posts
      14
      Kudos
      1
      Auto
      Audi S4

      Standaard Re: Motortemperatuur Audi

      Bedankt voor je reactie.Hartstikke tof van je om mij te willen helpen maar ik heb iemand die bij mij in de buurt woont die mij ook wil helpen.
      Gelukkig is het onderdeel niet zo duur en hoop ik dat dat ook het euvel is.Maar toch hartstikke bedankt voor je aanbod.

    4. #44
      Remi66's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      06 2011
      Posts
      11.377
      Kudos
      460
      Auto
      Audi A3
      Land
      Land

      Standaard Re: Motortemperatuur Audi

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door S4tje Bekijk Berichten
      Bedankt voor je reactie.Hartstikke tof van je om mij te willen helpen maar ik heb iemand die bij mij in de buurt woont die mij ook wil helpen.
      Gelukkig is het onderdeel niet zo duur en hoop ik dat dat ook het euvel is.Maar toch hartstikke bedankt voor je aanbod.
      Graag gedaan.
      Daar zijn we voor hier op het forum.
      1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
      2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - ? Hartog tuned.
      In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
      ,
      regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

    5. #45

      Algemeen Auto Social
      Sinds
      01 2014
      Leeftijd
      25
      Posts
      1
      Kudos
      0
      Auto
      Audi Cabrio

      Standaard Re: Motortemperatuur Audi

      Beste audirijders,

      Enkele weken geleden heb ik een audi cabrio 2.3 uit 1993 gekocht, helaas loopt hij slechts rond de 70 graden op buitenwegen. Zal dit simpel te verhelpen zijn door het vervangen van de thermostaat? En zo ja, hoe moet dat bij deze auto?

      Mvg,

      Jetse


    6. #46

      Algemeen Auto Social
      Sinds
      11 2013
      Leeftijd
      34
      Posts
      59
      Kudos
      0
      Auto
      Audi Q7

      Standaard Re: Motortemperatuur Audi

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door S4tje Bekijk Berichten
      Bedankt voor je reactie.Hartstikke tof van je om mij te willen helpen maar ik heb iemand die bij mij in de buurt woont die mij ook wil helpen.
      Gelukkig is het onderdeel niet zo duur en hoop ik dat dat ook het euvel is.Maar toch hartstikke bedankt voor je aanbod.
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remi66 Bekijk Berichten
      Ja.
      Was voor de A3 nog geen 15 euro kwijt.
      bij volkswagen zelf is het hier 48€, piraat 18€ voor mn 1,8t aeb
      van mij loopt de temp bij kalm rijden (onder de 3000toeren op naar net naast de 90*) bij iets gas geven direct terug naar zn 90 anders na een half minuutje ofzo zakt hij ook terug en erna weer omhoog
      wat zou dit zijn?
      betret een a4 b5 1.8t 1997
      Laatst gewijzigd door fretje; 30-01-14 om 21:00.

    7. #47

      Algemeen Auto Social
      Sinds
      09 2013
      Leeftijd
      65
      Posts
      3
      Kudos
      0
      Auto
      Audi A4

      Standaard Re: Motortemperatuur Audi

      Ik heb een Audi a4 2.6
      Als ik ga rijden komt de temperatuur snel naar de 90 graden.Wanneer ik even stil sta voor een stoplicht loopt de temperatuur op naar 100 graden.
      Ook als ik heel rustig heb gereden.Zodra ik weer ga rijden zakt de temperatuur naar 90 graden.Als ik met stilstaande auto het toerental opvoer dan daalt de temperatuur ook naar 90 graden.

    8. Ad
    9. #48

      Standaard Re: Motortemperatuur Audi

      Hallo,

      Sinds een half jaar heb ik tweedehands een A4 2.0 TDI CR (CAGA) B8. Ik merk dat als de motortemperatuur 90 graden heeft bereikt na een koude start en een stukje snelweg vlak bij huis naar mijn werk, en dan wat rustiger moet rijden (dus minder toeren, voor stoplicht staan) de temperatuur wat terugzakt to 85 graden (ritje tot dan toe 2000-2200 RPM) en daarna weer na een paar km weer oploopt naar 90 graden en daar blijft.

      Als ik een flink stuk heb gereden op de snelweg en daarna rustig aan doe is dit niet het geval en blijft de motortemperatuur constant op 90 graden.

      Heeft dit te maken met circulatie of plaats van de sensor en de nog korte rit, zodat nog niet alles door en door warm is en er tijdelijk een kleine terugval is? Of is de thermostaat kapot? Iemand hier ervaring mee?

      Mijn vorige auto, een A3 1.9 TDI had dit ook, maar ook na lange ritten en daarna stilstaan bij stoplicht. Deze had toentertijd namelijk de thermostaat kapot.

      Alvast bedankt voor jullie reactie.
      Laatst gewijzigd door Dead Silence; 18-05-14 om 15:04.

    10. #49

      Algemeen Auto Social
      Sinds
      08 2014
      Posts
      41
      Kudos
      0
      Auto
      Audi A4

      Standaard Re: Motortemperatuur Audi

      ik weet niet of ik het hier mag posten ,
      maar heb vorige week een a4 gekocht
      bij koudestart of warme start presteerd ie gewoon goed ,
      maar zo af en toe zie je de meter tot bijna aan de 90graden komen , maar grotendeels beweegt de naald van de temp meter niet
      hij heeft stroom want de verlichting werkt ...
      overigens blaast mijn verwarming extreem hete lucht naar binnen , zelfs op 18.5graden ingesteld
      ik heb jaar en dag aan amerikaanse wagens gewerkt , zonder al de electronica er in , en ga dus hier maar ook eens een poging wagen

      mvg


      joff

    11. #50

      Standaard Re: Motortemperatuur Audi

      Na een half uur rijden zag mijn temperatuur meter er zo uit, zal wellicht toch eens zo'n omloopthermostaat bestellen en kijken of ik die zelf kan vervangen of ergens kan laten doen!

      Hoger dan 80-83 graden heb ik hem nog nooit gezien.

      Laatst gewijzigd door JDx; 27-11-14 om 11:31.
      SEAT Leon 1.0 TSI Style Connect 115 pk | Alorblue, Full LED, PDC, 8" Media/navisystem with Full Link, Middenarmsteun, DAB+ and Black Pack

    12. #51

      Algemeen Auto Social
      Sinds
      01 2015
      Posts
      5
      Kudos
      0
      Auto
      Audi A6

      Standaard Re: Motortemperatuur Audi

      Hallo,

      Sinds vandaag heb ik het volgende voor:

      Na een rit van 30 a 35 km stond ik (lang) stil voor een rood licht (wegenwerken).
      Wat mij opviel toen ik naar het 'dashboard' keek was dat de temperatuur van de koelvloeistof daalde van 90° naar +- 75 a 80°

      Foto's:
      Na ritje van +30Km:




      Na ritje van +30Km en 2 minuten later:


      Misschien interessant om te vermelden:

      - 2 dagen terug groot onderhoud gehad (90.000 km)
      - gisteren over een aantal 'brokstukken' gereden naar aanleiding van een ongeval die net gebeurd was

      Gebeld naar garage maar helaas kunnen ze ten vroegste volgende week tijd vrijmaken hiervoor.
      Ik zou wel eens willen weten wat er aan de hand zou kunnen zijn.

      Wat zijn jullie meningen hierover?
      Thermostaat stuk? Sensor stuk? Iets anders?

      Details auto:
      Audi A6 avant, 2.0 TDI (Okt/2009)
      136pk

      Alvast bedankt
      Fre

    13. #52

      Standaard Re: Motortemperatuur Audi

      Ja blijft moeilijk om zo te zeggen, ik ben er ook nog steeds niet achter.

      Weet eigenlijk ook niet of het kwaad kan om de hele tijd te rijden met een motor van 75-80 graden.
      SEAT Leon 1.0 TSI Style Connect 115 pk | Alorblue, Full LED, PDC, 8" Media/navisystem with Full Link, Middenarmsteun, DAB+ and Black Pack

    14. #53

      Algemeen Auto Social
      Sinds
      06 2014
      Leeftijd
      32
      Posts
      28
      Kudos
      0
      Auto
      Audi A3

      Standaard Re: Motortemperatuur Audi

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JDx Bekijk Berichten
      Ja blijft moeilijk om zo te zeggen, ik ben er ook nog steeds niet achter.

      Weet eigenlijk ook niet of het kwaad kan om de hele tijd te rijden met een motor van 75-80 graden.
      Je verbruik gaat omhoog. Althans bij mij was het zo. 2 keer een rit heen terug van rotterdam <> den haag (120 km) heeft mij een kwart tank gekost. Voor een diesel is dat veel te veel.

      Ik heb eind januari een kleine ongeluk gehad. De rechter voorkant geraakt. Motorkap, voorbumper, rechter scherm en koplamp, ruitenwisser vloeistof tank allemaal vervangen. Voorderest motor, radiotar allemaal in orde. Uitgelezen, foutmeldingen gereset. Vervolgens ritje gemaakt in de binnenstad werd de temperatuur 90 graden, maar op de snelweg schommelde het tussen 50-70 graden. Olie temp 70-80. Thermostaat bij de dealer besteld en vervangen. Vandaag 130 km gereden niks aan de hand. Maar vanavond ging het water temperatuur met ong 5 graden terug (85-90). olie temp zakte naar 82 graden. Na 4 uur opnieuw een rit gemaakt geen problemen. Watertemp op 90, olie temp schommelde tussen 90-100 graden.

      Heel raar, kan hierop niks op verzinnen. Misschien kan ik nog de temperatuur meter vervangen .. :/
      Laatst gewijzigd door Angelus; 14-02-15 om 02:53.

    15. #54
      A6 Black Optic's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      12 2014
      Posts
      1.625
      Kudos
      0
      Auto
      Audi A6

      Standaard Re: Motortemperatuur Audi

      Loopt een diesel koeler als benzine ? Die van mij is met normaal 100 rijden op de snelweg gewoon 90/93 Graden. Koelwater temp zit dan net onder het midden.
      Audi A6 4G '13 Avant S-Edition - Briljant zwart + Zwart optiek -
      Audi A4 B8 '11 Avant Pro Line S
      Audi A4 B8 '10 Avant S-edition

    16. #55
      A5 Fan's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      09 2012
      Leeftijd
      55
      Posts
      1.000
      Kudos
      149
      Auto
      Audi A5 SB
      Land
      Land

      Standaard Re: Motortemperatuur Audi

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witalik Bekijk Berichten
      Loopt een diesel koeler als benzine ? Die van mij is met normaal 100 rijden op de snelweg gewoon 90/93 Graden. Koelwater temp zit dan net onder het midden.

      Ja, zeker de moderne diesel worden amper warm.

      Peter

    17. #56

      Algemeen Auto Social
      Sinds
      01 2015
      Posts
      5
      Kudos
      0
      Auto
      Audi A6

      Standaard Re: Motortemperatuur Audi

      Vandaag auto binnengedaan bij vw/audi garage.
      Er is niets aan de hand

      Dit kreeg ik mee en komt uit het VAG 'handboek service techniek'

      IMG_1632.jpg

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frederik Gysel Bekijk Berichten
      Hallo,

      Sinds vandaag heb ik het volgende voor:

      Na een rit van 30 a 35 km stond ik (lang) stil voor een rood licht (wegenwerken).
      Wat mij opviel toen ik naar het 'dashboard' keek was dat de temperatuur van de koelvloeistof daalde van 90° naar +- 75 a 80°

      Foto's:
      Na ritje van +30Km:




      Na ritje van +30Km en 2 minuten later:


      Misschien interessant om te vermelden:

      - 2 dagen terug groot onderhoud gehad (90.000 km)
      - gisteren over een aantal 'brokstukken' gereden naar aanleiding van een ongeval die net gebeurd was

      Gebeld naar garage maar helaas kunnen ze ten vroegste volgende week tijd vrijmaken hiervoor.
      Ik zou wel eens willen weten wat er aan de hand zou kunnen zijn.

      Wat zijn jullie meningen hierover?
      Thermostaat stuk? Sensor stuk? Iets anders?

      Details auto:
      Audi A6 avant, 2.0 TDI (Okt/2009)
      136pk

      Alvast bedankt
      Fre

    18. #57

      Standaard

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Angelus Bekijk Berichten
      Je verbruik gaat omhoog. Althans bij mij was het zo. 2 keer een rit heen terug van rotterdam <> den haag (120 km) heeft mij een kwart tank gekost. Voor een diesel is dat veel te veel.

      Ik heb eind januari een kleine ongeluk gehad. De rechter voorkant geraakt. Motorkap, voorbumper, rechter scherm en koplamp, ruitenwisser vloeistof tank allemaal vervangen. Voorderest motor, radiotar allemaal in orde. Uitgelezen, foutmeldingen gereset. Vervolgens ritje gemaakt in de binnenstad werd de temperatuur 90 graden, maar op de snelweg schommelde het tussen 50-70 graden. Olie temp 70-80. Thermostaat bij de dealer besteld en vervangen. Vandaag 130 km gereden niks aan de hand. Maar vanavond ging het water temperatuur met ong 5 graden terug (85-90). olie temp zakte naar 82 graden. Na 4 uur opnieuw een rit gemaakt geen problemen. Watertemp op 90, olie temp schommelde tussen 90-100 graden.

      Heel raar, kan hierop niks op verzinnen. Misschien kan ik nog de temperatuur meter vervangen .. :/
      Je weet dat 99,9% van alle meters een marge hanteert? Dit is precies om een reactie zoals de jouwe te voorkomen. Een 100% accurate meter zal continu schommelen tussen 80 en 100 graden, maar omdat wij als gewone gebruikers daarvan in paniek raken ("help mn meter schommelt!" "help, hij wordt 100 graden!") wordt dat afgeschermd. Pas als er langere tijd een structurele temperatuur wordt gemeten zal de weergever hier wat meer naartoe gaan. Het is technisch niet mogelijk om onder alle omstandigheden, belastingen, snelheden en ga zo maar door de motorvloeistof altijd op exact 90 graden te houden. Een frisse tegenwind in een klaverblad kan zomaar 2 graden extra afkoelen, een stukje rijden met de wind in de rug zal rap tot 95 graden leiden.

      Een schommeling tussen 85 en 90 graden is dus eigenlijk een beetje roeren in de marge. Bedrijfstemperatuur is vanaf 70 graden wel oké, beter 80+. Koelvloeistof kan zonder problemen richting de 120 graden gaan (het is geen gewoon water!). Voor olie geldt dat je tussen 75 en 130 graden moet blijven. In je eerste situatie (50-70 graden op de snelweg) is er dus wel wat aan de hand - dan zakt de bedrijfstemperatuur te hard. Het vervangen van de thermostaat was dus goed. Overigens - misschien schakelde je oude thermostaat wel bij 91 graden, en de huidige bij 87 graden. Dan schommel je nu dus rond de 88 graden in plaats van 92 graden, en kan je dus wellicht nét de meter "triggeren".

      Don't worry dus, tenzij de grotere verschillen terugkomen.

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frederik Gysel Bekijk Berichten
      Hallo,

      Sinds vandaag heb ik het volgende voor:

      Na een rit van 30 a 35 km stond ik (lang) stil voor een rood licht (wegenwerken).
      Wat mij opviel toen ik naar het 'dashboard' keek was dat de temperatuur van de koelvloeistof daalde van 90° naar +- 75 a 80°

      Foto's:
      Na ritje van +30Km:




      Na ritje van +30Km en 2 minuten later:


      Misschien interessant om te vermelden:
      - 2 dagen terug groot onderhoud gehad (90.000 km)
      - gisteren over een aantal 'brokstukken' gereden naar aanleiding van een ongeval die net gebeurd was

      Gebeld naar garage maar helaas kunnen ze ten vroegste volgende week tijd vrijmaken hiervoor.
      Ik zou wel eens willen weten wat er aan de hand zou kunnen zijn.

      Wat zijn jullie meningen hierover?
      Themostaat stuk? Sensor stuk? Iets anders?

      Details auto:
      Audi A6 avant, 2.0 TDI (Okt/2009)
      136pk

      Alvast bedankt
      Fre
      Kerel, waarom begint elke regel in jouw bericht met een FONT en COLOR tag? Heb je met de opmaak zitten spelen? Is nergens voor nodig.

      Dan - jouw tweede foto. Als mijn schattend vermogen me niet in de steek laat lees ik daar een ruimte 80 graden af. Het streepje tussen de 50 en de 90 is al 70 graden. Je koelsysteem is in staat om je motor continu onder de 60 graden te houden, maar wordt beperkt door de flow naar de koelende elementen (radiator) tegen te houden (thermostaat), en door de fansnelheid aan te passen (luchtstroom over de radiator). Als er een defect is in dit systeem, dan krijg je al snel een extreem resultaat: als de thermostaat open blijft, wordt er te sterk gekoeld (óók bij minimale ventilatorstand), en zakt je temperatuur al snel naar 70 graden of lager (bij rijwind zelfs 50 of minder, als je pech hebt en het is wat koud buiten). Een defect heb je dus denk ik niet.

      Doordat je al langere tijd aan het rijden was is je koelsysteem actief. Door het stilstaan is de belasting omlaag gegaan, dus de kans is groot dat er "per ongeluk" wat meer werd gekoeld dan verwacht.

      Ook voor jou geldt: als het geen grotere vormen aanneemt, lekker zo laten!
      2002 Mitsubishi Carisma 1.9Di-D CR
      Full LED front/rear | 17x7.5 Team Dynamics DrifZ | Full Black | Full Leather + Heating | Nardo Trim | Ferodo Brakes | Coilovers

    19. #58

      Algemeen Auto Social
      Sinds
      06 2014
      Leeftijd
      32
      Posts
      28
      Kudos
      0
      Auto
      Audi A3

      Standaard Re: Motortemperatuur Audi

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
      Je weet dat 99,9% van alle meters een marge hanteert? Dit is precies om een reactie zoals de jouwe te voorkomen. Een 100% accurate meter zal continu schommelen tussen 80 en 100 graden, maar omdat wij als gewone gebruikers daarvan in paniek raken ("help mn meter schommelt!" "help, hij wordt 100 graden!") wordt dat afgeschermd. Pas als er langere tijd een structurele temperatuur wordt gemeten zal de weergever hier wat meer naartoe gaan. Het is technisch niet mogelijk om onder alle omstandigheden, belastingen, snelheden en ga zo maar door de motorvloeistof altijd op exact 90 graden te houden. Een frisse tegenwind in een klaverblad kan zomaar 2 graden extra afkoelen, een stukje rijden met de wind in de rug zal rap tot 95 graden leiden.

      Een schommeling tussen 85 en 90 graden is dus eigenlijk een beetje roeren in de marge. Bedrijfstemperatuur is vanaf 70 graden wel oké, beter 80+. Koelvloeistof kan zonder problemen richting de 120 graden gaan (het is geen gewoon water!). Voor olie geldt dat je tussen 75 en 130 graden moet blijven. In je eerste situatie (50-70 graden op de snelweg) is er dus wel wat aan de hand - dan zakt de bedrijfstemperatuur te hard. Het vervangen van de thermostaat was dus goed. Overigens - misschien schakelde je oude thermostaat wel bij 91 graden, en de huidige bij 87 graden. Dan schommel je nu dus rond de 88 graden in plaats van 92 graden, en kan je dus wellicht nét de meter "triggeren".

      Don't worry dus, tenzij de grotere verschillen terugkomen.
      Vandaag weer gebeurt. Een rit van Rotterdam - Utrecht niks aan de hand. Motor 10 minuten uit. Vervolgens van Utrecht naar Den haag gereden en de temperatuur begin van het rit 60-70 en daarna 50-55 graden gebleven. Daarna heeft de auto 2 uur stil gezeten. Vervolgens van Den haag naar rotterdam gereden maar het temperatuur bleef op 55 graden op de snelweg, in de binnenstad max 70 graden. thermostaat weer kapot? :/

    20. #59

      Standaard Re: Motortemperatuur Audi

      Maar is het nou eigenlijk schadelijk om constant met een temperatuur te rijden van rond de 70 graden in plaats van 90? Zo nee, dan zou ik het mooi zo laten voor nu, je kan wel aan de gang blijven...
      Laatst gewijzigd door JDx; 27-02-15 om 10:36.
      SEAT Leon 1.0 TSI Style Connect 115 pk | Alorblue, Full LED, PDC, 8" Media/navisystem with Full Link, Middenarmsteun, DAB+ and Black Pack

    21. #60

      Standaard Re: Motortemperatuur Audi

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Angelus Bekijk Berichten
      Vandaag weer gebeurt. Een rit van Rotterdam - Utrecht niks aan de hand. Motor 10 minuten uit. Vervolgens van Utrecht naar Den haag gereden en de temperatuur begin van het rit 60-70 en daarna 50-55 graden gebleven. Daarna heeft de auto 2 uur stil gezeten. Vervolgens van Den haag naar rotterdam gereden maar het temperatuur bleef op 55 graden op de snelweg, in de binnenstad max 70 graden. thermostaat weer kapot? :/
      Lijkt er wel op. Kan je natuurlijk testen door het ding in kokend water te leggen en te zien of-ie open gaat..

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JDx Bekijk Berichten
      Maar is het nou eigenlijk schadelijk om constant met een temperatuur te rijden van rond de 70 graden in plaats van 90? Zo nee, dan zou ik het mooi zo laten voor nu, je kan wel aan de gang blijven...
      55-70 graden is echt te koud. De verbranding zal niet optimaat zijn, en de ECU zal meer verrijkt werken omdat-ie denkt dat de motor nog niet warm is. Ook zal de clima nog gebruik maken van hulpverwarming als je die hebt, en anders wordt het maar beperkt warm in de auto. De slijtage zal toenemen, omdat ook de olie door een kouder blok circuleert, en dus misschien ook niet de juiste temperatuur bereikt.

      55-70 graden hoort niet. Repareren dus.
      2002 Mitsubishi Carisma 1.9Di-D CR
      Full LED front/rear | 17x7.5 Team Dynamics DrifZ | Full Black | Full Leather + Heating | Nardo Trim | Ferodo Brakes | Coilovers

    Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •