Dan staat het stuur blijkbaar verkeerd.
Ik ga er vanuit dat hij goed uitgelijnt is.
Dus niet de schuld van de bandenboer, want die verander alleen de onderkant, en niet het stuur.
Goedemiddag,
Ik heb net mijn A4 laten uitlijnen bij de bandenboer. Echter staat mijn stuur nog steeds scheef en als ik het stuur los laat gaat het ook weer terug in de scheve stand.
Iets naar rechts. De monteur zei dat de bout vast zit en dat die hem niet recht krijgt. Heb hier 65 euro voor betaald. Moet ik dit gewoon pikken en met een scheef stuur blijven rijden?
IMG_5897.jpg
Bij een goede uitlijning zetten ze de onderkant 100% goed volgens de richtlijnen, of daarna het stuur rechtzetten bij zit weet ik niet.
Want normaal staat het stuur dan ook recht, of het is er ooit niet goed terug op gezet.
Ik heb ook wel is meer moeten betalen dan normaal, want ze kregen een bout niet los.
1 uur extra werk.
Ik begrijp wat je bedoelt.
Bij mij was ook ooit het stuur er verkeert op gezet.
Dus bij de uitlijning konden ze bij het begin van het uitlijnen het stuur niet recht zetten met een stuurklem, omdat dan de afstelling aan de onderkant niet zou kloppen.
Ik ben terug geweest. Ze hebben mij verteld dat ze het niet los krijgen en dat de kogel vervangen moet worden.
Vervolgens naar De Sprint in Ridderkerk gegaan. Hun hebben mijn auto uitgelijnd zoals het hoort en de bout ging wel los.
Het kan dus wel.
Ik ga meestal naar Leen Post in Sliedrecht, ben er dik tevreden over.
En de garage .
http://www.celtemp.nl
Bedankt voor je tip!
Het stuur staat nu weer helemaal recht en de auto trekt niet meer. Toen ze hem bij de sprint opnieuw gingen uitlijnen bleek de rechterkant niet goed te zijn uitgelijnd en de linker kant die vast zat kregen ze gewoon los. Voor mij geen De Jong Bandenservice in Ridderkerk meer na deze slechte ervaring.
hahahahahahaha, dit heb ik ook eens mee gemaakt bij Kees van Gent in Nijmegen, deze zou goed zijn in quattro's uitlijnen aldus hier op t forum.
Dus ik vanuit Maastricht er naar toe, komt tijdens de werkzaamheden een knaapie naar me toe dat de bestuuurderskant niet los te krijgen was.
Had nog aangeboden of ik t zelf eens mocht proberen, maar hij was er 100% zeker van dat t vast gerot zat, dus naar ik weer naar huis met een niet uitgelijnde auto en dik 70 euro lichter in de beurs.
Aangezien ik altijd zeg ''gaat niet, bestaat niet'' heb ik de auto op de krik gezet hier op de oprit, 2 steeksleutels gepakt en ff kracht gezet, en zie daar, LOS!!!! oké, ik geef toe, ut zat erg vast
Dus jullie snappen wel dat ik flink baalde van die Kees van Gent.
Later naar Bosman autobanden gereden op advies van iemand van hier op t forum. (rogerS4 dacht ik)
Ik had VAGCOM meegenomen en de stuursensor op 0 gezet, stuur vast gezet met die klem en vervolgens uitgelijnd, nu dus echt 200% recht