Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 47 van de 47

Onderwerp: Nieuwe velgen, graag geen remstof meer erin...- EBS besteld!

  1. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Y0®iZz
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coolkast_Audi80
    kheb ze bij atec tuning voor 76 euro per set besteld, dan heb ik alleen blokken voor de voorkant.

    TenS3, is SKG carstyling een beetje een goeie zaak? aangezien ik nogal leuke spullen op hun website heb gespot..
    Denk dat er wel andere blokken onder een 2.0E liggen,
    weet ik, ik heb ook een 2.0E gehad

  2. #42
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard

    Liggen er nu een weekje onder, ongeveer 800 km gereden van het weekend (duitsland ongeveer 350 km en naar breda ongeveer 350 km en nog wat kleine ritten), en het remt prima Alleen moet ik de velgen nog poetsen om te zien of het echt verschil maakt, stof zit er nu toch al op...

  3. #43

    Standaard

    komt toch nog wat stof ervan af.
    heb het geplaatst onder de wagen van me tante maar er komt wel een laagje nog vanaf.

  4. #44

    Standaard

    Ik heb vaak imitatierembolkken gekocht bij de bv brezan of andere van dat soort zaken, alhoewel de auto goed remt merkte ik hetverschil met originile blokken die iets duurder waren.
    Ik merkte dat de originile blokken nagenoeg niet stoffen. Terwijl de imitatie elke week een waasje stof achterlaat. Misschien moet je overgaan tot originele?
    born this way

  5. #45
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luckytjebbe
    Ik heb vaak imitatierembolkken gekocht bij de bv brezan of andere van dat soort zaken, alhoewel de auto goed remt merkte ik hetverschil met originile blokken die iets duurder waren.
    Ik merkte dat de originile blokken nagenoeg niet stoffen. Terwijl de imitatie elke week een waasje stof achterlaat. Misschien moet je overgaan tot originele?
    Heb ik tot nu toe altijd gehad... tenminste onder de vorige zeker 10.000 km met orginele gereden, stofte toch wel.


  6. #46
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.586
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Heb originele blokken en schijven onder de 100. Stoft als de ziekte.
    Onder de Cabrio heb ik Zimmermann geperforeerde schijven met Ferodo DS2500 blokken. Remt als een tiet maar stoft helemaaaal erg.

    Remstof hou je altijd. Het zal met EBC Greenstuff minder zijn maar kwijt raken doe je het nooit. Kan ook niet natuurlijk.

    Vergeet ook niet dat geperforeerde en gegroevde schijven constant een laagje afschrapen. Dus dat stoft dan nog harder.
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  7. #47
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steven
    Heb originele blokken en schijven onder de 100. Stoft als de ziekte.
    Onder de Cabrio heb ik Zimmermann geperforeerde schijven met Ferodo DS2500 blokken. Remt als een tiet maar stoft helemaaaal erg.

    Remstof hou je altijd. Het zal met EBC Greenstuff minder zijn maar kwijt raken doe je het nooit. Kan ook niet natuurlijk.

    Vergeet ook niet dat geperforeerde en gegroevde schijven constant een laagje afschrapen. Dus dat stoft dan nog harder.
    Heb gewoon gladde schijven, orgineel. Ik verwacht ook niet dat het verdwijnt, maar een beetje minder mag wel. Jammer dat net de winter eraan komt en de oude 14" velgen er langzamerhand weer onder gaan moeten... Maar ik ga die eerst nog opnieuw spuiten denk ik, voordat ze eronder gaan. Zijn erg vies, lak bladdert langzamerhand af en remstof gaat er niet meer af. Heb de spuitbussen staan, maar geen tijd.

  8. Ad
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •