Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Vanwaar het prijsverschil tussen deze banden?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2013
    Leeftijd
    38
    Posts
    166
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Vanwaar het prijsverschil tussen deze banden?

    Dag Allemaal,

    ik vond op autobandenmarkt volgende band en dan ook de versie voor Audi only , wel een zeer groot verschil in prijs .

    Is dit inderdaad effectief een zo veel betere band en hoe weet ik met zekerheid dat ik dan de juiste versie ontvang na bestelling ?

    Alvast bedankt voor jullie antwoord , het is maar dat ik het voorstel kreeg voor (zogezegd) de 2de versie aan €1150 voor de set , maar zou dan we lzekerheid willen dat ik niet gewoon veel betaal voor de goedkopere set.

    alvast bedankt,


    Hankook Ventus S1 Evo 2 K117


    275/30 ZR20 (97Y) XL SBL
    Op voorraad
    C A 72 dB

    DEX:
    Klantbeoordeling:

    Adviesprijs* 313,00 €
    191,56






    Hankook Ventus S1 Evo 2 K117



    275/30 R20 97Y XL AO SoundAbsorber SBL
    Op voorraad
    E A 72 dB

    DEX:
    Klantbeoordeling:

    397,59

  2. #2
    MarcelNL
    Guest

    Standaard Re: Vanwaar het prijsverschil tussen deze banden?

    http://www.autoband.tv/wat-is-oe-hom...an-autobanden/

    betekent geen Audi Only maar dat de band door Audi als eerste montage is geleverd

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2013
    Leeftijd
    38
    Posts
    166
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Vanwaar het prijsverschil tussen deze banden?

    ok dat die codering dan eventueel voor iets anders staat , maar vanwaar meer als 200 verschil op dezelfde bandenmaat en type ?

    en hoe kan ik deze banden dan in het echt uit elkaar houden ? ik zou niet graag €397 betalen als ik de band €191 ontvangen heb...

    de eerste vraag is of het die €800 op een set waard is en hoe ik zekerheid heb aangezien ze zo op het eerste zicht compleet gelijk zijn op vlak van gegevens ?

  4. #4
    Akita's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    2.625
    Kudos
    281
    Auto
    Audi A4 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Vanwaar het prijsverschil tussen deze banden?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hans adriaens Bekijk Berichten

    en hoe kan ik deze banden dan in het echt uit elkaar houden ?
    De aanduiding AO staat op de band. (Tenminste, igv Michelin wel...) Zal ergens toch een verschil in zitten, aangezien de bandenlabels verschillend zijn E vs C..
    A4 Allroad Pro Line Business 2.0 TFSI 2011.
    A4 Allroad Quattro Edition 2.0 TFSI 2018.

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2013
    Leeftijd
    38
    Posts
    166
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Vanwaar het prijsverschil tussen deze banden?

    als het er moet opstaan zal het inderdaad wel duidelijk zijn , maar ik vindt het wel een groot verschil (x2) voor op het eerste zicht toch niet veel verschil in de naam zit het hem niet buiten dan soundblocker maar voor dat geld zijn er andere banden ook
    enkel zijn dit de banden die ze af fabriek op de RS4 monteren , dus zou ik denken dat het wel een goede band is om voor mijn toekomstige zomerset te bestellen enkel twijfel ik voor dat geld dan toch serieus over de "betere/gekendere" merken ?!


  6. #6

    Standaard Re: Vanwaar het prijsverschil tussen deze banden?

    Dat is een breed bandje voor een c7! De a0 zal ongetwijfeld op een of andere manier net iets anders zijn, maar ik vind het prijsverschil in dit geval wel groot. Er zijn gek genoeg ook nagenoeg geen bandenzaken die die hankook a0 band leveren.. Ik zou lekker gaan voor de normale versie of anders de asymmetric 3 of pilot sport 4.

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2013
    Leeftijd
    38
    Posts
    166
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Vanwaar het prijsverschil tussen deze banden?

    Voor de C7 is de maat niet helemaal correct , maar ik speel met het idee om een dezer eventueel de RS4 in bestelling te zetten.

    Maar aangezien ik de originele velgen maar niks vindt zou ik hem op 19inch laten leveren en dan een setje 20inch bestellen plus dan het nodige rubber , maar het prijsverschil vond ik hier zo groot en wou even kijken of dit ooit zijn geld waard kan zijn

    voor dat geld heb je alleszins eender welke andere band.

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •