Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: < Terugroepactie > draagarmen A4

  1. #1

    Standaard < Terugroepactie > draagarmen A4

    Lekker...

    Ik rij al een half jaar rond met krakende voortrein.

    Ik ben destijds geweest n.a.v. de terugroepactie. Toen was er niets aan de hand. Maand later begon de zaak te kraken. :-|

    Dus weer erheen. "Ja, komt u later maar eens terug. Deze kraak is nauwelijks waarneembaar"

    Weer 2 uur wachten naar de knoppen.

    Tijd later weer een keer geweest; weer te weinig gekraak om te epalen welke draagarmen het zijn.

    Tijd later WEER een keer geweest. Ik moest en zou in aanmerking komen voor de coulance regeling, vandaar.
    Ja, nu was het duidelijk. Ze zijn gaar. Mag ook wel... het lijkt intussen of ik in elke bocht m'n voorwielen verlies...

    Dus ik: "Mooi, afspraakje maken en de kosten vallen onder de coulance regeling?"
    Nee, meneer. U bent destijds voor de check geweest en toen was er niets aan de hand. Dus u betaald de rekening...


    :shock: :shock: Waaaaat?

    Dat slaat toch nergens op...

    Overigens; dit gebeurde allemaal bij Wittebrug Forepark, weet je wel. Die ene die als slechtste garage uit de test kwam.

    Dus ik heb inmiddels een brief/mail naar PON gestuurd dat dit natuurlijk te zot voor woorden. is.

    Ik ben benieuwd naar hun reactie. En hoop dat intussen de zaak niet door zijn knieën zakt. Ik wil het wel snel laten repareren.
    Huidig transport= iets anders

  2. #2
    Lee's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2005
    Leeftijd
    41
    Posts
    6.178
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Wat een stelletje *piep*!
    Ik hoop dat het goedkomt!
    Succes!

  3. #3
    Wanderer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Posts
    2.333
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    Wat een onzin! :? Te gek voor woorden dit.