Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: < Terugroepactie > draagarmen A4

  1. #1

    Standaard < Terugroepactie > draagarmen A4

    Lekker...

    Ik rij al een half jaar rond met krakende voortrein.

    Ik ben destijds geweest n.a.v. de terugroepactie. Toen was er niets aan de hand. Maand later begon de zaak te kraken. :-|

    Dus weer erheen. "Ja, komt u later maar eens terug. Deze kraak is nauwelijks waarneembaar"

    Weer 2 uur wachten naar de knoppen.

    Tijd later weer een keer geweest; weer te weinig gekraak om te epalen welke draagarmen het zijn.

    Tijd later WEER een keer geweest. Ik moest en zou in aanmerking komen voor de coulance regeling, vandaar.
    Ja, nu was het duidelijk. Ze zijn gaar. Mag ook wel... het lijkt intussen of ik in elke bocht m'n voorwielen verlies...

    Dus ik: "Mooi, afspraakje maken en de kosten vallen onder de coulance regeling?"
    Nee, meneer. U bent destijds voor de check geweest en toen was er niets aan de hand. Dus u betaald de rekening...


    :shock: :shock: Waaaaat?

    Dat slaat toch nergens op...

    Overigens; dit gebeurde allemaal bij Wittebrug Forepark, weet je wel. Die ene die als slechtste garage uit de test kwam.

    Dus ik heb inmiddels een brief/mail naar PON gestuurd dat dit natuurlijk te zot voor woorden. is.

    Ik ben benieuwd naar hun reactie. En hoop dat intussen de zaak niet door zijn knieën zakt. Ik wil het wel snel laten repareren.
    Huidig transport= iets anders

  2. #2
    Lee's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2005
    Leeftijd
    41
    Posts
    6.178
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Wat een stelletje *piep*!
    Ik hoop dat het goedkomt!
    Succes!

  3. #3
    Wanderer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Posts
    2.333
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    Wat een onzin! :? Te gek voor woorden dit.

    Maar ja, je zult het wel gemaakt moeten krijgen binnen niet al te lange tijd begrijp ik.

    Succes!
    Audi 100 quattro 11/85
    Audi A3 Ambition Proline Plus 05/14

  4. #4

    Standaard

    Ja, ik ben er wel zat van. Elke keer als ik lekker optrek hou ik mijn hart vast.

    Dus ik hoop dat ze een beetje tempo maken. Ik wil het best zelf betalen. Maar als er een coulance regeling is... Ja, dan wou ik daar wel even op wachten. Maar dit had ik niet verwacht. Idioten.

    En als je al zo'n naam hebt... Ben je echt lekker bezig...
    Huidig transport= iets anders

  5. #5
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.853
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Hmmm, als je toch zelf moet dokken zou ik even doorkraken naar Coen D, die is wat voordeliger (en die dealer wilde je toch al niet meer spekken, toch?).
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure


  6. #6

    Standaard

    De eerste en tweede keer had ik een kerel die aangaf dat er mogelijk nog wel coulance te regelen was. Dus ze spreken elkaar ook heerlijk tegen.

    Ik heb nog meer aan mijn A4 te laten doen. Maar om helemaal naar Coen Donkers te rijden... Ik ben dan in totaal 3 uur aan het rijden...

    Ik heb er al wel een prijsje aan gevraagd en ze waren idd goedkoper. En betrouwbaarder.
    Huidig transport= iets anders

  7. #7
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.853
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Je hield toch van autorijden? Mooi weer, mooie omgeving daar...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    Ja, maar wat doe je als je auto daar de hele dag (of twee) op de brug staat?

    Hebben ze daar ook leenauto's?
    Huidig transport= iets anders

  10. #9
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.853
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Ja, hoor, terug in de tijd met een Golf II. Prijs is ook terug in de tijd.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •