Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Nieuwe remblokken voor TT

  1. #1

    Standaard Nieuwe remblokken voor TT

    De TT is binnenkort toe aan nieuwe remblokken achter. Ik kan natuurlijk twee dingen doen: nieuwe remblokken monteren, origineel Audi... of remblokken van EBC of een ander alternatief.

    Wat zouden jullie in mijn geval doen? In de toekomst wil ik andere remmerij aanschaffen; Brembo of iets anders.

  2. #2

    Standaard

    Wat je wel hoort is dat de EBC blokken op standaard schijven niet veel effect hebben.
    Zou gewoon orgineel doen en dan later in 1 keer helemaal goed.

  3. #3

    Standaard

    En Ferodo's DS serie?
    TTS (8S) Roadster + S5 Sportback (B9) + S3 Sportback (8Y) + VAG-COM v16.8.0 + OBDEleven Ultimate

  4. #4

    Standaard

    Ik wil gewoon dat de auto net wat beter remt dan origineel zonder nieuwe schijven te moeten aanschaffen.

    Auto moet namelijk nog voorzien worden van W12 neus en Pedro's 1.8t pretpakket dus ik kan de euri's wel gebruiken de komende tijd!

    Wat kost eigenlijk een set van 2 remblokken, origineel Audi/EBC Greenstuff of Ferodo?
    TTS (8S) Roadster + S5 Sportback (B9) + S3 Sportback (8Y) + VAG-COM v16.8.0 + OBDEleven Ultimate

  5. #5

    Standaard

    Niemand met een TT en alternatieve remblokken gemonteerd?
    TTS (8S) Roadster + S5 Sportback (B9) + S3 Sportback (8Y) + VAG-COM v16.8.0 + OBDEleven Ultimate


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door massari
    Niemand met een TT en alternatieve remblokken gemonteerd?
    nee, rij nog steeds met de originele, maar zodra die versleten zijn moet er echt iets anders op, want van af fabriek vind ik de TT maar matig remmen

  7. #7

    Standaard

    Inderdaad met de nadruk op matig. Mijn Golf remt vele malen beter. Die geeft me een zekerder gevoel.
    TTS (8S) Roadster + S5 Sportback (B9) + S3 Sportback (8Y) + VAG-COM v16.8.0 + OBDEleven Ultimate

  8. Ad
  9. #8

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    303
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT

    Standaard

    Achterremmen doen niet zo heel veel. Als je toch gaat veranderen koop
    je toch gewoon een setje goedkope blokken bij de Brezan of een andere automaterialenzaak.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •