Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
Resultaten 121 tot 135 van de 135

Onderwerp: Welk merk band raden jullie aan?

  1. #121
    bartdehaas's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Posts
    347
    Kudos
    6
    Auto
    Audi A6

    Standaard

    Op de pagina van de ANWB staan een aantal banden tests (zomer en winterbanden) waarop ik mijn keuze altijd baseer. Persoonlijke meningen zijn in deze geen goede graadmeter, ik geloof dan meer in tests. Banden zijn het belangrijkste component aan je auto voor veiligheid.
    Audi A6 C5 2.4

  2. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eszes
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TenS3
    /me heeft net 4 Toyo`s besteld
    Sambal bij...?

    Op mijn as. ros liggen 4 nieuwe Dunlop SP 9000. Old news, we zullen zien...
    Nee, daar worden ze glad van.
    Mss niet jouw ding maar ik vond de oude Proxes beter als de GY`s die ik nu heb (en écht op zijn na 30K). Ik heb verder geen ervaring met de T1-R maar ik neem aan dat het een verbetering is van de oude T1-S. Op tyretest.com komen ze als beste uit de bus.

    De oude proxes had zo ongelofeloos veel grip op droog (ik kon oversturen met een fwd) en redelijk op nat, plus dat ze stiller en comfortabeler zijn dan de GY`s.

    We zien het wel, volgens mij voldoen ze prima aan mijn eisen.
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  3. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keimpe
    Als we dan het dan toch over B-merken hebben:
    Ik heb er nu GT Champiro's onder ...
    Is een Indonesische fabriek (Gajah Tunggal ofwel enige olifant ?) overgenomen/joint venture door ... ja ja ... Michelin!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keimpe
    ik kan ze alleen met Wanli vergelijken, maar dan zijn die GT's stukken beter.
    Wanli is een chineese band die het profiel gekopieerd hebben van Yokohama maar da's dan ook wel 't enige. Heb uit zeer betrouwbare bron dat dit een band is waarmee ik nog niet buiten de 30 km zone zou durven rijden ... (laat staan de Duitse autobahn op)

  4. #124

    Standaard

    Sorry voor 't spammen ... maar ook weer met Nederlandse machines gebouwd ;-)
    First you work to drive, then you drive to work

  5. #125

    Standaard

    Laten we het maar op het volgende houden:

    You get what you pay for. Deze discussie moet je voor de grap eens op een motor-forum lezen. Daar praat men op een ander nivau: dat het geld kost speelt geen rol, alleen A-merken worden gereden en de vergelijkingen gaan over nuances.

    Voor mij ook géééééééén Ho-yu-Khan-ni-hao toh banzai troep....ik heb bewust voor 17" gekozen omdat 18" banden me naar verhouding te duur zijn. Ik ga toch geen lekkere Quattro rijden en dan als sluitpost een paar bami-rubbers erom trekken?


    PS ik rij nu Vredestein Sporttrac3..(ben ik trouwens de enige hier?) ..fijne stille band met goede droog en nat-weer eigenschappen.
    A4 B5 Avant 1.8T Quattro AEB / DJJ K03-0073 | APR 2.5" | Milltek kat | APR hose | HT FMIC | TAR*OX 312 | JD - 176kW 350Nm


  6. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Malanca
    PS ik rij nu Vredestein Sporttrac3..(ben ik trouwens de enige hier?) ..fijne stille band met goede droog en nat-weer eigenschappen.
    Vredestein timmert goed aan de weg! Prima banden (werkelijk niets mis mee) en er wordt erg veel energie in de ontwikkeling gestopt. Die achterhoekers weten wel degelijk waar ze mee bezig zijn en hebben de zaakjes goed voor mekaar in Enschede.

    hihi .. en de machines waarop ze de banden fabriceren komen uit ..

  7. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mark bakker
    Die achterhoekers weten wel degelijk waar ze mee bezig zijn en hebben de zaakjes goed voor mekaar in Enschede.
    Foei toch....Twentenaren!

    (Malanca die zelf in de Achterhoek woont)
    A4 B5 Avant 1.8T Quattro AEB / DJJ K03-0073 | APR 2.5" | Milltek kat | APR hose | HT FMIC | TAR*OX 312 | JD - 176kW 350Nm

  8. Ad
  9. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mark bakker
    Die achterhoekers weten wel degelijk waar ze mee bezig zijn en hebben de zaakjes goed voor mekaar in Enschede.
    Yep, alles achter Amersfoort (of Epe zo u wilt) heet de Achterhoek :-? .

    Enschede behoort bij mijn weten (en anders moet men mij nog een keer uitleggen waarom men bijvoorbeeld de plaatselijke voetbalclub naar die streek vernoemt) nog altijd tot het land tussen Regge en Dinkel, ofwel ons schone en nijvere Twente!


    Aldus iemand die niet in Twente woont of geboren is of ...
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  10. #129

    Standaard

    1000x excuses, ben altijd een nitwit geweest op het gebied van geografie. Zal het in de oren knopen !
    (nu nog even 't verschil tussen die twee uitzoeken ...)
    First you work to drive, then you drive to work

  11. #130

    Standaard

    :oops: Achterhoek = Gelderland, Twente is Overijssel :oops:

    Ben gelukkig niet de enige:

    Citymarketing Hoe verkoop je Enschede? april 2005
    ‘Enschede, ligt dat niet in de Achterhoek?’ Veel Nederlanders en ook veel Twentenaren hebben volgens de gemeente Enschede een verkeerd beeld van de grootste stad van Oost-Nederland. En onbekend maakt onbemind. Daarom is de gemeente in 2004 een charmeoffensief gestart. Hoe pakt Enschede de...

  12. #131
    miTchel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Leeftijd
    42
    Posts
    3.184
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    :wink:

    zie onder schrift :-X :-D
    Audi A4 2.4 v6 '03 Nu ; Audi A4 1.8T limited S '14

  13. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mark bakker
    !

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keimpe
    ik kan ze alleen met Wanli vergelijken, maar dan zijn die GT's stukken beter.
    Wanli is een chineese band die het profiel gekopieerd hebben van Yokohama maar da's dan ook wel 't enige. Heb uit zeer betrouwbare bron dat dit een band is waarmee ik nog niet buiten de 30 km zone zou durven rijden ... (laat staan de Duitse autobahn op)
    En dan te bedenken dat ik er 220 mee heb gereden :-?
    ik moet blij zijn dat ik dit nog kan mededelen volgens zeer betrouwbare bron.

    Maar idd, het zijn bagger bandjes.
    Audi A3 1.8 20v TURBO 219pk/ 370Nm + Volvo V70N T5 310pk/ 430Nm

  14. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keimpe
    En dan te bedenken dat ik er 220 mee heb gereden :-?
    Same here ... :roll:

    Zelfs bij de kwikfit moesten ze er om lachen ... :-D
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  15. #134

    Standaard

    Om een klein tipje op te lichten: weet niet of je wel eens een dragster heb zien optrekken, maar daar worden die banden zo grappig "groot" van toch ? Kleinigheidje zit 'm in de banden van bepaalde bandenmerken uit buiten europa zullen we maar zeggen, wordt geen/weinig onderzoek gedaan/getest/geld gestoken in de kwaliteit van materiaal etc. De banden zoals al eerder genoemd "schijnen" gemaakt te worden met materiaal wat nogal "rekt". En laat je dat nou niet willen hebben op hogere snelheid Er komt namelijk nogal wat bij kijken om banden te kunnen fabriceren die ohne problehme de duitse autobahn op kunnen stampen met een 2t zware A8 of iets dergelijks (en kopieren kunnen die mannen als de beste)
    First you work to drive, then you drive to work

  16. #135
    rogek's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2005
    Leeftijd
    43
    Posts
    5.604
    Kudos
    49
    Auto
    Audi S4

    Standaard

    Tja, regal moet je ook lekker vanaf blijven.. goedkope dunlop sp9000 imitate en met de corrado kreeg ik (hoe verrassend) langsscheuren in de wang..

    tis dat ze erop lagen..

    eraf gegooid en bridgestone potenza s03 pp's erop gegaooid


    deze hadden met nat meer grip als de regals met droog....
    spreekt voor zich neem ik aan
    Es gibt etwas, das noch mehr Spaß macht als ein Turbo. Zwei
    - '15 Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid Lease Pro
    - '99 Audi S4 Sedan LY7M MRC Mapped 362.8PK/561NM

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •