Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: federal banden?

  1. #1

    Standaard federal banden?

    wie kent het banden merk federal?k zie t weleens te koop staan maar jah ik ben geen banden kenner en ik heb er dus nog nooit van gehoord...heeft iemand ervaring met deze banden?Zag namelijk n mooi setje velgen met federal banden voor n aantrekkelijke prijs.... :P
    pfffffffff ik wil meer POWERRRRRRRRRRRR

  2. #2

    Standaard

    Hmm, komen zelfs niet in het grote Reifenhersteller overzicht voor (of ik kijk erg slecht...)

    Federal? Zijn volgens mij wel redelijke budgetbandjes (voor low-profile), maar geen ervaring mee...
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  3. #3

    Standaard

    jah..ik kom ze regelmatig tegen op marktplaats en heb ook een site gevonden http://www.federaltire.com.tw/ maargoed..ik w8 wel af tot er iemand is die er ervaring mee heeft..maar als t n lowbudged band is dan hoeft t voor mij niet meer...
    pfffffffff ik wil meer POWERRRRRRRRRRRR

  4. #4
    80B4ever
    Guest

    Standaard

    Ik heb ooit eens 2 Federal banden op de voorwielen van een Chevrolet gehad. Die hebben er maar een paar maanden opgezeten, want toen was er 1 lek, en dat bleek na verschillende pogingen niet meer te repareren.

  5. #5

    Standaard

    aha...nah 2 reaxies en alletwee niet echt positief..oke dan weet ik dat in ieder geval!had dr nog nooit van gehoord dus deze reaxies zijn al genoeg...tanx!!
    pfffffffff ik wil meer POWERRRRRRRRRRRR


  6. #6

    Standaard

    een collega heeft ze op zijn allessio velgen zitten, zijn auto en banden zijn nog erg nieuw, dus er is nog weinig te zeggen over de band

    hij heeft ze bij http://hoogendoornwheels.flashpage.nl/ (hoogendoorn wheels te Hellevoetsluis)

  7. #7

    Standaard

    Ik heb onder de MB 300 CE Federal banden zitten.
    Idd goedkoop, maar het zijn toch mooie bandjes. Mooi V-profiel, ik hoor ze bijna niet, kortom best wel tevreden.

    Het hangt er helemaal vanaf wat je met de auto gaat doen. Onder de S2 heb ik Bridgestone S-03's zitten, is niet te vergelijken.

    Maar voor de krappe beurs, is Federal redelijk te doen.
    S2 Coupe ABY -- 525iAT LPG -- Seat Cordobanaan LPG

    WWW.S2Power.COM

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •