Resultaten 1 tot 14 van de 14

Onderwerp: Kosten wiellager???

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2005
    Posts
    121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Kosten wiellager???

    Mijn rechter wiellager voor schijnt ermee op gehouden te zijn. Hoop herrie met alle verschijnselen. Nu geeft mijn dealer aan dat dat 385 euro kost? Ik vindt dat rijkelijk veel moet ik zeggen. Wat is jullie mening?
    Audi A6 C7 2.0 TDI

  2. #2

    Standaard

    wiellager los kost zo'n 60-70 euro. Ik heb pas mijn wiellager vervangen(voor) en het was echt een klote job. Ze waren er echt lang mee bezig, zeker 2 uur.

    Dus ik denk die 385 bij de dealer normale prijzen zijn, ik heb het voor 50 euro gedaan, maar was meer een vriendendienst.

  3. #3

    Standaard

    Ik was de laatste keer €150 incl kwijt voor de coupe bij een universele garage en die zijn er ongeveer net zolang mee bezig geweest. Lager is dezelfde prijs.
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2005
    Posts
    121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard

    Oke, dat er verschil zit tussen een universele garage en een Audi delar kan ik wel begrijpen. Maar 385, het lijkt zoveel geld voor een lager :cry:
    Audi A6 C7 2.0 TDI

  5. #5

    Standaard

    385 is te veel, een wiellager is bij de dealer ongeveer 85 euro dus 300 euro voor montage, ik zou eens verder gaan vragen. sukses.
    Mario.
    Audi A3 Sportback 1.9TDI 140pk 320Nm 2008 BLS
    Audi Coupe'Quattro 20V 170pk 1988 7A


  6. #6

    Standaard

    ik heb ze onlangs ook vervangen van mijn typ 82, prijs was 110 euro, ik heb ze wel zelf geplaatst...

  7. #7
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.878
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Als je een stevige pers hebt, kun je dat best zelf doen ja. Voor de gemiddelde hobbyist is het niet echt een lekkere klus.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    Klopt, ik doe het ook altijd zelf, als je goeie passende bussen maakt voor het eruit persen gaat dat heel goed, maar als je nooit aan autos sleuteld moet je er beter niet aan beginnen.
    Mario.
    Audi A3 Sportback 1.9TDI 140pk 320Nm 2008 BLS
    Audi Coupe'Quattro 20V 170pk 1988 7A

  10. #9

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2005
    Posts
    121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard

    Ik ben niet echt een stevige klusser wat auto's betreft en een pers heb ik al helemaal niet, maar ik zal eens gaan rondbellen bij andere Audi dealers in Noord Holland. Misschien dat er nog wat van de prijs is af te snoepen?

    Vervolgvraag: ook de koppeling heeft het een beetje gehad, misschien wel wat snel na 95.000 km maar dat ligt ook een beetje aan mijn rijstijl . Kosten 785 euri. Wat vinden jullie van deze prijs dan?
    Audi A6 C7 2.0 TDI

  11. #10
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.878
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Misschien eens zoeken naar een goede universele garage? Wiellager vervangen is niet echt een klus die door de dealer móet gebeuren.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  12. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door liberty
    Ik ben niet echt een stevige klusser wat auto's betreft en een pers heb ik al helemaal niet, maar ik zal eens gaan rondbellen bij andere Audi dealers in Noord Holland. Misschien dat er nog wat van de prijs is af te snoepen?

    Vervolgvraag: ook de koppeling heeft het een beetje gehad, misschien wel wat snel na 95.000 km maar dat ligt ook een beetje aan mijn rijstijl . Kosten 785 euri. Wat vinden jullie van deze prijs dan?
    DAT is dus pas een p*kkewerk bij een Quattro
    Mario.
    Audi A3 Sportback 1.9TDI 140pk 320Nm 2008 BLS
    Audi Coupe'Quattro 20V 170pk 1988 7A

  13. #12
    jandriess
    Guest

    Standaard Waarom niet een paar dagen op de post wachten ?

    I'k heb een A4 2002.

    Voorwiellager hier in Nederland vanaf 110 euro afhankelijk van welke zaak je een plezier wil doen met je geld. ( Dealer = 125 )
    Bij http://www.autoteile-shopping.de/ kost ie 65 euro.

    Ben je toch een dief vanjezelf als je hem hier koopt.
    Het is namelijk altijd hetzelfde SKF lager wat je krijgt.
    Zelfs als het ik een FAG doosje zit.

  14. #13
    Waar het reglement heerst , wordt de gedachte overbodig .

  15. #14

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2005
    Posts
    121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard

    Ik heb hem inmiddels maar door de dealer laten vervangen, want ik werd echt knettergek van dat geluid. Nu is het bijna weer stil in de auto :-)
    Audi A6 C7 2.0 TDI

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •