Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 34 van de 34

Onderwerp: Bolero velgen op typ44, past dat?

  1. #21
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.711
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stan81
    Toch nog effe aan het zoeken geweest. (alles beter dan leren voor tentamens )

    Dit is dus wel een voorbeeld voor mij. Heeft er achter 215/45 opliggen.
    ja maar is dit een fwd of een quattro

    de fwd hebben blijkbaar meer ruimte LA dan een Q

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viermaal
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stan81
    Toch nog effe aan het zoeken geweest. (alles beter dan leren voor tentamens )

    Dit is dus wel een voorbeeld voor mij. Heeft er achter 215/45 opliggen.
    ja maar is dit een fwd of een quattro

    de fwd hebben blijkbaar meer ruimte LA dan een Q
    Het is zelfs een quattro. Als die minder ruimte hebben en het bij deze past heb ik misschien mazzel. Ik heb namelijk een fwd.

    Maar ik moet eerst eens een setje voor een acceptabele prijs zien te krijgen.

  3. #23

    Standaard

    quattro's staan een 2.5cm breder achteraan.

    Ik heb even gereden met V8 (225/50 erop) wielen op m'n 100 CS quattro. Dat pastte perfect met de achterste kassen heeeeeeeeel licht uit te rollen. Enkel bij snelle bochten durfden ze heel af en toe lichtjes te raken.

    Op een FWD past het moeiteloos, of een Sport NFL ook :-D
    Quattro Powaa

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steve
    quattro's staan een 2.5cm breder achteraan.

    Ik heb even gereden met V8 (225/50 erop) wielen op m'n 100 CS quattro. Dat pastte perfect met de achterste kassen heeeeeeeeel licht uit te rollen. Enkel bij snelle bochten durfden ze heel af en toe lichtjes te raken.

    Op een FWD past het moeiteloos, of een Sport NFL ook :-D
    Mooi om te horen, dat wilde ik namelijk graag weten. Valt me wel op op de foto hierboven dat het 4 x 108 is, kan dan toch geen quattro zijn? Terwijl op de site waar ik de info vandaan heb dat het wel een quattro is?!

    En zojuist is er weer een setje van de hand gegaan voor € 654,- Nu dan wel met banden, waarvan er 2 redelijk op zijn. En een dubieus merk (Lees ergens Sunny op een band...)

  5. #25

    Standaard

    Verleden week was hier nog iemand met een FL 100 44 quattro, en die had 4-gaatse wielen!
    Quattro Powaa


  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steve
    Verleden week was hier nog iemand met een FL 100 44 quattro, en die had 4-gaatse wielen!
    Mmm dan zou het kunnen dat die 100 op de foto een tussen model is, wel al de nieuwe deurgrepen maar de rest nog van de vfl.

  7. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stan81
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steve
    Verleden week was hier nog iemand met een FL 100 44 quattro, en die had 4-gaatse wielen!
    Mmm dan zou het kunnen dat die 100 op de foto een tussen model is, wel al de nieuwe deurgrepen maar de rest nog van de vfl.
    De tussenmodellen (zoals mijn CSq) hadden de oude klinken/interieur, met reeds het nieuwe kofferdeksel. Andere overgangsmodellen heb ik nog niet gezien.
    Quattro Powaa

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steve
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stan81
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steve
    Verleden week was hier nog iemand met een FL 100 44 quattro, en die had 4-gaatse wielen!
    Mmm dan zou het kunnen dat die 100 op de foto een tussen model is, wel al de nieuwe deurgrepen maar de rest nog van de vfl.
    De tussenmodellen (zoals mijn CSq) hadden de oude klinken/interieur, met reeds het nieuwe kofferdeksel. Andere overgangsmodellen heb ik nog niet gezien.
    Morgen eens kijken op mijn kamer wat de typenatlas dan zegt over 4 x108 en quattro

  10. #29
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.711
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    de 2,2 2,3 motoren kon je ook krijgen met een quattrosysteem.
    de Cs had direct een sportonderstel maar alleen bij de sterkere motoren (turbo) standaard de 5x112 steek ivm de zwaardere remmen.
    de gewone Cs had dan dus nog 4x108.
    \waarschijlijk is het de combinatie van turboquattro mod dat er niet genoeg ruimte zit om er bredere wielen/banden in te zetten , maar het kan natuurlijk ook nog liggen aan de max tolerantie in de div onderdlen tezamen waarom het bv bij mij dus niet past...............

    ja en nogal logies dat op de Exlusieve, Sport 20V en de V8 het wel past.
    deze hebben nl allemaal de veruimde wielaksten, Maar let op die zijn dus echt niet allemaal hetzelfde!!!
    de schermen van de Exlusiefe zijn Nl van een VFL en dus anders dan de 20V, en natuurlijk zijn die van de V8 weer anders ivm de bumpers etc etc :shock:

  11. #30
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.711
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    sorry voor de extra taalfouet, blijf nog ff onder invloed van mijn medicatie :roll:

  12. #31
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.875
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Volgens mij was de CS ook voor de facelift de enige ongeblazen 100 met vijfgaats wielen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  13. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Volgens mij was de CS ook voor de facelift de enige ongeblazen 100 met vijfgaats wielen.
    maar dan wel pas vanaf de 2.2 denk ik...
    hier iig een foto van een VFL CS met 4-gaats
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Quattro Powaa

  14. #33
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.875
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Dat bedoel ik, vierpitter CSen zijn extreem zeldzaam.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  15. #34
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.711
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Dat bedoel ik, vierpitter CSen zijn extreem zeldzaam.
    komt er een beetje rot uit, maar dat bedoelde ik ook zo.
    alleen de 5 pitter CS is ook geleverd met een 4 gats velg as wel de 5 gats.
    meer qua vermogen dan cilinderaantal

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •