Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 24 van de 24

Onderwerp: "klonk" bij het oprijden van sommige drempels

  1. #21
    MikeV's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2004
    Leeftijd
    40
    Posts
    2.665
    Kudos
    39
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mark bakker
    Ben net van de garage terug (dus niet de dealer) hebben alle armpjes bekeken en op speling gechecked en er is zo op eerste gezicht niets te zien. 3 juli gaat hij naar de dealer om te bekijken en te zien of er iets ingedient moet worden of dit onder garantie valt (maar houdt m'n hart vast).
    Iemand enig idee dit op een '99 A4 nog van toepassing is?

    de garantie is van toepassing zolang er nooit iets vervangen is met imitatiespul aan de ophanging dus dat het allemaal origineel audi delen zijn mocht er ooit al iets vervangen zijn.
    Het leven is een spel, de regels moet je leren!

    Audi TT, 225 PK Q, Speedport tuning, Forge DV007, Forge intakehose, Forge turbo hose.

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeV
    de garantie is van toepassing zolang er nooit iets vervangen is met imitatiespul aan de ophanging dus dat het allemaal origineel audi delen zijn mocht er ooit al iets vervangen zijn.
    Maar als ik Leon's verhaal dan lees moest hij toch (tegen een geringe vergoeding) naar Coen Donckers ...

    Btw. Ik weet zeker dat er nog geen immitatie spul is ingekomen aangezien ik de A4 met 50.000 km van de 1e eigenaar heb overgenomen. En aangezien alles in het boekje is bijgehouden (nog steeds mobiliteits garantie) en er alleen een vorig jaar de tandriem + spanelement is vervangen (distributie) voor de rest niets bijzonders. Dus we blijven nog ff hoop houden.

  3. #23
    MikeV's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2004
    Leeftijd
    40
    Posts
    2.665
    Kudos
    39
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard

    ja dan kan je zeker naar de dealer en als die iets vinden wat te maken heeft met die draagarmen dan valt dat onder de verantwoordelijkheid van audi en dus kosteloos, laat je niet zomaar weg sturen er zijn ook een aantal die het via Pon uiteindelijk vergoed hebben gekregen en audi weet zelf dat het een zwak punt is, dit komt door de complexe techniek wat zorgt voor het sublieme rijgedrag van de a4
    Het leven is een spel, de regels moet je leren!

    Audi TT, 225 PK Q, Speedport tuning, Forge DV007, Forge intakehose, Forge turbo hose.

  4. #24

    Standaard

    ik heb vandaag ook beide draagarmen laten vervangen en de koppelstangen
    443 euro lichter.

    Wel is al het gekloenk weg.

    He He


    maar wel een duur grapje
    A4 1.8 20VT. en k&n Filter. ( nu nog 155 pk)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •