Weet ik veel, dat moet je zelf regelen... :wink:
Het was "iets" meer, maar voor jou heb ik een V-maxx voor nop geregeld.. 8) Ik zie de sets trouwens voor €399,- voorbij komen, ging van die prijs uit...
Weet ik veel, dat moet je zelf regelen... :wink:
Het was "iets" meer, maar voor jou heb ik een V-maxx voor nop geregeld.. 8) Ik zie de sets trouwens voor €399,- voorbij komen, ging van die prijs uit...
LB...!
Heb niks nodig en zal het ook niet kopen als het wel zo was, jouw keuze valt er ook niet op waarschijnlijk...
Je hebt idd verlaagde veerschotels, die laten de wagen 1 cm zakken..
Autostyle... :oops:
Die zeggen alleen dat het bij quattro niet past, maar dat is bullshit, voorzijde van quattro is hetzelfde als fwd..
http://www.audizine.com/forum/showth...ighlight=vmaxx
Lees maar eens goed, dat is het geheim van het "comfort" van de Vmaxx sets, de veren hebben de dezelfde specs als standaard veren..
Betekent dus dat de set puur voor de looks is en het weggedrag niet verbeterd...
En zo is er al meer over geschreven op verschillende fora`s....
http://forums.audiworld.com/s4/msgs/2741584.phtml
Wie een beetje goed zoekt, heeft voor uren leesvoer en allemaal met hetzelfde antwoord..
Just my [img][http://smiley.onegreatguy.net/2cents.gif]http://smiley.onegreatguy.net/2cents.gif[/img]
Wanneer je bijv. een vaste set van KW/Weitec of Bilstein monteerd heb je geen last van nazakken of het slepen van een aanhanger of zware belasting. Het is zelfs zo dat de combinatie strakker rijd. V-max is inderdaad dan te zacht en wanneer er iets achter hangt of de auto gewoon zwaar belast wordt rijd deze meteen voor geen meter, gevaarlijk zelfs. Geloof me, ik heb in genoeg auto's gereden met een V-max set en deze vervangen door een fatsoenlijk merk.
Jos.