Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: 15 inch op A4 uit 2004

  1. #1

    Standaard 15 inch op A4 uit 2004

    Ik een A4 1.8T S-line uit 2004. Thuis heb ik nog prima winterbanden liggen voor 15 inch velgen. Ik kan nu aan 15 inch velgen komen, maar gaat dat passen?
    Er zijn 15 inch velgen geleverd, maar voor zover ik kan nagaan niet op de 163 Pk uitvoering.

  2. #2

    Standaard Re: 15 inch op A4 uit 2004

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Menorca
    Ik een A4 1.8T S-line uit 2004. Thuis heb ik nog prima winterbanden liggen voor 15 inch velgen. Ik kan nu aan 15 inch velgen komen, maar gaat dat passen?
    Er zijn 15 inch velgen geleverd, maar voor zover ik kan nagaan niet op de 163 Pk uitvoering.
    Vraag het even naar bij je dealer. Heb hetzelfde grapje gehad. Voor een prachtige prijs velgen/winterbanden aangeschaft en met passen bleek dat het niet over de remmen heenpaste. Bij mij ging het om de 2.5TDI. Neem aan dat de 1.8T ook voldoende remkracht nodig heeft.

    Gr,
    Ronald

  3. #3
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.134
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard

    Kijk even op www.hbase.nl typ je kenteken in en kijk of je 288mm schijven hebt of de 312mm.....bij de eerste kan je gewoon 15" monteren en bij de 312mm niet, daar is 16" minimaal.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  4. #4

    Standaard

    Volgens hbase zijn het 280 mm schijven. Ik zal ze voor de zekerheid even nameten.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •