Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Verlagen A4 cabrio met alleen sportveren

  1. #1

    Standaard Verlagen A4 cabrio met alleen sportveren

    Ik wil de cabrio verlagen met enkel en alleen sportveren. Coen Donkers biedt H&R veren aan, heb daar geen ervaring mee, alleen met een Eibach Prokit die onder mijn vorige wagen was gemonteerd.

    Wat is aan te raden?
    TTS (8S) Roadster + S5 Sportback (B9) + S3 Sportback (8Y) + VAG-COM v16.8.0 + OBDEleven Ultimate

  2. #2

    Standaard

    Niemand?
    Graag ook even aangeven als je een goed adresje weet hiervoor, liefst in Zuid-Holland.
    TTS (8S) Roadster + S5 Sportback (B9) + S3 Sportback (8Y) + VAG-COM v16.8.0 + OBDEleven Ultimate

  3. #3

    Standaard

    ik heb H&R veren (alleen vóór), niet de goedkoopste, wel prima spul.
    Audi A3 TDI 125kw ambition

    Mountainbiking is; 50% mountain, 50% biking and the remaining 50% is all about riding !

  4. #4

    Standaard

    Coen Donkers kan ze idd ook leveren, inclusief montage en uitlijnen voor 575 euro, vind ik nog best aan de hoge kant; 375 euro voor alleen monteren en uitlijnen, terwijl de veren 200 euro kosten...
    TTS (8S) Roadster + S5 Sportback (B9) + S3 Sportback (8Y) + VAG-COM v16.8.0 + OBDEleven Ultimate

  5. #5

    Standaard

    Dat is wel wat veel ja. Montage moet zeker in 2 uurtjes lukken.
    Audi A3 TDI 125kw ambition

    Mountainbiking is; 50% mountain, 50% biking and the remaining 50% is all about riding !


  6. #6

    Standaard

    Idd, vrij duur... kan ik liever gaan voor een schroefset in dit geval...
    TTS (8S) Roadster + S5 Sportback (B9) + S3 Sportback (8Y) + VAG-COM v16.8.0 + OBDEleven Ultimate

  7. #7

    Standaard

    Denk dat ik toch maar voor Eibach ga.
    Kan voor 198 euro aan een Pro Kit komen, moeten ze nog wel gemonteerd worden. Wie o wie weet een goed/betaalbaar montageadres?
    TTS (8S) Roadster + S5 Sportback (B9) + S3 Sportback (8Y) + VAG-COM v16.8.0 + OBDEleven Ultimate

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    Ik weet er wel een, maar dat is niet bij jou in de buurt.

  10. #9

    Standaard

    Waar zit het dan?
    TTS (8S) Roadster + S5 Sportback (B9) + S3 Sportback (8Y) + VAG-COM v16.8.0 + OBDEleven Ultimate

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •