Bekijk Poll Resultaten: Voorkeur bandenmerk gebaseerd op kwaliteit en niet op prijsniveau.

Stemmers
255. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Michelin

    105 41,18%
  • Continental

    58 22,75%
  • Dunlop

    44 17,25%
  • Pirelli

    28 10,98%
  • Goodyear

    20 7,84%
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 99

Onderwerp: poll: Voorkeur bandenmerk

  1. #41
    masters's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    42
    Posts
    371
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: poll: Voorkeur bandenmerk

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A-tje Bekijk Berichten
    Eensch! Ik vind de conti's ook bagger, er lagen Conti Sportcontact 2 onder mijn A4 als zomerbanden, droog weer aardige grip, ietwat lawaaiig, nat weer.... weg grip, wheelspin bij het optrekken. Gaan vervangen worden door Dunlop SportMaxx TT (kwamen erg goed uit de nieuwste autobandentest van de ANWB).

    Banden zijn persoonlijk, wat de een een perfecte band vind, vind de ander helemaal niets. Ik hoor veel mensen zeggen dat ze de Conti's perfect vinden, die mening deel ik dus absoluut niet. Zo zie je maar. Ook zo met Pirelli, onder mijn Vectra lagen P6000's, reed redelijk sportief en deed 70.000 km met die banden, snelle slijtage? Nee, naar mijn mening niet.

    Ik ga eerder af op een autobandentest die de basis eigenschappen van een band goed testen. Op droog wegdek hebben de meeste banden wel goede grip, maar op nat wegdek vallen er veel door de mand. Dat zijn nu juist de weersomstandigheden waarbij ik goede grip wil hebben (wie niet?).

    Wat je beter kunt vragen is: Waarom kies je voor een bepaalde band?

    Voor mij maakt het merk niet eens zoveel uit, het gaat om de eigenschappen. Voldoet een band aan JOUW eigenschappen dan is dat prima, maar dat wil niet zeggen dat diezelfde band ook voor een ander goed gevonden wordt. Dat heeft met het gevoel van de bestuurder te maken en zijn/haar rij eigenschappen.
    +1, conti's zijn zwaar ruk. Michelin is gewoon te duur als je kijkt naar prijs/ kwaliteit verhouding. Verder zitten er goed banden tussen, bridgestone, pirelli, good-year, dunlop
    Laatst gewijzigd door masters; 11-03-11 om 11:30.

  2. #42
    A-tje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    55
    Posts
    510
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: poll: Voorkeur bandenmerk

    Inderdaad, prijs/kwaliteit: zoals ik al aangaf, er gaan binnenkort Dunlop SportMaxxTT 225/45/17 onder mijn A4, deze kosten nu online 110, euro per stuk, ter vergelijking, de pirelli P7 : 125,- euro en de Michelin : 130,- euro (reken dus even maal 4). Allemaal de types uit de laatste ANWB bandentest (225 maat, http://www.anwb.nl/binaries/pdf/auto...en2010_225.pdf ). De pirelli staat bovenaan, gevolgd door de Dunlop, de Conti en daarna de Michelin. Wat eigenschappen ontlopen ze elkaar niet echt, waarbij de Dunlops op nat wegdek goed tot zeer goed scoort, de anderen goed. Waarom dus 20 euro meer betalen voor een band die bijna hetzelfde is in de test?

    Dus wat bij mij de doorslag gaf was de prijs en de (natte) kwaliteiten Of ze ook aan mijn verwachtingen gaan voldoen moet nog blijken natuurlijk.
    Audi A3 8Y Limousine S-Line, S-Tronic

  3. #43
    MenW's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2004
    Posts
    500
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: poll: Voorkeur bandenmerk

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A-tje Bekijk Berichten
    Inderdaad, prijs/kwaliteit: zoals ik al aangaf, er gaan binnenkort Dunlop SportMaxxTT 225/45/17 onder mijn A4, deze kosten nu online 110, euro per stuk, ter vergelijking, de pirelli P7 : 125,- euro en de Michelin : 130,- euro (reken dus even maal 4). Allemaal de types uit de laatste ANWB bandentest (225 maat, http://www.anwb.nl/binaries/pdf/auto...en2010_225.pdf ). De pirelli staat bovenaan, gevolgd door de Dunlop, de Conti en daarna de Michelin. Wat eigenschappen ontlopen ze elkaar niet echt, waarbij de Dunlops op nat wegdek goed tot zeer goed scoort, de anderen goed. Waarom dus 20 euro meer betalen voor een band die bijna hetzelfde is in de test?

    Dus wat bij mij de doorslag gaf was de prijs en de (natte) kwaliteiten Of ze ook aan mijn verwachtingen gaan voldoen moet nog blijken natuurlijk.
    +1
    Vandaag kwam ik in Veenendaal erachter dat één van mijn winterband lek was (gisteren nog opgepompt), via de mobiliteitsgarantie is de ANWB (????) opgepiept en heeft ons weer even op weg geholpen. Daarna bij de dichtsbijzijnde bandenboer gereden welke (gratis) de band heeft gecontroleerd. Daarbij gezien dat de velg een gedeelte van het binnenrubber heeft opgegeten...
    Dus 2x een nieuwe winterband nodig (Quattro), bandenhoogte is dan meer dan 2 mm. verschil ;-(
    Daarna direct naar huis gereden met gepaste snelheid (kwam op de A27 bij Vianen nog een fraaie A4 Allroad tegen (40-xxx-8, Poets?
    om de werkkleding aan te trekken en naar het werk gereden om de zomerbanden op te halen.
    Kwam daar vreemd genoeg tot de conclusie dat ook daar één van de banden zover was versleten (bandenslijtageindicator/brug) lag gelijk met de rest van het rubber.
    Denk dat er plm. 40000 km met de SportContacts (3) is gereden onder een Quattro, vindt ik redelijk maar eigenlijk toch te snel opgereden.
    Ga er toch voor kiezen om asap nieuwe banden te kiezen, maar twijfel tussen de Dunlop SM TT of een Bridgestone RE050A (waarbij ik vindt dat de Dunlop heel veel lijkt op de RE).
    Iemand ervaring met deze banden onder een 200 pk Quattro?
    Woaaaww, wat een power!!!

    Audi 4 ever

  4. #44
    Daro
    Guest

    Standaard Re: poll: Voorkeur bandenmerk

    Is al genoeg over gezegd zie vorige topics en antwoorden, ook in deze topic

  5. #45
    MenW's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2004
    Posts
    500
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: poll: Voorkeur bandenmerk

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daro Bekijk Berichten
    Is al genoeg over gezegd zie vorige topics en antwoorden, ook in deze topic
    Hallo Daro,

    Maar niemand die antwoord geeft mbt. tot Quattro!
    Valt mij qua bruikbare antwoorden tegen in de zin dat ik niemand hoor over ervaringen als opgedaan in de ADAC/ANWB testen?
    In de testen kwam enkele jaren terug de RE050A niet best uit de testen op een nat wegdek. Sterker nog, deze autoband deed ongeveer 6 seconden langer over een uitgezet traject van 1.8 km.
    Daar waar de Pirelli (of Michelin) de test won.
    De Dunlop en Bridgestone lijken qua vorm/profiel heel erg elkaar maar wijken aardig van elkaar af qua testen op droog/nat wegdek.
    Daarom mijn vraag wat de ervaringen zijn met nat wegdek, zoals wij deze vaak hebben in NL.
    Op droog wegdek kan iedereen hard rijden (althans gas geven), maar de RE schijnt nogal bruusk en onvoorspelbaar te zijn qua waarschuwen.
    En de slijtvastheid is mij van beide banden onbekend..

    En over Conti's praten we helemaal niet meer, ondanks dat ik redelijk tevreden was is het niet mijn band.
    Woaaaww, wat een power!!!

    Audi 4 ever


  6. #46

    Standaard Re: poll: Voorkeur bandenmerk

    Heb om de zomervelgen de Pirelli P Zero (Rosso) liggen en inderdaad stugge wangen waardoor die soms wat begint te zoeken. Kan overigens ook door de 245 breedte komen maar dat ga ik ervaren als ik straks weer overstap op de Dunlop SP Sport MAXX. Sportief uiterlijk en zeer goede eigenschappen.

    Verder is de Pirelli PZero Rosso ook een aangename band en geeft niet al teveel lawaai.

    1x met conti's gereden en deze na ong. 15k er onder vandaan getrokken en snel de Dunlops geplaatst. Daarna weer heerlijk toeren.
    » E-Tron Quattro Advanced ιι Pro Line S » A1 SB 1.4 TFSI S-Tronic ιι Pro Line S » OEM Ross-Tech VCDS »
    ————————————————————————

  7. #47
    A-tje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    55
    Posts
    510
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: poll: Voorkeur bandenmerk

    Het zoeken kan heel goed de breedte komen, met mijn winterbanden heb ik het niet (205) en met mijn zomerbanden heb ik het wel (225), het "zoeken" heb ik alleen bij spoorvorming in het wegdek zoals bij verkeerslichten.
    Audi A3 8Y Limousine S-Line, S-Tronic

  8. Ad
  9. #48
    MenW's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2004
    Posts
    500
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: poll: Voorkeur bandenmerk

    Het zgn. zoeken had ik van de week ook plots ervaren. Lijkt net een beetje alsof je wegslipt met ijs of dergelijke.
    Mijn winterbanden zijn exact dezelfde maat als de zomers, dus daar kan het niet aan liggen.
    Blijft een moeilijke keuze om goede banden te kiezen welke bij je stijl/gevoel past. Plus aan alle eigenschappen moeten voldoen.
    Daarbij vraag ik mij nog af of het hebben van vierwielaandrijving/Quattro nog invloed heeft op de slijtage van autobanden.
    In mijn eerste autootje reed ik met gemak 80k km's met standaard Michelin's/Vredestein, maar nu slijt ik (voor mijn gevoel) best rap mijn banden op.
    Ben reuze nieuwsgierig welke ervaringen er zijn met de S-001 Potenza's (Bridgestones)?
    Woaaaww, wat een power!!!

    Audi 4 ever

  10. #49

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    58
    Posts
    254
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: poll: Voorkeur bandenmerk

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A-tje Bekijk Berichten
    Het zoeken kan heel goed de breedte komen, met mijn winterbanden heb ik het niet (205) en met mijn zomerbanden heb ik het wel (225), het "zoeken" heb ik alleen bij spoorvorming in het wegdek zoals bij verkeerslichten.
    Ik denk dat het "zoeken" met name veroorzaakt wordt door de gemiddelde behoorlijke breedte van de banden. Een breedte van 225 en meer is tegenwoordig heel normaal. Een brede band heeft meer dan een smalle band de neiging een beetje hol te slijten. Je ziet bij brede banden vaak dat het midden van de band verder versleten is dan de schouder c.q. rand van de band. Dit geeft dus in zekere zin een iets holle band, hetgeen de auto zoekerig maakt. Vaak is het zo dat hoe verder de band versleten is, hoe zoekeriger de auto begint te worden. Het zoeken ervaar je met name bij relatief lage snelheden. Bij hoge snelheden is het meestal volledig verdwenen.
    Bij lage snelheden rijd je namelijk naar verhouding meer op de schouder van de band en bij hoge snelheden komt het midden van de band door de centrifugaalkracht enigzins naar buiten, waardoor de band een vlakker contact met de weg heeft.

    Het typische slijtagepatroon van (extreem) brede banden is met een juiste bandenspanning enigzins te beinvloeden.
    Als je nieuwe banden hebt en je ziet al redelijk snel een lichte uitholling ontstaan, verlaag dan de spanning gewoon met circa 0,2 bar. De slijtage zal dan gemiddeld mogelijk egaler zijn. Slijten de schouders naar rato meer, dan is de spanning gemiddeld te laag en moet de spanning natuurlijk hoger zijn.

    Persoonlijk hanteer ik als uitgangspunt altijd de door Audi voorgeschreven bandenspanning en afhankelijk van het slijtagepatroon varieer ik de spanning gemiddeld +/- 0,3 bar. Uiteindelijk (na duizenden km) heb ik dan de gemiddeld optimale spanning voor betreffende auto gevonden. Resultante hiervan is dat banden dan over de volle levensduur prachtig egaal slijten en weggedrag tamelijk optimaal blijft. Voorwaarde is natuurlijk dat de uitlijning (sporing, etc.) van de wielen goed is, maar dit spreekt voor zich.

    Om een voorbeeld te geven:

    Bij mijn vorige Audi type b7 zat ik gemiddeld circa 0,2 bar boven fabrieksopgave. Bij mijn huidige A4 b8 lijkt een een spanning van circa 0,3 bar lager dan fabrieksopgave de meest ideale.

  11. #50
    The Wale's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    37
    Posts
    3.169
    Kudos
    25
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: poll: Voorkeur bandenmerk

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TIBOSCH Bekijk Berichten
    Om een voorbeeld te geven:

    Bij mijn vorige Audi type b7 zat ik gemiddeld circa 0,2 bar boven fabrieksopgave. Bij mijn huidige A4 b8 lijkt een een spanning van circa 0,3 bar lager dan fabrieksopgave de meest ideale.
    Waarom geeft Audi dan die waardes op?
    Ik begrijp dat als het slijtagepatroon niet mooi gelijk is, je de spanning gaat veranderen om een mooi slijtagepatroon te bekomen.
    Maar bij Audi zullen ze toch ook tig test uitgevoerd hebben om de beste spanning te vinden, met dezelfde wagen en waar enkel het bandenmerk anders kan zijn.
    Dan lijkt het mij verschillend per bandenmerk te zijn?
    Audi A3 8P | 1.9 Tdi BLS | Hartog Tuned | Kw Street Comfort Coilover | MTM Bimoto

    VCDS 14.10.1 Sint-Truiden

  12. #51

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    58
    Posts
    254
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: poll: Voorkeur bandenmerk

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Wale Bekijk Berichten
    Waarom geeft Audi dan die waardes op?
    Ik begrijp dat als het slijtagepatroon niet mooi gelijk is, je de spanning gaat veranderen om een mooi slijtagepatroon te bekomen.
    Maar bij Audi zullen ze toch ook tig test uitgevoerd hebben om de beste spanning te vinden, met dezelfde wagen en waar enkel het bandenmerk anders kan zijn.
    Dan lijkt het mij verschillend per bandenmerk te zijn?
    Precies, de opgegeven spanning is zo universeel mogelijk, maar de optimale spanning kan natuurlijk per band afwijken. Elke band is namelijk wat opbouw, stijfheid, etc. anders. Je ziet bijvoorbeeld al verschillen van enkele tienden bar als je de fabrieksopgaven vergelijkt met bijvoorbeeld de tabellen van Continental, Vredestein, Michelin etc.

  13. #52
    The Wale's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    37
    Posts
    3.169
    Kudos
    25
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: poll: Voorkeur bandenmerk

    Komen de waarden die jij hanteert eerder overeen met de waardes opgegeven door de bandenmerken?

    Misschien ook handig om ergens de sites/tabellen van de bandenmerken te vermelden.
    Audi A3 8P | 1.9 Tdi BLS | Hartog Tuned | Kw Street Comfort Coilover | MTM Bimoto

    VCDS 14.10.1 Sint-Truiden

  14. #53
    MenW's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2004
    Posts
    500
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: poll: Voorkeur bandenmerk

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Wale Bekijk Berichten
    Waarom geeft Audi dan die waardes op?
    Ik begrijp dat als het slijtagepatroon niet mooi gelijk is, je de spanning gaat veranderen om een mooi slijtagepatroon te bekomen.
    Maar bij Audi zullen ze toch ook tig test uitgevoerd hebben om de beste spanning te vinden, met dezelfde wagen en waar enkel het bandenmerk anders kan zijn.
    Dan lijkt het mij verschillend per bandenmerk te zijn?
    Je ziet dat de bandenspanningen al een punt zijn voor ons als liefhebbers. Het is grappig dat bv. Audi via het tankklepje de spanning aangeeft van bv. 2,3-2,8 (bij Continental banden???
    Wanneer je de posters van bv. Vredestein mag geloven moeten die banden rond de 2 bar worden opgepompt...
    Ik ben van mening dan de bandenproducent wel weet hoe hard de banden dienen te staan...?
    Woaaaww, wat een power!!!

    Audi 4 ever

  15. #54

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    58
    Posts
    254
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: poll: Voorkeur bandenmerk

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Wale Bekijk Berichten
    Komen de waarden die jij hanteert eerder overeen met de waardes opgegeven door de bandenmerken?

    Misschien ook handig om ergens de sites/tabellen van de bandenmerken te vermelden.
    Om een voorbeeld te geven:

    Op de originele sticker voor bandenspanning van mijn A4 Avant 3.0 TDI met 255/35-19XL, welke in de deur geplakt zit, wordt een waarde van 2,9 bar voor en 2,5 bar achter aangegeven bij normale belasting.
    In het luchtdrukboekje van Continental (zie bijlage) wordt echter een spanning onder normale belasting van 2,5 bar voor en 2,2 bar achter aangegeven. Dit scheelt aanzienlijk t.o.v. de deursticker. Zeker m.b.t. de spanning voor. Een verschil van 0,4 bar merk je ook direct in het comfort!!!

    Momenteel hanteer ik 2,6 bar voor en 2,4 bar achter en tot op heden lijkt het slijtage-patroon (Pirelli P-Zero Rosso) keurig.
    2010-09-13-Luchtdrukboekje2009-2010.pdf

  16. #55

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Leeftijd
    55
    Posts
    23
    Kudos
    0

    Standaard Re: poll: Voorkeur bandenmerk

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TIBOSCH Bekijk Berichten
    Momenteel hanteer ik 2,6 bar voor en 2,4 bar achter en tot op heden lijkt het slijtage-patroon (Pirelli P-Zero Rosso) keurig.
    2010-09-13-Luchtdrukboekje2009-2010.pdf
    op mijn allroad ligt er 245/45 R18 100Y
    in het boekje van de link stellen ze 96Y voor
    heeft er iemand ervaring met het berekenen van de belastingsindex?
    waarom vraag ik dit : omdat ik weinig banden vind met 100 index, wel 96
    michelin sport bvb is enkel 96, conti ook...
    de michelin primacy heeft wel een 100 versie, iemand ervaring met deze band?

    nu ik ben heel tevreden over mijn pirelli P Zero, alleen ik kan er amper 25000km mee rijden en dan zijn ze op...
    deze dus http://www.pirelli.com/tyre/it/it/car/sheet/pzero.html

  17. #56
    MenW's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2004
    Posts
    500
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: poll: Voorkeur bandenmerk

    Toppie die gids met bandenspanningstabellen, GoodYear heeft er ook een en toch zit er verschil in de waarden....
    Pirelli banden zijn altijd stukken zachter (geweest), waardoor je veel grip hebt maar ook snel slijtage hebt aan je banden.
    Hoorde dat de bandenboer opkeek naar mijn kilometrage van de Conti's (<40k), schijnt nog veel te zijn ivh. Quattro rijden.
    Volgende week mijn Potenza's S001 eronder! Ben benieuwd of het duitse autoblad Sport Auto gelijk heeft...

    PS Hoe bereken je je loadindex eigenlijk?
    Woaaaww, wat een power!!!

    Audi 4 ever

  18. #57

    Standaard Re: poll: Voorkeur bandenmerk

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MenW Bekijk Berichten
    PS Hoe bereken je je loadindex eigenlijk?
    Toegestane maximum massa voertuig delen door 4 + 50kg marge = min. load per band.

    Voorbeeld (mijn auto):

    Toegestane maximum massa voertuig 2.455 kg / 4 + 50 = 663,75kg per band.
    Mijn minimale loadindex is dus: 94

    Zie ook: http://www.interband.nl/Loadindex.html

    Daarnaast zou ik gewoon aanhouden wat in je tankdop staat aangegeven, zit je qua wetgeving ook goed.
    Laatst gewijzigd door johnwoo; 16-03-11 om 17:27. Reden: tankdop
    » E-Tron Quattro Advanced ιι Pro Line S » A1 SB 1.4 TFSI S-Tronic ιι Pro Line S » OEM Ross-Tech VCDS »
    ————————————————————————

  19. #58
    water-escape's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Leeftijd
    39
    Posts
    3.445
    Kudos
    216
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: poll: Voorkeur bandenmerk

    informatie gekregen van Bandimax:
    Het blijft een gevoelskwestie heb ik het idee...



    Goedemiddag,

    Dunlop Sportmax GT AO a 225,-
    Bridgestone RE 050 AO a 225,-
    Pirelli P7 AO a 230,-
    Michelin PS3 a 255,-

    Prijzen complete gemonteerd onder uw auto, en gebalanceerd met de rol!!!!

    Zelf zou ik kiezen voor een band met een AO codering (Audi Only), al hoewel ik heel erg gecharmeerd ben van Michelin, alleen deze heeft geen AO codering, moeilijk dus en geen antwoord maar daar schiet je ook niets mee op, dus ik wanneer ik moet kiezen tussen de AO banden nam ik de Bridgestone en anders de Michelin.
    2. Audi A6 AR 3.0 TDI Q2007 Hartog Tuned! ('17 - '21 van 142k - 188k )
    3. Audi A3 SB 2.0 TDI S-Line 2008 Hartog Tuned! ('13 - '16 van 80k - 151k)
    4. Audi A6 3.0 TDI Q 2007 Hartog Tuned! ('07 - '13 van 0k - 310k)

  20. #59

    Standaard Re: poll: Voorkeur bandenmerk

    Dat AO principe vind ik een beetje een marketing verhaal. Blijven dure bandjes
    » E-Tron Quattro Advanced ιι Pro Line S » A1 SB 1.4 TFSI S-Tronic ιι Pro Line S » OEM Ross-Tech VCDS »
    ————————————————————————

  21. #60
    AndreCabriAvant's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2009
    Leeftijd
    60
    Posts
    7.504
    Kudos
    147
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard Re: poll: Voorkeur bandenmerk

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door water-escape Bekijk Berichten
    Bridgestone RE 050 AO a 225,-

    Zelf zou ik kiezen nam ik de Bridgestone en anders de Michelin.
    Ik heb ook de Bridgestones, maar voor € 190,00
    Audi S5 Cabrio Green en Q3 45 TFSI

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •