Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: 14 inch onder een a3 uit 99 ?

  1. #1

    Standaard 14 inch onder een a3 uit 99 ?

    ik moet voor een week of 2 even rijden op noodbanden, aangezien mn eigen set verkocht wordt en het nieuwe setje nog moet worden uitgezocht

    nu heb ik de juiste et waarde en steek voor mn auto

    a3 1.8 20V 1999

    hij werd geleverd met 15 inch ambition, maar nu vraag ik me af of ik zonder problemen stalen velgen van een volkswagen kan monteren met 14 inch als maat

    et klopt, steek maar de ivm de remmerij etc, want die 15 inch ambition ging weer niet onder een S3 of TT ivm de remmen

    weet iemand wat ?

  2. #2

    Standaard

    Je hebt in hun termen een 280x22 mm 15" remsysteem... (256x22 mm --> 14")
    Is voorzover ik kan zien ook nooit gebruikt i.c.m. 14".

    Wil niet zeggen dat het per definite niet past, maar wel dat VAG goede redenen had om het niet te doen.
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  3. #3

    Standaard

    14" gaat niet passen ivm de voorremmen.. heb je al wel een velgenzaak waar je de wielen gaat kopen? misschien heeft hij nog een setje gebruikte liggen die je kan lenen?
    Unpimp ze car...

    Audi A3 '98 1.9TDI
    Audi Cabriolet '92 2.3 V5 20v
    VW Transporter '90 1.9D

  4. #4

    Standaard

    die truuk heb ik al overal gehad , de enige zaak waar ik dat kon doen was boegie carcenter, en niks negatiefs over turkse mensen maar bij zon zaak ik weet het niet

    oude noorden van rdam, ik wil ze er best halen maar niet afhankelijk zijn en vastliggen, ik heb voor een maandje ofzo even wat nodig dat ik op mn gemak wat kan vergelijken en mn loon kan afwachten

    die jongen wil de velgen nu al en ik heb nog geen zin om 1250 euro uit te geven, eerst nog beetje sparen, want ik wil niet nu 18 inchers zo van doe maar die, als ik voor 300 meer velgen naar mn zin kan uitzoeken of nog vergelijken

    nog ff zoeken dus, jammer

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •