Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 25 van de 25

Onderwerp: Draagarmrubbers

  1. #21
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.891
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Ik heb ooit een flinke, heftige proefrit gemaakt in een 90 quattro met een onderstel met polyurethaan erin. Reed echt geweldig, maar die auto had ook coilovers, ik zat in een racekuipje, met een vierpuntsgordel aan. De auto had een rolkooi, regelbare rembalans en een racetank. Kortom: geen straatauto. Maar buiten het gepiep en gerammel vond ik het pure gevoel, de intense communicatie met je onderstel helemaal super.

    Na die rit was ik wel kapot overigens...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stéphane
    Ik zou inderdaad ook de gewone rubbers kiezen voor een straat-auto. Die zijn trouwens ook helemaal niet duur. Ik denk dat je max. 50 Euro kwijt bent voor een complete set voor/achter.

    Grootste probleem is zoals gezegd de montage. Je moet je hele onderstel er onderuit halen. Vooral aan de achterkant is dat tamelijk veel werk.
    Ah, dat scheelt. Ik hoef alleen de voorkant te doen :mrgreen:

    Ik had btw vandaag m`n verenspanners binnen, €23 incl opsturen. Rubbers en veren ga ik v/d week bestellen, dan kan de fun beginnen.
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Ik heb ooit een flinke, heftige proefrit gemaakt in een 90 quattro met een onderstel met polyurethaan erin. Reed echt geweldig, maar die auto had ook coilovers, ik zat in een racekuipje, met een vierpuntsgordel aan. De auto had een rolkooi, regelbare rembalans en een racetank. Kortom: geen straatauto. Maar buiten het gepiep en gerammel vond ik het pure gevoel, de intense communicatie met je onderstel helemaal super.

    Na die rit was ik wel kapot overigens...
    Op de rembalans en racetank na komt het overeen met mijn auto En voor mij ook precies wat je bedoelt: pure gevoel en intense communicatie met het onderstel.

    @TenS3: Als je alleen de voorkant hoeft te doen is wel te overzien inderdaad. Achterkant moet ook de remmerij etc. er onder uit bij mijn CGT. Nu moet de remmen nog een keer bij mij, omdat er iets mis was met het handrem-mechanisme. Ach ja, het houd je bezig zullen we maar zeggen :roll:
    http://www.8200rpm.com
    The Art of Racing

  4. #24
    QuattroNL's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    54
    Posts
    6.426
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Onder mijn rallyUrQ komen ook Powerflex rubbers. Bij m'n normale straatauto's houd ik het lekker standaard 8)

  5. #25

    Standaard

    hallo mensen,

    Heb sinds kort ook last van gerammel bij de achteras, als ik optrek hoor ik niks maar als ik gas los laat hoor ik gebonk. het lijkt ijzer op ijzer. aandrijfas en achterdif zzijn volgens mij speling vrij en als ik het wiel vrij maak van de grond mbv een krik kan ik niks horen als ik het wiel rond draai...
    zouden dit ook rubbers kunnen zijn?

    alvast bedankt voor de reacties


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •