Ah, dat scheelt. Ik hoef alleen de voorkant te doen :mrgreen:Oorspronkelijk geplaatst door Stéphane
Ik had btw vandaag m`n verenspanners binnen, €23 incl opsturen. Rubbers en veren ga ik v/d week bestellen, dan kan de fun beginnen.
Ik heb ooit een flinke, heftige proefrit gemaakt in een 90 quattro met een onderstel met polyurethaan erin. Reed echt geweldig, maar die auto had ook coilovers, ik zat in een racekuipje, met een vierpuntsgordel aan. De auto had een rolkooi, regelbare rembalans en een racetank. Kortom: geen straatauto. Maar buiten het gepiep en gerammel vond ik het pure gevoel, de intense communicatie met je onderstel helemaal super.
Na die rit was ik wel kapot overigens...
Op de rembalans en racetank na komt het overeen met mijn auto En voor mij ook precies wat je bedoelt: pure gevoel en intense communicatie met het onderstel.Oorspronkelijk geplaatst door tom
@TenS3: Als je alleen de voorkant hoeft te doen is wel te overzien inderdaad. Achterkant moet ook de remmerij etc. er onder uit bij mijn CGT. Nu moet de remmen nog een keer bij mij, omdat er iets mis was met het handrem-mechanisme. Ach ja, het houd je bezig zullen we maar zeggen :roll:
Onder mijn rallyUrQ komen ook Powerflex rubbers. Bij m'n normale straatauto's houd ik het lekker standaard 8)
hallo mensen,
Heb sinds kort ook last van gerammel bij de achteras, als ik optrek hoor ik niks maar als ik gas los laat hoor ik gebonk. het lijkt ijzer op ijzer. aandrijfas en achterdif zzijn volgens mij speling vrij en als ik het wiel vrij maak van de grond mbv een krik kan ik niks horen als ik het wiel rond draai...
zouden dit ook rubbers kunnen zijn?
alvast bedankt voor de reacties