Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 123

Onderwerp: Verlagen... (Marco en Audiva) 1 juni via Michel-S4

  1. #21

    Standaard

    wat laag Marco :wink:


    Groeten Manuela
    Audi A4 Avant 1.9 TDI Quattro 1999

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audiva
    wat laag Marco :wink:


    Groeten Manuela
    Jazeker laag.....3cm lager dan normaal..... :wink:

    Marco.
    Audi A4 2.4 V6 Tip-Tronic (full options)

  3. #23

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Posts
    1.697
    Kudos
    1
    Land
    Land

    Standaard

    Moet ik het maar weer regelen :wink:

    mvg Michel.
    Met vriendelijke groet,

    Michel.

    Seat Leon 1P 2.0TFSI 270Pk / 412Nm en Seat sport pakket.

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michel-S4
    Moet ik het maar weer regelen :wink:
    Bedankt Michel voor de hele goede samenwerking :wink:


    Groeten Manuela
    Audi A4 Avant 1.9 TDI Quattro 1999

  5. #25

    Standaard

    Geef mij een goed mes en ik heb je wagen binnen 20 seconden verlaagd.... :wink:

    En voor jullie breng ik daar verder geen kosten voor in rekening... :mrgreen:


    Riesjart.
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns


  6. #26

    Standaard

    Zal even wat uitleg geven..........

    Coen gaat helaas niet door ik snap er niets van in februari hebben wij een prijsopgave gekregen om verschillende dingen aan onze auto te laten veranderen. We hadden in principe een afspraak op 1 en 2 juni voor zowel de auto van Marco en die van ons. Tevens zou de APK ook gedaan worden van de v6. Gisteren nog alles even doorgesproken. Krijg ik een mail zonder tekst en uitleg van Coen Donkers met de volgende mededeling niet meer en niet minder :? :? :?

    Prijsopgave diversen


    we kunnen deze veren niet leveren voor een normale prijs sorry hiervoor
    dit uiteraard ook voor Marco bedankt voor je reactie


    ???????????? echt heel vaag en vreemd.
    Gevolg dat ik weer moest bellen wat dan wel de prijs zou moeten worden maar het prijsverschil was zo groot dat we hebben besloten het op een andere manier te regelen. Ik begrijp er helemaal niets van.

    Gelukkig komt alles nu toch nog goed via Michel-S4.
    Bedankt voor je snelle reactie en de goede service tot 1 juni :wink:
    wel heeeeel vroeg maar neem aan dat de koffie klaar staat


    Groeten Manuela
    Audi A4 Avant 1.9 TDI Quattro 1999

  7. #27

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Posts
    1.697
    Kudos
    1
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audiva
    Zal even wat uitleg geven..........


    Gelukkig komt alles nu toch nog goed via Michel-S4.
    Bedankt voor je snelle reactie en de goede service tot 1 juni
    :wink: wel heeeeel vroeg maar neem aan dat de koffie klaar staat


    Groeten Manuela
    Het is inderdaad lekker vroeg.
    En de koffie staat bij ons altijd klaar.
    Dan kan je eerst 1 auto brengen en met de andere naar ons toe rijden.

    P.s. daar doen ze ook apk.

    mvg Michel.
    Met vriendelijke groet,

    Michel.

    Seat Leon 1P 2.0TFSI 270Pk / 412Nm en Seat sport pakket.

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    Oke zal Marco straks even laten bellen komt net uit de nachtdienst.
    Weet je trouwens al iets van die trekhaak?
    De rest van de dag zullen we ons vermaken door te gaan vissen in de buurt. Het zal een leuke dag worden fotocamera gaat mee.


    Groeten Manuela
    Audi A4 Avant 1.9 TDI Quattro 1999

  10. #29

    Standaard

    Huh, lekker vaag. :S Maar goed dat we nog betrouwbare forummers hebben waar je op kunt bouwen. Prima service....

    Dus jullie gaan vissen, geweldig!


    Richard.
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns

  11. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audiva
    Oke zal Marco straks even laten bellen komt net uit de nachtdienst.
    Weet je trouwens al iets van die trekhaak?
    De rest van de dag zullen we ons vermaken door te gaan vissen in de buurt. Het zal een leuke dag worden fotocamera gaat mee.


    Groeten Manuela
    We maken er een mooie dag van Manuela en we gaan nog lager naar huis dan die 3 cm verlaging, want de kofferbak zal dan wel vol met vis liggen.... :wink:

    Hopelijk hebben we er mooi weer bij.

    Marco.
    Audi A4 2.4 V6 Tip-Tronic (full options)

  12. #31

    Standaard

    Er blijken meer mensen te zijn hier op het forum die het zelfde meemaken bij Coen, heel vreemd en jammer had een hoge pet van ze op :?

    Groeten Manuela
    Audi A4 Avant 1.9 TDI Quattro 1999

  13. #32

    Standaard

    Ik ben benieuwd naar het resultaat.

    Maar waren die trekhaken bij nader inzien ook ineens duurder? Want ik wil misschien ook wel een trekhaak laten monteren.
    Huidig transport= iets anders

  14. #33

    Standaard

    Het antwoord van Coen op mijn verzoek om verlaging / trekhaak:

    Wij monteren nu geen trekhaken ivm drukte (ong 4 mnd) en verlagen doen we nu ook niet.

    Blijkbaar gaat het te goed in Erp, misschien gaat het juist niet goed. Intussen ga ik wel naar hetzelfde adresje als Audiva, voor mij gelukkig wel in de buurt dus ik hoef niet te gaan vissen.... 8)

    Groet

    Marcel

  15. #34

    Standaard

    Kan me op zich voorstellen dat je om een gegeven moment moet besluiten capaciteit uit te breiden (werknemers / hefbruggen / etc.) of werkzaamheden af te stoten...

    En dan zou ik ook beginnen met de dingen die men probleemloos bij iedere garage kan.
    (veronderstellende 'meer concurrentie = lagere marge')

    - dit is puur speculatief -
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  16. #35

    Standaard

    dit is zeer slechte reklame voor coen,begrijp het niet,al zou je de prijs achteraf te laag hebben gemaakt,dan nog moet je je aan je afspraak houden.om met een lullig emailtje te komen met een hele slechte onderbouwing is wel heel triest
    All women are the same, they just look different so you know which ones yours

  17. #36

    Standaard

    @340@7000 Het is heel begrijpelijk wat jij daar neerzet, kan ik me ook in vinden.
    Het vreemde is dat ik in februari dit jaar een afspraak hierover heb gemaakt het ging dus om de lekke keerringen, trekhaak, verlagen en dakreling tevens nu ook de auto van Marco (verlagen en de apk van zijn auto).
    Lijkt me geen beroerde order. (kosten ongeveer maximaal € 2000,-).

    Het gaat mij om de manier waarop, zeg gewoon het spijt ons maar we hebben het te druk en nemen geen werk meer aan.
    Krijg een vreemde mail zonder tekst en uitleg en als je dan gaat bellen daarover wat het dan wel gaat kosten, zit er gelijk een flinke prijsverhoging aan vast op deze manier haak je vanzelf wel af :?
    Vervolgens krijgt Marceld te horen dat ze het werk gewoon niet meer doen :? sorry hoor maar hier krijg ik toch een rare smaak van.
    Zo verlies je toch klanten ook in de toekomst ik hoef niet meer.

    @quattro-king......dat bedoel ik dus! :wink:


    Groeten Manuela
    Audi A4 Avant 1.9 TDI Quattro 1999

  18. #37

    Standaard

    Tsja, ik had na alle positieve berichten op het forum ook het idee om een dagje Erp in te plannen, maar na deze berichten hoeft het voor mij ook niet meer. De belevenissen van Audiva zijn helemaal vreemd, afspraak is afspraak, dan ga je daar niet zo mee om (nog afgezien van het feit of hij juridisch aan de afspraak te houden is: ik denk dat je obv een email met prijzen nl ver komt).

    Dat ze geen 'simpele' werkzaamheden willen verrichten kan ik op zich wel inkomen, maar dat kost dus wel klanten: als mijn distributieriemen aan de beurt zijn zal ik ook niet meer bij Coen aankloppen. Of het dus een slimme zet is om die simpele (en volgens mij dus ook snellere) klussen niet te doen is dan de vraag. Afgezien van de negatieve reclame op dit moment (en dat valt natuurlijk te verwachten bij dit soort fratsen) kan een niet-supermonteur dit soort klussen prima uitvoeren. Klantenbinding is volgens mij erg belangrijk, maar misschien heeft Coen nog maar anderhalve monteur over en kiest hij juist voor zijn bestaande clientele. En het ombouwen van een gewoon A4 tje naar een R$4 klinkt natuurlijk veel stoerder dan het monteren van een trekhaak of een paar veren...

    Gelukkig zijn er meerdere adressen in Nederland om zaken goed te laten regelen, dus ik maak mij geen zorgen. De kans dat er straks een wiel onder mijn auto vandaan valt is denk ik niet zo heel erg groot.

    Always look at the bright side of life!

    Groet

    Marcel

  19. #38

    Standaard

    Yup, kortom stop het doorverwijzen van mensen naar Coen Donkers op dit forum. Hij heeft het er te druk door gekregen blijkbaar..

    Niet nette gang van zaken idd. Ik heb vorig jaar vanuit mijn opleiding met een deurwaarder gesproken, deze zei iets wat ik altijd probeer te onthouden. "Al is het nieuws wat je moet brengen nog zo negatief, als je het op de juiste manier weet te brengen krijg je altijd alle begrip van de mensen." Dat laatste is ze in Erp een beetje ontgaan als ik het zo mag lezen....

    Richard.
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns

  20. #39

    Standaard Re: Verlagen... (Marco en Audiva) 1 juni via Michel-S4

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audiva
    Ik heb net een afspraak gemaakt bij Coen Donkers voor het verlagen van mijn A4 met 30 mm Eibach veren.

    Groeten Manuela
    Is inmiddels de operatie al uitgevoerd Maunela ?
    Ik ben vandaag bij www.nlpower.com in zwolle geweest voor wat onderzoek naar verlaging. Een setje Eibach veren (Pro-kit) kost 225 euro.
    Setje gele (sport) Koni's 133 euro voor voor en 209 euro voor achter.
    Had met mijn vorige auto (golf VR6) erg goede ervaringen met deze kominatie dus zit daar voor de audi ook weer aan te denken.
    De verlaging zou volgens de boeken ca. 30mm zijn voor en achter. Is er iemand hier die een foto ter beschikking kan stellen van een soortgelijke verlaging ? Anders is een schroefset misschien een veiligere keuze :?

    Groetjes,

    Mark (met de tiptronic in "learning mode :P )

  21. #40

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Posts
    1.697
    Kudos
    1
    Land
    Land

    Standaard

    Zo de verlaging sets voor Marco en Manuele liggen klaar bij Arends in loenersloot.

    mvg Michel.
    Met vriendelijke groet,

    Michel.

    Seat Leon 1P 2.0TFSI 270Pk / 412Nm en Seat sport pakket.

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •