Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Velgen waxen met PB Wheel Sealant

  1. #1
    SQ5TDI
    Guest

    Standaard Velgen waxen met PB Wheel Sealant

    Sinds mijn eerste ervaring met de poetsmeeting ergens in 2013 weet ik me onderhand aardig te redden met het vertroetelen van mijn bolides, 1 ding is me echter nog niet helemaal duidelijk en ik hoop dat jullie mij hier van advies kunnen voorzien.

    Vandaag wil ik mijn enorme velgen van de RS6 in de wax zetten met PB wheel sealant, ik lees op meerdere forums en ook op het carclean topic dat je meerdere lagen aan kan brengen, tot nu toe bracht ik telkens 1 laag aan.
    Mijn vraag is hoe je meerdere lagen aan brengt, breng je eerst 1 laag op en poets je tussentijds uit of breng je na de eerste laag meteen een 2e en 3e laag op en poets je aan het eind uit?

    Mij lijkt het logisch dat je eerst 1 laag op brengt en die na x minuten uitpoetst en pas dan de volgende laag op brengt maar ik kan het fout hebben?!

    Thx alvast voor de reacties.

  2. #2

    Standaard Re: Velgen waxen met PB Wheel Sealant

    Inderdaad 1 laag aanbrengen en laten curen en dan uitpoetsen ... ff laten staan 2e laag aanbrengen en laten curen en dan uitpoetsen
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  3. #3
    SQ5TDI
    Guest

    Standaard Re: Velgen waxen met PB Wheel Sealant

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Inderdaad 1 laag aanbrengen en laten curen en dan uitpoetsen ... ff laten staan 2e laag aanbrengen en laten curen en dan uitpoetsen
    Thx!!

  4. #4
    BoltYes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2014
    Leeftijd
    40
    Posts
    469
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Velgen waxen met PB Wheel Sealant

    En gelukt? Vorige week toevallig hetzelfde gedaan met dezelfde PB wheelsealant. Wel lekker binnen op de keukentafel met warme wielen
    Audi A6 Avant S-line
    3.0 TDI Quattro

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •