Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Om te huilen

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2015
    Posts
    19
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Om te huilen

    En dat was nog erg zachtjes uitgedrukt..

    Had net voor de kerst m'n auto laten poetsen en Cartech Waxguard laten aanbrengen.
    Op oudjaarsdag heeft iemand, dader natuurlijk niet te vinden, vuurwerk op de auto gegooid. Boem en weg goede humeur.
    Foto's spreken voor zich. Een paar minuten na de knal, andere na gelijk wassen van de auto. Verwachte eigenlijk een ritje naar schadebedrijf.

    Goede humeur kwam weer terug in januari. Terug gegaan naar M&R die de auto hadden behandeld. Konden gelukkig schade wegpoetsen. Is niets meer van te zien.
    Weet niet of de waxguard de redder is geweest, maar heeft zeker wel geholpen. Super gedaan door M&R

    Groet,
    Dick
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  2. #2
    Dutchlimits's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2016
    Posts
    824
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S7

    Standaard Re: Om te huilen

    Oud en nieuw. Ik heb er een hekel aan. Misschien ben ik wel een ouwe l#l, maar toch. Vooral met de auto vertrouw ik het nooit. Als er ook zo'n zware voorpijl op je dak land krijg je er een deuk van. Betwijfel of dit onder de normale verzekering valt van brand enz.

    Wel mooi dat je het eruit hebt gekregen, of naja, M&R.

  3. #3

    Standaard Re: Om te huilen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutchlimits Bekijk Berichten
    Oud en nieuw. Ik heb er een hekel aan. Misschien ben ik wel een ouwe l#l, maar toch. Vooral met de auto vertrouw ik het nooit. Als er ook zo'n zware voorpijl op je dak land krijg je er een deuk van. Betwijfel of dit onder de normale verzekering valt van brand enz.

    Wel mooi dat je het eruit hebt gekregen, of naja, M&R.
    Volgens mij zijn er nog wel luxere coatings verkrijgbaar die nog meer beschermen, maar fijn dat het opgelost is in ieder geval!
    En ja, ook ik heb mede om dit soort gevallen, een schurfthekel aan oud & nieuw.
    Afschaffen die vuurwerkellende wat mij betreft, zou voor mij die hele periode een stuk aangenamer maken!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  4. #4

    Standaard Re: Om te huilen

    Vuurwerk, meest onzinnige product ooit... Bedoeld om kwade geesten te weren, maar trekt ze eigenlijk alleen maar aan..

    Mooi dat je het zo op kon lossen, ik zeg vuurpijl in de r$$t van de dader!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •