Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Heb ik nu mijn verflaag van het leder eraf gepoetst? Of was het leder gewoon zo vettig?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2016
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S8

    Standaard Heb ik nu mijn verflaag van het leder eraf gepoetst? Of was het leder gewoon zo vettig?

    Hallo allemaal.

    Dit is natuurlijk niet de eerste keer dat ik een interieur schoonmaak maar toch even voor de zekerheid

    Is het leder van mijn nieuwe aanwinst nu gewoon zo vettig? Of heb ik er toch wat vanaf gepoets kwa kleur en structuur?Eingelijk onmogelijk heb het schoongemaakt zoals altijd met een beetje groene zeep en een zacht borsteltje gereinigd,Afnemen met microvezeldoek etc. Gaat echt moeilijk zit echt ontzettend veel vuil op.

    Maare jongens kijk even mee hahha let niet op de witte pluisjes die zijn van het mf doekje.

    Blinkend leder vs mat leder.Zie het onderste paneel bij het zitvlakken daarmee ben ik begonnen.

    Het Leder is nu super zacht en voor 99 procent barst en kreukvrij.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door Jay S8; 21-06-17 om 21:15.

  2. #2

    Standaard Re: Heb ik nu mijn verflaag van het leder eraf gepoetst? Of was het leder gewoon zo vettig?

    Was gewoon erg vettig volgens mij.

    Leder blinkt op zich niet, is eerder satijn/mat.

    Nu nog de pluisjes weg & wat degelijke leder-voeding en het is weer ok

  3. #3
    kritje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Leeftijd
    49
    Posts
    322
    Kudos
    26
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Heb ik nu mijn verflaag van het leder eraf gepoetst? Of was het leder gewoon zo vettig?

    De andere delen zullen waarschijnlijk iets minder mooi uit je poetswerk komen, aangezien deze delen meer slijten.
    Als de "kreukjes" in de zitting en wangen blijven na poetsen is beetje bijkleuren wel aan te raden.
    Na ontvetten en schoonmaken moet je het leder eigenlijk weer invetten, dus goede leder voeding en/of leder protector.
    Ik heb daar een setje voor maar woon in limburg.... dus weet niet of dat in de buurt is.
    Audi A4 B8 Avant 1.8 TFSI Multitronic S-line
    Volvo V50 2.0 D
    Audi A3 Sportsback 1.6 FSI

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2016
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S8

    Standaard Re: Heb ik nu mijn verflaag van het leder eraf gepoetst? Of was het leder gewoon zo vettig?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kritje Bekijk Berichten
    De andere delen zullen waarschijnlijk iets minder mooi uit je poetswerk komen, aangezien deze delen meer slijten.
    Als de "kreukjes" in de zitting en wangen blijven na poetsen is beetje bijkleuren wel aan te raden.
    Na ontvetten en schoonmaken moet je het leder eigenlijk weer invetten, dus goede leder voeding en/of leder protector.
    Ik heb daar een setje voor maar woon in limburg.... dus weet niet of dat in de buurt is.
    Ik ga hem deze week weer een nieuwe opfrisbeurt geven,Wat voor voeding of leder protector had jij precies dan? Ik woon namelijk ook in limburg😁(Zuiden)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •