Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Auto vol oranje vlekken

  1. #1

    Standaard Auto vol oranje vlekken

    Beste leden,
    ik heb een witte Audi, ja ik weet het je ziet al het vuil (al wordt die vaak in zijn geheel vies en zie je het niet) er op maar minder krassen.
    Echter nu zit ik met een probleem in onze straat staan eiken bomen en een berk. Nu zit mijn auto onder de oranje vlekjes (zie foto).
    Deze vlekken krijg je er met een was straat, hoge druk of met een washandschoen er niet af. Ze zijn oppervlakkig (je voelt ze dus zitten) en als ik er met klei tegen aan ga dan gaan ze ook bijna niet weg!
    Ik ben nu vandaag 4 uur bezig geweest met klei om alleen de motorkap schoon te krijgen helaas moest een nagel hier en daar aan te pas komen. Gelukkig hebben we wit maar liever doe je het niet. Na het intensief kleien heb de motorkap afgespoeld en behandeld met een laag meguiars tech wax 2.0.
    Hopelijk zal hierdoor de denk ik hars niet snel hechten.
    Echter moet nu de rest van de auto nog... iemand een tip waarmee ik deze zooi er sneller en zonder krassen enz er van af krijg?
    heb verschillende dingen gelezen zoals Alchohol, of terpetine of andere smerige goedjes die ik liever niet op mijn lak gooi.

    7C7C36FD-5024-4DFB-AFAA-2F87CDBAF6EB.jpg


    ik hoor het graag.

  2. #2
    pa27506's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2010
    Posts
    86
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Auto vol oranje vlekken

    Heb je al hars verwijderaar geprobeerd..?
    Als dat niet helpt zie bijgevoegde link:
    https://forum.carclean.com/threads/a...8/#post-396584
    Daar werd IPA gebruikt en was het probleem opgelost ...
    A6 avant , tornadogrijs, S-Line, Black edition, 18 TFSI, 28.02.2018
    A4 berline, 2.0 tdi , 136 pk multitronic, ijszilver, 28.10.2010

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •