Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Tips gezocht om rondom vuil te vermijden!

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2021
    Leeftijd
    27
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Tips gezocht om rondom vuil te vermijden!

    Hallo,

    In de straat waar ik woon zijn verschillende mensen aan het verbouwen en 2 huizen verder zijn ze vanaf de grond af aan het opbouwen. (Niks op tegen!)
    Het enige dat me stoort is dat na een perfect wasbeurt van mijn A3 limousine (die ik altijd heel graag zolang mogelijk netjes wil houden) het onmogelijk lijkt voor zelfs 1 dag.. Het duurt max 1 uur of 2 voor hij terug onder het zand of vuil zit..
    De ruiten zijn licht getint en is dit heel duidelijk te zien ook op de carrosserie..
    Ik heb ook geen garage waar hij in kan staan enkel een oprit waar de wagen geparkeerd staat..
    Ik vroeg me nu af of wat hiervoor eventueel kan helpen?
    Ik zat te denken om een autohoes aan te schaffen weet niet echt of dit zo geschikt is hiervoor.. (mensen zullen raar kijken maar trek ik me niet aan) 😅
    Om de wagen elke week te wassen heb ik geen probleem mee maar om elke dag het vuil af te spoelen of dergerlijke zoals nu dat zie ik nu wel niet meer zitten..
    Alle tips zijn enorm welkom!
    Bedankt.

  2. #2
    fons716's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Leeftijd
    57
    Posts
    1.374
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Tips gezocht om rondom vuil te vermijden!

    Een hoes over de auto strekken is leuk om krassen te maken.
    VCDS 15.7.0 aanwezig. Omgeving Nijmegen.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2020
    Leeftijd
    54
    Posts
    47
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Tips gezocht om rondom vuil te vermijden!

    Kijk een aan....de Audi staat er zelfs al in!

    https://www.profitent24.nl/Garageten...SABEgLxX_D_BwE
    Laatst gewijzigd door Rubber; 24-05-22 om 11:08.

  4. #4
    boyofwax's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    133
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Tips gezocht om rondom vuil te vermijden!

    Helaas moet ik je teleurstellen. Mijn tip is een oude voor-gekraste wagen te kopen met deuken en roest.

    Men zal altijd blijven slijpen en zagen naast jouw auto. Ook herbestraten en gemeentewerkers met bladblazers blazen troep en zand rechtstreeks op de auto, ook na herhaaldelijke jaarlijkse klachten. Je hoort het geknars van de elektrische ramen als er een zandkorreltje tussen het rubber zit, en dan is het te laat. Kindjes met fietsjes en stepjes, rakelings lang de auto. Parkeren bij winkelcentra riskeer je karretjes en vooral autodeuren. Denk niet dat je hem op een rustige plek kunt zetten, loop je terug staat er een naast je. En vogelstront, die beesten schijten lakoplossend zoutzuur.

    Alles van waarde is weerloos. Helemaal een smetteloze maagdelijk bolide die buiten staat. En als je er om geeft valt het ook nog eens direct op en ook nog eens elke keer dat je naar de auto toeloopt. Mijn Audi is nu 25 en ik vind het nog steeds zonde, maar de eigenaar heeft ook genoeg lelijke plekken denk ik dan.
    Automatic is king of the road.
    Plastic delen? Ze delen vanzelf.

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2021
    Leeftijd
    27
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boyofwax Bekijk Berichten
    Helaas moet ik je teleurstellen. Mijn tip is een oude voor-gekraste wagen te kopen met deuken en roest.

    Men zal altijd blijven slijpen en zagen naast jouw auto. Ook herbestraten en gemeentewerkers met bladblazers blazen troep en zand rechtstreeks op de auto, ook na herhaaldelijke jaarlijkse klachten. Je hoort het geknars van de elektrische ramen als er een zandkorreltje tussen het rubber zit, en dan is het te laat. Kindjes met fietsjes en stepjes, rakelings lang de auto. Parkeren bij winkelcentra riskeer je karretjes en vooral autodeuren. Denk niet dat je hem op een rustige plek kunt zetten, loop je terug staat er een naast je. En vogelstront, die beesten schijten lakoplossend zoutzuur.

    Alles van waarde is weerloos. Helemaal een smetteloze maagdelijk bolide die buiten staat. En als je er om geeft valt het ook nog eens direct op en ook nog eens elke keer dat je naar de auto toeloopt. Mijn Audi is nu 25 en ik vind het nog steeds zonde, maar de eigenaar heeft ook genoeg lelijke plekken denk ik dan.

    Een oud gekraste wagen is geen optie want ik werk zelf in een carrossrie bedrijf je kent het wel dus elke x als ik buiten kom, ernaar kijk begin ik het vaak lastig te krijgen voor mijn vriendin is dit niks ernstig maar ik stoor er me enorm aan haha....

    Ik woon in een doodlopende rustige straat zonder weinig verkeer, enkel de boer op het einde van het straat die vaak met de tractor op en af rijdt is het hier weinig passagé,
    Het "probleem" is al minder maar toch nog storend voor mezelf..
    Ik zou hem zo graag compleet polieren en een behandeling geven etc maar dat zou nu echt zonde van de tijd zijn als het zo effectief zo blijft..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rubber Bekijk Berichten
    Kijk een aan....de Audi staat er zelfs al in!

    https://www.profitent24.nl/Garageten...SABEgLxX_D_BwE
    Zo iets ziet er idd zeer intressant uit, enkel denk ik dat deze te breed zal zijn voor op de oprit te plaatsen jammer genoeg.
    Mijn vriendin moet al uitstappen van mij voor ik de oprit opga omdat anders de passagierdeur tegen de haag komt...
    Als ik dan de bestuurdersdeur volledig openzet zit ik denk ik net een 30 cm van de gevel
    Laatst gewijzigd door tom; 11-06-22 om 16:15.


  6. #6
    fons716's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Leeftijd
    57
    Posts
    1.374
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Tips gezocht om rondom vuil te vermijden!

    Kun je geen carport bouwen en daar een rolluik of screen als deur gebruiken.
    VCDS 15.7.0 aanwezig. Omgeving Nijmegen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •