Pagina 2 van 19 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 361

Onderwerp: Poetsresultaat met Mequiars producten

  1. #21
    petertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2004
    Leeftijd
    56
    Posts
    1.423
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rogek
    toch ook maar eens de klei meenemen bij ons op de zaak.. ben heel erg benieuwd...
    wel de goede klei he
    heb hier ook klei van de kids.mag je ook wel hebben voor een prikkie :-D

  2. #22

    Standaard

    Strakke bak man :shock: ,
    Meguiar;s is gewoon super spul.
    Ik gebruik het zelf ook en heb het ook aan een paar mensen laten zien hoe goed het werkt 8)
    Gr Stylo
    If it doesn't say MEGUIAR'S it doesn't touch my AUDI

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx
    Net effe gekeken daar, dat waren serieuse krassen zeg! :shock:
    'Shame' als dat bedrijf zoiets aflevert! :-?
    idd :-?

    /me moet ook maar eens aan de klei :roll:
    my first quattro was a wilkinson

  4. #24

    Standaard

    Klei is voor de vervuiling uit je lak te halen, krassen gaan daar toch niet mee weg?... of ik moet verkeerd voorgelicht zijn.
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  5. #25
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard

    U is keurig op de hoogte.

    Voor krassen moet je toch helaas (machinaal) polijsten.
    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd


  6. #26

    Standaard

    misschien een vreemde vraag, maar in wat voor handel haal je zo'n kleiblokje? Net twee autoshops afgelopen, en daar hebben ze 't niet ....

  7. #27

    Standaard

    das een dikkerdje die je daar heb....poets ook al een tijdje met mekwijers....top spul
    All women are the same, they just look different so you know which ones yours

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bartdc
    misschien een vreemde vraag, maar in wat voor handel haal je zo'n kleiblokje? Net twee autoshops afgelopen, en daar hebben ze 't niet ....
    Wij hebben het op voorraad liggen, zie de link. De eenvoudige pakket (Meg.Quick Clay) en het uitgebreide pakket (Meguiar's Smooth Surface Clay Kit). Het grote pakket heeft 2 stukken klei, een houder om het in te bewaren, een doek, detailer en een fles cleaner. Het kleine pakket heeft detailer en 1 stuk klei.

    Als AF lid krijg je 10% korting. 8)

  10. #29

    Standaard

    Sjee, ik blijf het raar vinden, klei voor je auto ... :?

    Maargoed, het schijnt dus prima te werken.
    Ik zal eerdaags eens een competition flink onder handen nemen 8)
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  11. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2
    Sjee, ik blijf het raar vinden, klei voor je auto ... :?
    Bob..je weet niet wat je meemaakt als je het gebruikt hebt....het is echt onvoorstelbaar... 8)

  12. #31

    Standaard

    Ik weet het frans, ik vind die foto's al indrukwekkend, laat staan het resultaat IRL.

    Maar mijn probleem is dat ik nooit echt het geduld heb voor dat soort uitgebreide poetsacties.

    Wellicht neem ik de comp wel even goed onder handen, maar dan wordt het met Turtlewax, dat heeft het op mn B3'tje ook perfect gedaan, hij heeft er nog nooit zo mooi uitgezien als toen!

    Wellicht krijg ik de smaak te pakken en stap ik ooit nog eens over naar "het merk met de M" :wink:
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  13. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2
    Maar mijn probleem is dat ik nooit echt het geduld heb voor dat soort uitgebreide poetsacties.

    Wellicht krijg ik de smaak te pakken en stap ik ooit nog eens over naar "het merk met de M" :wink:
    Ik ook niet hoor...daarom pak ik ieder keer een onderdeel...bijvoorbeeld alleen de motorkap op zo..en dan eens een deur. Want als ben je na een dag hele tureluurs.... :-D

  14. #33

    Standaard

    of poetsertje ....

    I get the point ... wel een goed idee!
    Hoewel een 80 best "was-vriendelijk" is, niet veel plaatwerk en heel veel raam, haha. Da's met de Skoda wel anders ... maar ook die moet ik eens doen binnenkort ...
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  15. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx
    Klei is voor de vervuiling uit je lak te halen, krassen gaan daar toch niet mee weg?... of ik moet verkeerd voorgelicht zijn.
    weet ik frank, maar ik denk dat er behoorlijk wat vervuilen in de lak van de 90 huist...
    my first quattro was a wilkinson

  16. #35

    Standaard

    om eerlijk te zijn, gebruikte ik vroeger ook turtelwax.
    Maar na gebruik van M..... wil ik niets anders meer.

    Zoals de topic starter al had aangehaald, is de wax heel makkelijk aan te brengen en te verwijderen, geen elleboog werk meer, en het resultaat is verbluffend.

    Ik heb ook zo een dagje bezig geweest, zie showroom.

    dat van die klei klopt ook, eens gedaan wil je niets anders meer.

    nu vragen al mijn buren hoe ik die auto zo kan laten blinken en welke producten ik gebruikt heb, er was er zelfs 1 bij die dacht dat het een nieuwe wagen was(niet slecht voor 1 van 2002 :-))

    M... gaat dik verdienen hier in de straat


    Oja voor ik het vergeet, mooie wagen en perfect resultaat.

    Groeten
    Lazy

  17. #36
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard

    @Bob

    Eigenlijk moeten we toch een keer poetsen hoor.
    Met ferry er bij zijn we in een paar uurtjes klaar.

    Een soort: We zullen Bob een poets bakken topic of zo.

    Die schildpadden soep is best ok hoor, maar het is eigenlijk de eindstap van een drie (of 5) stappen systeem.

    Eerst reinigen, dan voeden en dan beschermen.
    Dat kleien komt voor stap 1 na het wassen. (he, 5 stappen 8) )
    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd

  18. #37

    Standaard

    Volgens mij heb ik het al eerder gelezen, maar is het niet een idee om een keer een poets meeting te houden. Kan iedereen wat tips op doen en het resultaat zien.
    Niet de dag gebruiken om je hele auto te poetsen maar wat producten te testen zodat je weet wat het beste voor jouw auto is en hoe je het aan moet pakken.

    Wassen, kleien, polijsten, waxen, ramen en de finishing touch. Ook het interieur, velgen, motor en kunstof delen.

    Er zijn genoeg forummers die verstand van zaken hebben, anders wat dealers die geintreseerd zijn en zo ook hun producten kunnen aanbieden.

    Tja. Hoe krijg je hier animo voor. Wie weet hoe je dit moet aanpakken?
    Als een man de deur van zijn auto opent voor een vrouw, weet je een ding zeker: Of de auto is nieuw, of de vrouw.

  19. #38
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard

    ehhhh

    Frank heeft dat net gedaan een paar weken geleden.
    Misschien later nog eens.

    Tenzij.....
    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd

  20. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poetsertje
    @Bob

    Eigenlijk moeten we toch een keer poetsen hoor.
    Met ferry er bij zijn we in een paar uurtjes klaar.

    Een soort: We zullen Bob een poets bakken topic of zo.

    Die schildpadden soep is best ok hoor, maar het is eigenlijk de eindstap van een drie (of 5) stappen systeem.

    Eerst reinigen, dan voeden en dan beschermen.
    Dat kleien komt voor stap 1 na het wassen. (he, 5 stappen 8) )

    wordt straks weer een mini meeting... altijd goed !
    had geen inspiratie voor een nieuw topic, dus dacht zal het oude maar weer ff onder de aandacht brengen...

  21. #40

    Standaard

    Altijd een goed idee. Al zou ik er persoonlijk voor kiezen om dat IN een ruimte te gaan doen. (met een wasruimte buiten)
    Die keer dat wij dit hebben gedaan was zeer gezellig en leuk buiten. Maar het is zeer moeilijk om iedereen aan de gang te zetten zonder dat je zelf van hot naar her mot rennen om van alles te doen.
    Bovendien heeft niet iedereen dezelfde vaardigheden en moet je voorkomen dat er maar wat raak gesmeerd wordt of dat het geplannende resultaat niet behaald wordt.

    Best stressvol..
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

Pagina 2 van 19 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •