Pagina 41 van 41 EersteEerste ... 313738394041
Resultaten 801 tot 810 van de 810

Onderwerp: Waarmee wassen poetsen en/of waxen jullie je Audi?

  1. #801

    Standaard

    nxt 2.0 is idd leuk voor de niet poetsert en ff snel aanbrengen maar wel een diepe glans krijgen. Blijft er alleen niet zo heel lang opzitten en de beading is ook niet geweldig, maar wat verwacht je van een vloeibare wax.

    Ik heb laatst 2 lagen DoDo supernatural 2.0 op me motor aangebracht. Ook wel aardig goed spul. Makers van dodo schijnen ex swisswax mensen te zijn, dus kwaliteit voor een redelijk betaalbare prijs

    http://carclean.nl/product/Dodo_Juic...00_101119.aspx

  2. #802

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gelato
    Net auto gewassen,, eerst met hogedruk heet water en teveel druk de troep eraf,, toen met industriele ontvetter ( chloor en looghoudend schuim) de auto ingespoten.. Toen met een sponsje alles 1 x geraakt of zo.. effe in de groene turtelwax gezet.. En hij blinkt weer... tijd 3 uur!

    gegroet Gelato
    Pff, de moderne autolak op basis van acrylaat kun je vergelijken met 'kunststof'. Een keertje wassen met chloor/loog kan nog wel, maar vaker blootstellen laat de lak oxideren en verkleuren. Ook ontstaan er microscopische haarscheurtjes door uitdrogen. Doe dat één keer om een onverzorgde auto te reinigen en te ontvetten. Vooral niet te lang laten inweken! Daarna goed in de was zetten en schoon houden met een milde autoshampoo. Lees het allemaal op het forum van Carclean.nl

  3. #803

    Standaard

    Wassen: Meg. goldclass shampoo of softwashgel de eerste paar keer wassen na een waxbeurt.

    Voor een waxbeurt(na het wassen): Meg. claybar icm quickdetailer.

    Wax:Meg. nxt ;als de voorraad op is,proberen met Swissvax.

  4. #804
    forum_user109
    Guest

    Standaard

    Ik zou Swissvax lekker laten staan en juist een keer Dodo Juice proberen. De mannen van Dodo Juice zijn goed bezig! En laten zien dat een high-end wax echt niet zoveel hoeft te kosten!

  5. #805

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Posts
    60
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Meguiars, Dodo Juice en Poorboys = zijn de producten die ik gebruik op mijn wagen.

    Vooral ben ik heel tevreden over de Dodo Juice Lime Prime!


  6. #806

    Standaard

    alles van smartwax

    zeer tevreden over en werkt super gemakelijk

  7. #807

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    37
    Posts
    38
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Euhh tsja dit
    Dodo Juice, Chemical Guys, Menzerna, Meguiars, Poorboys World, Lake Country Bilt-Hammer Black WoW..enz enz enz..

    Plaatje (van alweer een tijdje geleden...en Swissvax staat hier ook niet op)

  8. Ad
  9. #808
    Bejabo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Leeftijd
    63
    Posts
    112
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Was de auto met de hand, regelmatig velgen er onderweg om te poetsen en alles met Meguiars
    A4 b8 avant 2.0 tfsi quattro

  10. #809

    Standaard

    Nog even in december , de 11e even gauw mijn wagen in de m26 gezet. Over de al niet te versmaden ongelooflijke superieure Wolfgang sealant wat een super sealant is dit zeg. Ik kan wel wat anders proberen , ik hou wel van wat expirimenteren maar dat gaat natuurlijk aardig in de papieren lopen. En volgens Tim van ons aller bekende Carclean is dit op dit moment het beste wat er te krijgen is. Ik ben er ook absoluut over tevreden.

    Maar lees ook goeds over Dodo juice 2.0 wax a 200ml voor dik 92 euries! ai! m,n geefklier gaat pijn doen(maar lijkt mij wel heerlijk spul die Dodo juice 2.0). Of Poorboys EX-P Sealant is ook nog eens heel betaalbaar en heb zelf de Leather stuff reiniger en beschermer in 1! wat een topper is dit zeg , het voed, beschermd en reinigt m,n leder interieur en m,n dashbord wordt ook weer helemaal als nieuw.
    Niks glimmende oppervlakken maar een natuurlijke niet overdreven glans. Mijn leder interieur zit er nu bijna een jaar in en heb het regelmatig behandeld met leder stuff en het ziet er nog als nieuw uit. En voor de prijs hoef je Poorboys absoluut niet te laten staan.
    Ik heb nu nog de Meguiars m80 en m83 (fijn spul hoor daar niet van maar wel aan de prijs ) maar als deze op zijn stap ik over op de ssr serie van poorboys, veel vriendelijker geprijst dan de megs en weet zeker dat ook dit spul naar behoren zal werken.
    Audi A4 avant proline 2.0 tdi Rica tuned

  11. #810

    Standaard

    hey allemaal
    NATUURLIJK !

    Meguiars. !!!

Pagina 41 van 41 EersteEerste ... 313738394041

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •