Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Resultaten 61 tot 66 van de 66

Onderwerp: Het beste polijst middel

  1. #61
    Fre
    Guest

    Standaard

    Dus qua kostprijs...

    De excenter van Meguairs 250 euro (denk dat een Bosch of een AEG idem van prijs zal zijn hé). Hoeveel pads moet ik dan kopen ? Hoe snel slijten die dingen ? Wat heb ik precies van pads nodig voor één wagen te cleanen, polishen en waxen ?
    (op wat mag ik rekenen exclusief de polisher en wax producten zelf )

  2. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fre
    Dus qua kostprijs...

    De excenter van Meguairs 250 euro (denk dat een Bosch of een AEG idem van prijs zal zijn hé). Hoeveel pads moet ik dan kopen ? Hoe snel slijten die dingen ? Wat heb ik precies van pads nodig voor één wagen te cleanen, polishen en waxen ?
    (op wat mag ik rekenen exclusief de polisher en wax producten zelf )

    In principe twee polishing pads (step 1 & 2) en een buffing pad. Als je ook glas wilt doen zou je een extra polishing pad kunnen nemen. Klikkerdeklik

    De DA van Meguiars is op zich een goede keuze als je nog geen machine hebt, omdat je een excenter hebt die ook kan roteren. Als je een losse excenter én een polisher wilt hebben ben je beduidend méér kwijt...
    Audi S8

    "One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)

  3. #63
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sven
    De DA van Meguiars is op zich een goede keuze als je nog geen machine hebt, omdat je een excenter hebt die ook kan roteren. Als je een losse excenter én een polisher wilt hebben ben je beduidend méér kwijt...
    Nee nee,

    De g220 kan niet roteren.
    het ronddraaien is een natuurkundig gevolg, niet mechanisch aangedreven.

    Wel een mooie machine met een sterke motor en een goede poetscircel.
    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd

  4. #64

    Standaard

    Om de discussie dan even een kleine slinger te geven; wat is nou DE machine? AEG 460?

    Ik ben de draad kwijt...

  5. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poetsertje
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sven
    De DA van Meguiars is op zich een goede keuze als je nog geen machine hebt, omdat je een excenter hebt die ook kan roteren. Als je een losse excenter én een polisher wilt hebben ben je beduidend méér kwijt...
    Nee nee,

    De g220 kan niet roteren.
    het ronddraaien is een natuurkundig gevolg, niet mechanisch aangedreven.

    Wel een mooie machine met een sterke motor en een goede poetscircel.
    Heb me door Tim laten vertellen dat hij in de hoogste stand 'vanzelf' gaat roteren en zodoende meer krasjes weg kan halen dan een pure excenter. Maar een echte polijstmachine is het niet natuurlijk.
    Audi S8

    "One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)


  6. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 030
    Om de discussie dan even een kleine slinger te geven; wat is nou DE machine? AEG 460?

    Ik ben de draad kwijt...
    Zo staat ie wel bekend ja. Heb 'm zelf ook en het is een dijk van een apparaat. Jammer genoeg niet meer nieuw leverbaar...

    Heb daar o.a. voor gekozen omdat ik tzt liever een losse polijstmachine erbij koop dan een 2 in 1 (DA).

    Maar het is maar net wat je wilt natuurlijk... Ik hoor ook goede verhalen over de Meg's DA.
    Audi S8

    "One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •