Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: 20% Korting op Meguiar’s en Dodo Juice alléén bij Carclean.nl

  1. #1
    forum_user109
    Guest

    Standaard 20% Korting op Meguiar’s en Dodo Juice alléén bij Carclean.nl



    Bij Carclean.nl komen er twee mooie actiedagen aan waarbij je kan profiteren van 20% korting op het gehele Meguiar’s en Dodo Juice assortiment. Topmerken tegen topprijzen.



    Mega Meguiar’s Maandag
    Maandag 16 november is het de hele dag Mega Meguiar’s Maandag met 20% korting op het gehele Meguiar’s assortiment. Meguiar’s timmert al jaren flink aan de weg in Nederland en staat bekend om haar prima producten. Niet voor niets wordt Meguiar’s wereldwijd gebruikt door vele enthousiastelingen, het geeft een mooi resultaat en op deze actiedag ook nog eens tegen zeer aantrekkelijke prijzen te koop.





    Dol Dwaze Dodo Donderdag
    Donderdag 26 november is de Dol Dwaze Dodo Donderdag aan de beurt. Dodo Juice is een Engels merk en maakt met de hand zeer bijzondere producten voor het hogere segment. Dodo Juice wil maar één ding: hoogwaardige autoverzorgingsproducten voor de echte liefhebber maken, voor realistische prijzen, zonder kansloze claims en antieke marketingtruukjes. Niet lullen, maar poetsen. Letterlijk.

    Nu is het jouw kans om kennis te maken met dit populaire merk. Alles, inclusief de test-tubes kan je op 26 november kopen met 20% korting.

    Mis het niet!
    Laat deze dagen niet aan je voorbij gaan en zet maandag 16 en donderdag 26 november in je agenda. De actieprijzen gelden van middernacht tot middernacht. Dealers en wederverkopers zijn uitgesloten van deelname.





    Over Carclean.nl
    Je houdt van auto’s. Je wilt jouw mooie auto goed onderhouden. Maar waar haal je in één keer alles wat je nodig hebt, wanneer jij dat wilt? Bij de beste webshop die ook nog eens snel levert. Bij Carclean.nl!

    Op Carclean.nl vind je een zeer breed assortiment autopoetsmiddelen voor elke lak, maar ook voor elk budget. Dus of je oldtimerfan bent of een doorgewinterde detailer, of je nu rijdt in een moderne sportwagen, of supertrots in je eerst auto: wij zijn jouw shop.

    Op ons forum praat je met andere liefhebbers. Stel je vragen en ontdek informatie over auto-onderhoud, verschillende producten, handleidingen, tests, reviews en nog veel meer.

    Tot ziens in onze webshop of op ons forum!

    www.carclean.nl / forum.carclean.nl


  2. #2
    forum_user109
    Guest

    Standaard

    Vandaag is het zover: de Mega Meguiar's Maandag is van start!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carclean.nl Bekijk Berichten


    Bij Carclean.nl komen er twee mooie actiedagen aan waarbij je kan profiteren van 20% korting op het gehele Meguiar’s en Dodo Juice assortiment. Topmerken tegen topprijzen.



    Mega Meguiar’s Maandag
    Maandag 16 november is het de hele dag Mega Meguiar’s Maandag met 20% korting op het gehele Meguiar’s assortiment. Meguiar’s timmert al jaren flink aan de weg in Nederland en staat bekend om haar prima producten. Niet voor niets wordt Meguiar’s wereldwijd gebruikt door vele enthousiastelingen, het geeft een mooi resultaat en op deze actiedag ook nog eens tegen zeer aantrekkelijke prijzen te koop.





    Dol Dwaze Dodo Donderdag
    Donderdag 26 november is de Dol Dwaze Dodo Donderdag aan de beurt. Dodo Juice is een Engels merk en maakt met de hand zeer bijzondere producten voor het hogere segment. Dodo Juice wil maar één ding: hoogwaardige autoverzorgingsproducten voor de echte liefhebber maken, voor realistische prijzen, zonder kansloze claims en antieke marketingtruukjes. Niet lullen, maar poetsen. Letterlijk.

    Nu is het jouw kans om kennis te maken met dit populaire merk. Alles, inclusief de test-tubes kan je op 26 november kopen met 20% korting.

    Mis het niet!
    Laat deze dagen niet aan je voorbij gaan en zet maandag 16 en donderdag 26 november in je agenda. De actieprijzen gelden van middernacht tot middernacht. Dealers en wederverkopers zijn uitgesloten van deelname.





    Over Carclean.nl
    Je houdt van auto’s. Je wilt jouw mooie auto goed onderhouden. Maar waar haal je in één keer alles wat je nodig hebt, wanneer jij dat wilt? Bij de beste webshop die ook nog eens snel levert. Bij Carclean.nl!

    Op Carclean.nl vind je een zeer breed assortiment autopoetsmiddelen voor elke lak, maar ook voor elk budget. Dus of je oldtimerfan bent of een doorgewinterde detailer, of je nu rijdt in een moderne sportwagen, of supertrots in je eerst auto: wij zijn jouw shop.

    Op ons forum praat je met andere liefhebbers. Stel je vragen en ontdek informatie over auto-onderhoud, verschillende producten, handleidingen, tests, reviews en nog veel meer.

    Tot ziens in onze webshop of op ons forum!

    www.carclean.nl / forum.carclean.nl

    Ik wil donderdag wel een serie spullen bestellen maar weet niet goed welke ik nodig heb. Ik zal m'n auto/lak even uitleggen:
    A4 2006, zwart, 7 maanden geleden geseald met Flon4000. Op een enkele plek is er te hard geboend door de vorige eigenaar en zitten er krasjes (10cm rond) met kleurwas overigens tijdelijk vrijwel onzichtbaar te maken. Verder een iets diepere kras (net voelbaar) van 30cm.
    Over de Flon ben ik gematigd tevreden, de swirls zijn vrijwel allemaal verwijderd en de lak is duidelijk dieper zwart. Regen daarentegen parelt niet goed van de lak, waardoor schoonregenen nauwelijks gebeurt.
    Welke producten en hulpmiddelen heb ik nodig en blijft de flon4000 dan nog intact?

    Ik heb snel last van kalkvlekken en moet altijd snel nadrogen om dit te voorkomen.

  4. #4

    Standaard

    Welke producten en hulpmiddelen heb ik nodig?

  5. #5
    QuattroNL's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    54
    Posts
    6.426
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quattro-Rob Bekijk Berichten
    Welke producten en hulpmiddelen heb ik nodig?
    Ik denk dat je je vraag beter op het carclean forum kan stellen (of hier op AF in het juiste subforum).
    Dit topic was meer om de aanbiedingen onder de aandacht te brengen


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •