Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 22

Onderwerp: Krassen in je ruiten? Wanhoop niet!

  1. #1

    Standaard Krassen in je ruiten? Wanhoop niet!

    Allen,

    Wanneer je krassen in je ruiten hebt, is dat irritant en geen mooi gezicht; ik vind het zelfs ronduit irritant! Ik ben tegen het volgende aangelopen : http://www.glaskrasherstel.nl . Bij dit bedrijf kan je je krassen laten wegpolijsten met echt een waanzinnig resultaat ... 95% van de gevallen zijn de krassen weg en je ruiten dus als nieuw!

    Achmea gaat echt contracten aan met deze club, omdat verzekeringswerk ook lager uitpakt qua prijs .. ruiten vervangen is nu niet meer de enige oplossing .. maar ook Akzo Nobel, Muller, oldtimer clubs zijn lyrisch ...

    Doet er je voordeel mee!

    Groet

    Maurice

  2. #2
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.524
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Krassen in je ruiten? Wanhoop niet!

    Zo te zien goede resultaten.
    dank voor de tip
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  3. #3
    AndreCabriAvant's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2009
    Leeftijd
    60
    Posts
    7.504
    Kudos
    147
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard Re: Krassen in je ruiten? Wanhoop niet!

    Dank voor de tip !! Ik heb ze direct gebeld, maar ze waren druk

    Ze zitten wel een enorm eind van mijn huis vandaan, maar wellicht kan ik het eens combineren met een klantbezoek.

    Ben benieuwd wat ze kunnen, en wat het kost. De Duitse eigenaar van mijn A6 heeft de 4 zijruiten wat te fanatiek gekrabd in de winter. Carglass kan er niets mee. En ik zag dat Glaskrasherstel weer niets kan met sterretjes en scheuren, dus ik geef het een goede kans.
    Audi S5 Cabrio Green en Q3 45 TFSI

  4. #4
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Hmmm, interessant dit.

    Vorige eigenaar ging aan de zijruiten van mijn auto te zien, naar de verkeerde (is er een goede dan?) wasstraat. Daardoor heb ik op mijn zijruiten horizontale krassen zitten.
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  5. #5
    norge's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2010
    Leeftijd
    54
    Posts
    303
    Kudos
    7
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Krassen in je ruiten? Wanhoop niet!

    ben toch benieuwd, op het filmpje zie ik ze allen maar polijsten tewijl ze op hun site het over iets anders hebben
    Ons systeem maakt het mogelijk om de kras te herstellen door het glas erin terug te laten vloeien ?
    Beauty's only a light swith away.


  6. #6
    AndreCabriAvant's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2009
    Leeftijd
    60
    Posts
    7.504
    Kudos
    147
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard Re: Krassen in je ruiten? Wanhoop niet!

    Ik ben vanmorgen even naar Soest gereden, waar Erwin de ruiten van een Porche uit 1972 aan het repareren was.

    De schade aan mijn ruiten is erg heftig. Hij kan het zeker herstellen, maar wellicht kost het aan manuren zoveel geld dat het goedkoper is de ruiten te vervangen. Dat zoekt hij uit.

    Ze 'voeden' de ruiten. De structuur van de ruit blijft in takt. En wordt ook niets 'afgeschuurd' .

    De Duitse eigenaar van mijn auto is heftig te keer gegaan op alle vier de elektrische ramen en heeft erg veel diepe krassen achter gelaten. Reparatie hiervan is dus wel mogelijk, maar kost veel tijd (en daarmee €€).

    Ik zal jullie op de hoogte brengen van het eindoordeel en mijn beslissing wat ik ga doen (en of ik het doe).
    Audi S5 Cabrio Green en Q3 45 TFSI

  7. #7
    SkyBuMp's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    2.403
    Kudos
    47
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Krassen in je ruiten? Wanhoop niet!

    Dat bedrijf wat genoemd is in de TS zit toch in niet in Soest? De website geeft Barendrecht aan. Welk bedrijf ben je geweest?
    A6 Avant 2.0TDI S-line - 06-2010

  8. Ad
  9. #8
    AndreCabriAvant's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2009
    Leeftijd
    60
    Posts
    7.504
    Kudos
    147
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard Re: Krassen in je ruiten? Wanhoop niet!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SkyBuMp Bekijk Berichten
    Dat bedrijf wat genoemd is in de TS zit toch in niet in Soest? De website geeft Barendrecht aan. Welk bedrijf ben je geweest?
    Ha, die Erwin had een klusje in Soest en dat was voor ons beide ongeveer halverwege tussen mijn huis en zijn huis

    Hij moest eerst de schade aan de ruiten zien, dus dit was een prima oplossing.

    De reparaties doen ze aan huis. Ze zijn een bedrijfspand aan het bouwen. Zijn compagnon ziet in de autoruiten (handige combi).
    Audi S5 Cabrio Green en Q3 45 TFSI

  10. #9
    AndreCabriAvant's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2009
    Leeftijd
    60
    Posts
    7.504
    Kudos
    147
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard Re: Krassen in je ruiten? Wanhoop niet!

    Update: Ben vanmorgen gebeld door Michel (de compagnon). Het is voor mij goedkoper om de ruiten te vervangen. (een eerlijk advies).

    Dus ik heb bij Riedel in Duitsland nu 4 ruiten aangevraagd (weer uit dezelfde schade auto waar ik eerder dingen uit heb gekocht). (€ 120,00 met z'n vieren zonder verzendkosten). Michel zet ze daarna voor mij er in.

    Natuurlijk foto's in mijn eigen topic zodra deze zaken zijn geregeld. Kan wel even duren want die ruiten moeten netjes ingepakt worden en daarna shipment vanuit Breiterbrunn

    Wellicht een goed idee om deze mannen op de volgende (Poets) meeting uit te nodigen. Voor 10 april hebben we genoeg, maar er komt vast nog een moment.
    Audi S5 Cabrio Green en Q3 45 TFSI

  11. #10
    SkyBuMp's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    2.403
    Kudos
    47
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Krassen in je ruiten? Wanhoop niet!

    Mooi detail weer Andre, kraak heldere ruitjes straks . Laat je de nieuwe (oude) ruiten ook polishen of is dat niet nodig?
    A6 Avant 2.0TDI S-line - 06-2010

  12. #11
    AndreCabriAvant's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2009
    Leeftijd
    60
    Posts
    7.504
    Kudos
    147
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard Re: Krassen in je ruiten? Wanhoop niet!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SkyBuMp Bekijk Berichten
    Mooi detail weer Andre, kraak heldere ruitjes straks . Laat je de nieuwe (oude) ruiten ook polishen of is dat niet nodig?
    Ze komen uit een schade A6 van 2007, dus dat moet goed zijn. De betreffende auto had ruim 20K gereden. Dus veel slijtage kan daar niet aan zitten.

    UPDATE: kreeg net een mail van Riedel dat ze mijn aanvraag niet kunnen behandelen, want de ruiten zijn gebruikt, en hebben dus gebruikers 'schade' . Ik heb hem even opgebeld (spreek gelukkig goed Duits ) en hij heeft het over krasjes die komen omdat de rubbers van de ruiten langs de ruit gaan.
    Hmm, met een 2007 auto met 20.000 kilometer op de teller durf ik dat risico wel te lopen. En oppervlakkige krasjes kan ik er in Barendrecht nog wel uit krijgen.

    Inclusief verzend kosten naar Nederland € 132,00 Dat durf ik wel aan.

    En ik ga er vanuit dat ze in Barendrecht dat er netjes inzetten.

    Ze willen ook een goede beurt maken op het forum
    Laatst gewijzigd door AndreCabriAvant; 16-03-11 om 17:55. Reden: Riedel Duitsland gesproken
    Audi S5 Cabrio Green en Q3 45 TFSI

  13. #12
    AndreCabriAvant's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2009
    Leeftijd
    60
    Posts
    7.504
    Kudos
    147
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard Re: Krassen in je ruiten? Wanhoop niet!

    Ze zitten er in. Is gedaan door Michel en Rob van Automobielglas. Dit is de moeder/zuster maatschappij van glaskrasherstel.

    Mijn oude ruitjes waren erg ver heen en vervangen was goedkoper. Dus daarvoor gekozen.

    Hier het verhaal. En als jullie meer willen weten dan weet je mij te vinden. Ook de voorruit kunnen ze vervangen zonder eigen risico.

    http://www.audiforum.nl/forum/algeme...ml#post1104730
    Audi S5 Cabrio Green en Q3 45 TFSI

  14. #13

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    53
    Posts
    84
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5
    Land
    Land

    Standaard Re: Krassen in je ruiten? Wanhoop niet!

    Afgelopen woensdag zijn ze bij me langs geweest. Ik had een steentje onder mijn ruitenwisser blad gekregen en deze was over mijn ruit geschuurd. Een waaier vormige kras aan de bestuurszijde dus.
    Op afgesproken tijdstip zijn ze langsgekomen bij mij thuis en hebben in een uurtje de kras eruit gepolijst. Werkelijk niets meer van te zien en geen vervorming!
    Kosten 100 euro incl BTW. Daar kan ik geen nieuwe ruit voor krijgen!
    Zeer aan te raden!
    Never drive faster than your guardian angel can fly...

  15. #14
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.524
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Krassen in je ruiten? Wanhoop niet!

    eh, reclame maken is hier niet de bedoeling
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  16. #15
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Krassen in je ruiten? Wanhoop niet!

    Inderdaad. Joep doei en de mazzel, zoals Noodweer in de jaren '80 zong.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  17. #16
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.524
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Krassen in je ruiten? Wanhoop niet!

    Offtopic:
    kudo Tom !
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  18. #17
    meeuw's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2007
    Posts
    1.208
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard Re: Krassen in je ruiten? Wanhoop niet!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pilot Bekijk Berichten
    Afgelopen woensdag zijn ze bij me langs geweest. Ik had een steentje onder mijn ruitenwisser blad gekregen en deze was over mijn ruit geschuurd. Een waaier vormige kras aan de bestuurszijde dus.
    Op afgesproken tijdstip zijn ze langsgekomen bij mij thuis en hebben in een uurtje de kras eruit gepolijst. Werkelijk niets meer van te zien en geen vervorming!
    Kosten 100 euro incl BTW. Daar kan ik geen nieuwe ruit voor krijgen!
    Zeer aan te raden!
    Bij een beetje autoverzekering is € 100 of minder je eigen risico bij een complete ruitvervanging. Aantrekkelijker dus.

  19. #18
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Krassen in je ruiten? Wanhoop niet!

    Idd, mijn ruit us compleet vervangen met een eigen risico van €75,- (geen oem Audi ruit helaas)
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  20. #19
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Krassen in je ruiten? Wanhoop niet!

    Sommige forumleden hebben ontdekt dat je bij genoeg zeuren gewoon een Audi-ruit krijgt.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  21. #20
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Krassen in je ruiten? Wanhoop niet!

    Ik had ook een oem ruit kunnen krijgen, met bij betaling natuurlijk
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •