Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: barsten in de lak

  1. #1
    skippie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    31
    Posts
    1.715
    Kudos
    45
    Auto
    Audi S3

    Standaard barsten in de lak

    Hallo allemaal,

    Na bijna een overstekende kat te hebben aangereden ben ik met ongeveer 30á40 km in de berm beland tegen zo'n plastic bermpaaltje
    M'n bumper lag er half af en zag er erg gehavend uit. nu heb ik met veel moeite alles er weer op gezet en goed gepoetst. en lijkt de schade beperkt.
    een klein scheurtje van 2 cm en een plekje van 1CM waar de lak een beetje los laat. niet echt te zien dus ik doe er nu verder niets mee denk ik.
    maar nu heb ik het probleem dat mijn lak ''gebarsten'' is over een flinke lengte. Nu vroeg ik mij af of dit nog te verhelpen is? ik heb al geprobeerd om
    met monello Raffini Mezzo Polisch weg te poetsen en na een flinke poetsbeurt en wax beurt voel je de barsjes niet meer maar je ziet ze nog wel
    aardig. Wat kan ik nog meer doen behalve opnieuw laten spuiten?

    Audi S3 1999. JD tuned! 270PK 400NM

    Why worry about tomorrow? It will be gone the day after.

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.868
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: barsten in de lak

    Gebarsten lak is terminaal beschadigd. Daar is niets aan te doen dan opnieuw lakken.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3
    skippie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    31
    Posts
    1.715
    Kudos
    45
    Auto
    Audi S3

    Standaard Re: barsten in de lak

    Ik was er al bang voor. Gelukkig valt het niet echt op. Dan maar sparen voor een re-spray
    Audi S3 1999. JD tuned! 270PK 400NM

    Why worry about tomorrow? It will be gone the day after.

  4. #4
    bben's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Posts
    89
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: barsten in de lak

    bij mij zijn die barsten gevuld met een soort kruit en er overgegaan met zwarte wax smeer, ik heb een zwarte auto
    en ik merk heel weinig van , enkel als je echt gaat zoeken en diep kijken zie je het nog, goedkopere oplossing dan spuiten!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •