Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Poetser gezocht in omgeving nijmegen of tilburg

  1. #1
    goopstar's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Poetser gezocht in omgeving nijmegen of tilburg

    Beste lezers,

    Met veel interesse lees ik al een tijdje de topics mbt het poetsen van auto's. Ondanks veel voornemens is het mij echter niet gelukt om een start te maken met het poetsen van mijn auto.

    Vanaf december 2012 ben ik de trotse eigenaar van een A6 avant. De auto heeft op een zijde swirls en hier en daar een paar lichte krassen. Ik ben op zoek naar iemand die mijn auto onderhanden zou willen nemen. Ik woon zelf in Nijmegen dus dat zou fijn zijn als iemand uit deze regio zou kunnen. Omdat mijn firma in Tilburg is gevestigd zijn ook mensen uit die regio welkom.

    Ik hoop snel een reactie te krijgen..

    groeten

  2. #2
    a6-owner's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2007
    Leeftijd
    51
    Posts
    4.544
    Kudos
    267
    Auto
    Audi A7

    Standaard Re: Poetser gezocht in omgeving nijmegen of tilburg

    Dag Goopstar,

    allereerst welkom hier op het forum.
    Het is ook wel gebruikelijk hier om je even voor te stellen in het voorsteltopic.

    Er zijn hier diverse mensen die je auto een keer onder handen kunnen nemen.
    Zelf kom ik uit Arnhem, dus redelijk in de buurt.

    Wat wil je precies?
    Dat iemand je auto onder handen neemt of eventueel samen zodat je ook de basics van het poetsen leert en hoe verder te onderhouden?

    Mogelijk zijn er genoeg in ieder geval.
    Audi A7 3.0 TFSI Audi S4 B7 Audi 80 B3

  3. #3
    goopstar's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Poetser gezocht in omgeving nijmegen of tilburg

    Beste Glimmerman,

    Zoals door jouw geadviseerd idd even een voorstelronde gedaan. Thanks voor de aanwijzing.

    De vele posts over poetsen hebben me erg nieuwsgierig gemaakt over in hoeverre ik mijn auto in optimale conditie kan krijgen. Het liefst zou ik met iemand willen meekijken, meedoen en wat leren over het onderhoud. Maar omdat ik vaak ook weekenden werk is het misschien lastig het hele proces mee te doen.

    Ik heb begrepen dat het hele poetsproces erg tijdrovend is en dat er veel producten bij komen kijken. Omdat ik
    1. niet weet hoe te beginnen,
    2. geen producten heb, hier best in wil investeren maar graag van een kenner verneem wat fijne producten zijn,
    3. het belangrijkste, bang ben meer schade dan goeds aan te richten aan de wagen,

    is het denk wijzer om in eerste instantie het "werk" door een deskundige (bijv iemand zoals jij) uit te laten voeren.

    Het zou fijn zijn als je me kan vertellen wat de kosten zijn voor een goede poetsbeurt.

    Tot spreeks,
    Goopstar
    Laatst gewijzigd door goopstar; 13-04-13 om 10:56.

  4. #4
    a6-owner's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2007
    Leeftijd
    51
    Posts
    4.544
    Kudos
    267
    Auto
    Audi A7

    Standaard Re: Poetser gezocht in omgeving nijmegen of tilburg

    Als antwoord op je eerste vraag heb je hier een stappenplan...

    Op je tweede vraag de ideale start set...

    Op je derde vraag is het antwoord ook simpel. Als je met beleid werkt, kun je eigenlijk geen schade aanrichten. Het grootste risico is dat hetgeen wat je doet niet het gewenste resultaat geeft.
    Mocht je je vervelen volgende week... poetsmeeting?

    Er zijn diverse mogelijkheden.
    Je kunt het inderdaad láten doen, maar we kunnen b.v. ook samen aan de gang waarbij je direct uitleg krijgt over de producten en de technieken.
    Audi A7 3.0 TFSI Audi S4 B7 Audi 80 B3

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •