Resultaten 1 tot 1 van de 1

Onderwerp: "Plat gezeten" stoffen bekleding opbeuren..? Audi 100 '83

  1. #1
    carlo1992's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Leeftijd
    32
    Posts
    83
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100

    Standaard "Plat gezeten" stoffen bekleding opbeuren..? Audi 100 '83

    Beste poetsforumlieden!

    Ik heb dit onderdeel van het Audiforum nu voor het eerst echt een beetje doorgelezen en ik vind het prachtig dat er mensen zijn die zo bezig zijn met het netjes houden van hun auto's! Ikzelf hou er ook wel van als de auto van binnen fijn is om in te zitten, (naast het feit dat ik rook en die lucht zelf niet heel storend vind) dat de bekleding er netjes uitziet en alles gewoon netjes is.

    Nu ben ik in het bezit van een Audi 100 type44 uit '83. Je raad het al, de bekleding is niet meer wat het ooit was. Zo is het aardig verkleurd en is het hele interieur een paar tinten lichter geworden. Omdat dit in zijn geheel is gebeurd vind ik dat niet zo storend, maar als het verholpen kan worden GRAAG. Nu heb ik al wel gelezen dat dat er waarschijnlijk niet in zit... Daarnaast is de vulling van de stoelen op sommige plekken wat zwak geworden, daardoor lijken sommige delen van het interieur wat te hangen. Maar dat zal meer een dingetje zijn voor de bekleder of iets dergelijks...

    Waar ik wel mee zit is dat de bekleding op een aantal plekken nogal "plat gezeten" oogt. Nu heb ik al wel flink stof gezogen en voorzichtig wat bekledingsreiniger geprobeerd (hema spul), maar het helpt allemaal niet zo veel. Kan iemand mij tips geven over hoe ik dit weer mooi en overdreven gezegd, hoogpollig, kan krijgen?

    Ik ben benieuwd!

    Als iemand foto's wilt zien van hoe het er nu bij ligt dan zal ik die zomenteen even maken
    Laatst gewijzigd door carlo1992; 17-08-13 om 17:24.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •