Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Project zelf-aangepaste achterbumper-diffuser A3 8P 2.0 TDI

  1. #1
    Eddy 8P TDI's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Leeftijd
    54
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Project zelf-aangepaste achterbumper-diffuser A3 8P 2.0 TDI

    Ik weet niet of dit een project van omvang mag heten, maar ik heb er wel veel tijd in gestoken.

    Na de eerste zelf bewerkte diffuser, die helaas door een lichte aanrijding van achteren beschadigd is geraakt, heb ik een tweede gemaakt. De eerste heb ik gemaakt met als basis een goedkope glasvezel S3-look diffuser, welke ik naar een RS3-look diffuser had verbouwd. Omdat door de aanrijding ook de rest van de bumper beschadigd was geraakt, heb ik meteen de achterbumper vervangen door een S-Line model. Hier zat ook slecht herstelde schade aan, dus die heb ik meteen goed strak gemaakt.

    Dit was het eerst. Gewoon een 2-delige S-Line bumper met kaal diffuser-gedeelte.

    010_filter.jpg

    Na veel snij-, dremel- en schuurwerk, is dit het resultaat geworden. Het design is gebaseerd op het A3 8V model, maar dan wat sportiever met een aantal vinnen in het middengedeelte geplaatst. Ook heb ik reflectoren geplaatst voor de moderne look, maar ook omdat de huidige smoke-achterlichten geen rode reflectoren hebben. Ik denk dat het eindresultaat wel geslaagd te noemen is.

    000_filter.jpg 000_filter-02.jpg 009_filter.jpg 008_filter.jpg 007_filter.jpg 006_filter.jpg 005_filter.jpg

    Zo zag de eerste diffuser eruit in RS3-design, gebaseerd op een S3-look diffuser.

    001_filter.jpg 001_filter-02.jpg

    Het volgende project worden sideskirts. Deze zullen helemaal vanaf 0 ontworpen worden. Ik ben van plan om het een 8V-look te geven, moet dat eerst even goed uittekenen en kijken of het wel bij het 8P model past, aangezien dat de 8V hoekiger qua vorm is. Misschien moeten er wat rondere lijnen ipv scherpe.
    Laatst gewijzigd door Eddy 8P TDI; 11-06-19 om 00:03.

  2. #2
    Konichiwa's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2016
    Posts
    27
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Project zelf-aangepaste achterbumper-diffuser A3 8P 2.0 TDI

    Ziet er mooi uit, succes met de skirts!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •