Resultaten 1 tot 1 van de 1

Onderwerp: Noordkaap Challenge 2023 - Lord of the 4 rings

  1. #1
    wazzup01's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    51
    Posts
    3.303
    Kudos
    26
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Noordkaap Challenge 2023 - Lord of the 4 rings

    noordkaap.jpg

    https://www.noordkaapchallenge.com/

    Hallo clubgenoten, het als alweer enige tijd geleden dat ik hier iets gepost heb, ik heb namelijk vooral veel gelezen en eigenlijk niet veel gereageerd. Maar dan nu toch maar weer eens achter het toetsenbord gekropen om toch maar weer eens iets te posten.

    Ik heb samen met mijn zoon ons opgegeven voor de Noordkaap Challange 2023, hiervoor hebben we een project auto gekocht in de vorm van een Audi A6 Avant 3.0 Quattro waar van we een serieuze challange auto willen maken. De eerste aanpassingen zijn gedaan door de vorig eigenaar die er een carbadge challange mee gereden heeft, echer heeft de auto voor een winterproef wat kleine aanpassingen meer nodig.
    20230909_113136.jpg

    Zoals je ziet is er nog ruimte voor wat stikkers, een paar forum stikkers zou dus welkom zijn
    20230909_113416.jpg

    Volgende week gaan we de auto een grote beurt geven zodat hij (als het meezit) in oktober op de weg kan om te kijken of er nog andere zaken aangepast moeten worden. Zowiezo komt er een verhoging set van 40mm onder om iets meer bodemvrijheid te creëren. Er zit door de vorige eigenaren al een beschermplaat onder vanaf de voorbumper tot voorbij het achter differentieel. We zijn nog aan het bedenken of we aan de voorzijde een bull-bar of zoiets kunnen creëren maar ik weet ook niet of dit in de landen waar we doorheen gaan mogen gebruiken. (Duitsland - Denemarken - Finland - Zweden - Noorwegen).

    We rijden voor een goed doel namelijk en willen geld ophalen om een onderzoek naar een nieuw geneesmiddel voor kinderkanker neuroblastoom mogelijk te maken. En zijn dus opzoek naar uitdagingen, als je ons namelijk sponsort krijgen wijn daardoor uitdagingen die we moeten doen om het geld vrij te krijgen voor dit doel. Met andere woorden jullie bepalen wat wij moeten doen en latenoverkomen. Sponsoring kan via https://www.noordkaapchallenge.com/t...of-the-4-rings hier kan je vrij het bedrag kiezen.

    P.S. Aan de moderator ik wist niet goed waar dit te plaatsen, daarom bij projecten omdat we ook zelf aan de auto gaan sleutelen anders als de stikkers verwijderen om ruimte te creëeren voor de mogelijke sponsors.
    Laatst gewijzigd door wazzup01; 09-09-23 om 15:07.
    Waar een wil is, is een weg.
    Maar waar een weg is, hoef ik niet te willen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •