Resultaten 1 tot 18 van de 18

Onderwerp: De waarheid

  1. #1

    Standaard De waarheid

    Hallo

    elke keer zie ik weer verschillende spannede verhalen op het forum over onze sportquattro. De carosserie was vroeger een urquattro deze was al ingekort bij dialynx in engeland. Er is een keer schade meegerden en toen heeft dialynx hem compleet gestript en hebben wij de carosserie met voorschade gekocht hier in Nederland hebben we er een voor kop van een audi 90 qauttro aangezet zodat ook de hoek van de a stijl goed was wat ze normaal niet doen bij dialynx. Het dak is nageklopt met de hand aan de hand van een origineel dak de bodykit kwam ook uit Engeland maar de achterspoiler uit duitsland. Toen de carosserie klaar was heeft hij een week in een bad gelegen om te ontlaken en daarna is er een rolkooi geplaatst toen hebben we hem laten stralen en spuiten. We hebben hem toen rollend gemaakt en er een V6 biturbo ingehangen en er 4 jaar niks meer mee gedaan. Maar ja 4 later en 25 jaar quatro in zicht moest hij met al het geweld af de v 6 biturbo was niet goed passend te krijgen omdat de turbo's achter de motor hangen en we niet uitkwamen met de stuurinrichting we kregen toen 11 nieuwe s 4 motoren aangeboden en daar ligt er nu een van in de sportquattro. Coen is er zonder problemen mee naar Duitsland geweest en daarna is hij bestickerd door decotech. Er komt nog een ander interieur in wat we al hebben staan maar moet er nog ingebouwd worden. Ik zie ook liever een 5 cyl. turbo maar het is voor ons een reclame object en we willen graag laten zien wat er allemaal mogelijk is en neem maar van mij aan dat hij akelig snel is hij is revo getuned en met een ander uitlaatje wat eronder zit schat ik het vermogen rond de 400 pk ik mis de kick van de turbo maar is gewoon meteen weg en blijft maar doorgaan vooral boven in de toeren wordt je er bang van.

    groetjes Frank

  2. #2

    Standaard

    hey frenkie,tis gewoon een dikke bak,hoop motoren,heb je ze al binnen? gr barry
    All women are the same, they just look different so you know which ones yours

  3. #3

    Standaard

    de andere tien zijn al verkocht

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Mooi project hoor!
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #5

    Standaard

    the truth, the whole truth and nothing but the truth.......

    (mooie biografie van een mooie audi) :o
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/


  6. #6

    Standaard

    vermogen rond de 400 pk, owla!

    zijn er geen foto's van deze snelle duivel?

    groetjes

    koen
    what's life without sin

  7. #7

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    en nu weten we precies de hoe, wat, waar over de quattro.
    geen speculaties meer maar het komplete verhaal.

  10. #9
    rum's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    5.658
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Mooi dat dat ook eens verteld wordt! Mooi verhaal bij een mooie auto!
    Audi A4 Avant B6 2.5 TDI Pro Line 163+pk BCZ // JDE Tuning by JB

  11. #10

    Standaard

    inderdaad, een pracht van een wagen!!!
    what's life without sin

  12. #11

    Standaard

    het is en blijft een pracht van een wagen :wink:
    i am maybe slow but you are still behind me

  13. #12

    Standaard

    schitterende kar

    (heimwee naar group B..)
    "Any society that would give up a little liberty to gain a little security...
    deserves neither and will lose both!"

  14. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door S4 driver
    het is en blijft een pracht van een wagen :wink:
    het zijn zeker een paar lekkere wagens,nice avatar
    All women are the same, they just look different so you know which ones yours

  15. #14

    Standaard

    tjeeses wat een mooi ding :shock: ,met de rechte voorruit is hij net zoals Bauer hem vroeger ook maakte,wel jammer van de v8 {hoort hier niet helemaal in thuis vind ik}.maarja er kan nog altijd een 5 cilinder in .
    RS for ‘Rennsport’ - ‘Motorsport’ in German

  16. #15

    Standaard

    :shock: Die is mooi geworden zeg.... :shock: .......ennuh...lekker blokje erin zeg.....dat zal een best spektakel zijn... 8)

    Marco.
    Audi A4 2.4 V6 Tip-Tronic (full options)

  17. #16
    2.3
    Guest

    Standaard

    Ik heb de wagen live gezien en het is een prachtbak.

    Dat electrische lederen interieur wat er in komt,is ook om te kwijlen.

  18. #17

    Standaard

    klopt,zeer dikke stoelen stonden er klaar.Had al ff geinformeerd of ze nog mee konden naar amsterdam,dus niet
    All women are the same, they just look different so you know which ones yours

  19. #18

    Standaard

    wat voor stoelen komen er in? recaro classics?
    Audi TT 1.8TQ - 2001 | Porsche 911 C4 - 2000

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •