:shock: daar is idd niet veel meer van over van die RS4.Maar wederom respect voor het geweldige werk dat je levert jeffer succes ermee.
OK, 70 pk mag ook, ik weet dat Kronenburg zonder interne aanpassingen tot dat vermogen kan gaan op een AEB motor..
We PBen wel binnekort, wil zo ie zo een keer de aanbouw van de Sq IRL zien..
Gaaf project weer Jef! Veel succes gewenst, die RS4 kan wel "wat aandacht" gebruiken ... :-D
Gelukkig krijgt de krachtbron een leuk nieuw huis!
Mooi project, ik aboneer me meteen op dit topic
Kijk met veel interesse mee. Snap werkelijk helemaal niets van termen die er gebruikt worden en nog minder van de techniek/toepassingen die gebruikt worden maar ik vind het interessant. Bij voorbaat al petje af...
Succes met het project.
En het interieur had ie nog verkocht ook voor een goede prijs, met één halve stoel...Oorspronkelijk geplaatst door sander
Alles is pas te maken maar (nou ja, veel i.i.g.) uit m'n hoofd hebben zowel RS4 als Golf V 146 mm tussen de gaten (bevestiging aan fusee) in tegenstelling tot de normale B5 die het (wederom uit m'n hoofd) met 94 mm moet doen. Dat maakt vermoedelijk wel een stukje eenvoudiger.Oorspronkelijk geplaatst door leon
Kijk, dat is info waar ik iets aan heb...
Als jij me nu een kan vertellen wat wel kan en past, misschien beter per PB.
Vandaag hebben mijn broertje en ik de S4 die Jeffry te koop heeft staan bezichtigd. Daarna zijn we ff mee geweest naar deze RS4. Vandaag is het achterdifferentieel er onderuit gehaald. Was leuk om mee te kijken/helpen! Supergaaf project!
Vandaag was een uiterst ongeorganiseerde dag.... Dat heb je wel eens. eigenlijk alleen de RS4 verder gestript terwijl de chauffeur stond te wachten om hem weer me ete nemen. Niet verder gekomen met de spruitstukken eraf halen. Maar het was wel gezellig!