Pagina 3 van 20 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 390

Onderwerp: Megasquirt op 80 quattro wordt vervangen door ......

  1. #41

    Standaard

    Hahaha!

    Maar wel balen, zo wakker worden...

    Goede nieuws is dan weer wel dat je een nieuwe wagen hebt als alles vervangen is... ;-)
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  2. #42
    guido
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appie Dakleer
    Hahaha!

    Maar wel balen, zo wakker worden...

    Goede nieuws is dan weer wel dat je een nieuwe wagen hebt als alles vervangen is... ;-)
    Ja, daar zit wat in .... hmmm .... okee, hij blijft ! Maar ik heb intussen goed nieuws .... zojuist kreeg ik een email van Ontronic dat het pakket gisteren op de post is gegaan. Yes ! Alleen de pulsschijf zit er niet bij, dat is jammer, maar die kan ik zelf ook maken. Ik moet toch maar eens kijken of ik ergens een stalling/sleutelruimte kan huren. Dan kan ik de 80 van de grond af aan nieuw opbouwen. Ja, hoor es Appie, je hebt me wel op een idee gebracht. Moet ik alleen nog een auto er bij kopen voor m'n werk.

  3. #43

    Standaard

    Lekker dan, ik maar denken dat we een deal hadden...

    Goed nieuws dus van het pakketje, en je gaat nu meteen de hele auto onder handen nemen? ;-)
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  4. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guido
    Gelijk de bushalte opgereden en de kap geopend. Onder de kap alles in orde dus ergens in de kabel of bij het pedaal gebroken. Ik heb een euro munt tussen de gasklepaanslag gedaan en zo de paar honderd meter naar huis getuft.
    heb hetzelfde gehad, de gaskabel is waarschijnlijk uit je pedaal geschoten doordat het rubber er omheen uitgedroogd is, gelukkig nog nieuw verkrijgbaar (als het goed is)
    my first quattro was a wilkinson

  5. #45
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard

    had ik ook met m'n cq dat pedaal, tijdelijk opgelost met artikelen uit de ehbo trommel en die rubbers zijn nog gewoon nieuw te krijgen bij de dealer

    PS ik biedt 16 euro


  6. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guido
    Verkocht !
    Te laat HJ... ;-)
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  7. #47
    guido
    Guest

    Standaard

    Inderdaad jongens, het was het rubber dat uit het pedaal was geschoten. Ik denk dat ik er meer een teflon bus voor maak. Dat lijkt me iets degelijker.

  8. Ad
  9. #48

    Standaard

    Da's een verstandig besluit Guido, dan ben je daar maar van verlost!

    Volgens mij kan dat verder geen kwaad wel?
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  10. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guido
    Inderdaad jongens, het was het rubber dat uit het pedaal was geschoten. Ik denk dat ik er meer een teflon bus voor maak. Dat lijkt me iets degelijker.
    ik heb het laats ook gehad, gewoon rubber er weer op gedrukt, ring erachter en zegerring ervoor en klaar is kees

  11. #50
    guido
    Guest

    Standaard

    Tsja, eigenlijk snap ik die constructie met dat rubber niet zo. Zou het zijn om eventuele trillingen vanuit het blok niet door te geven ? Hoe dan ook, voor de gasschuif die ik wil maken zal er toch een degelijker systeem moeten komen, anders trap ik dat rubber zo kapot. Dus of een teflon bus er in of een kogelgewricht.

  12. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herman 100quattro
    ik heb het laats ook gehad, gewoon rubber er weer op gedrukt, ring erachter en zegerring ervoor en klaar is kees
    heb idd exact hetzelfde gedaan, maar wil toch die nwe rubbers nog eens halen nu het nog kan
    my first quattro was a wilkinson

  13. #52
    guido
    Guest

    Standaard

    Zojuist net een pakketje binnen gekregen van Ontronic. Alles zit er in ....behalve de connectoren Nou ja, gelijk maar weer een mailtje gestuurd. Die dingen horen er namelijk standaard bij te worden geleverd. Het zijn toch al stekers die je nergens kunt krijgen, dus ...nog even geduld. De pulsschijf hebben ze in ieder geval nog op tijd nagestuurd, want die kwam met de gewone post binnen.

  14. #53

    Standaard

    Wat een sukkels...

    Ik zou me vreselijk opwinden... :?
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  15. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guido
    Het zijn toch al stekers die je nergens kunt krijgen, dus ...
    misschien dat ik ze krijgen kan, wat voor stekkers gaat het om?

  16. #55
    guido
    Guest

    Standaard

    Herman, ik heb geen idee wat het voor een steker is. Ik ga me er ook niet druk over maken, ze worden heus wel nageleverd. Hier een foto van die dingen
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  17. #56

    Standaard

    de stekkers zelf (dat stripje wat op de achtergrond licht) kan ik zo aan komen

    maar die omhulsels heb ik ook nog nooit eerder gezien

  18. #57
    quattro84
    Guest

    Standaard

    Stripje op de achtergrond zijn losse aderhulsen die je kunt aanknijpen.. stekers zelf zul je waarschijnlijk niet vinden.. behalve injectorstekers.. stekers voor andere sensoren zijn lastiger te krijgen en koop je normaliter bij je aftermarket ECU.. of je koopt iets wat plug & play is zoals VEMS.

  19. #58
    guido
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattro84
    of je koopt iets wat plug & play is zoals VEMS.
    De Vems is alleen voor de 20V blokken plug and play en dan is het nog maar beperkt volgens mij.
    Mijn 80 blok heeft geen vliegwielsensoren en dus ook geen pin voor de nulpuls. Kortom, je moet de hele zooi weer open maken en ombouwen. Aanpassen voor een pulsschijf is sneller gedaan.

    Intussen heb ik een mailtje van Ontronic en ze geven toe dat ze een en ander zijn vergeten. Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren. De 80 loopt op dit moment weer aardig ..... zolang het duurt

  20. #59
    guido
    Guest

    Standaard

    Krijg ik vanmiddag op m'n werk een enthousiast emailtje van m'n vrouw : de resterende onderdelen van Ontronic waren binnen ! Ik was even verbaasd en ook nog een beetje wantrouwig maar inderdaad, alles is nu binnen. Helaas heb ik nu even geen tijd om er aan te werken. Maar ook dat komt weer goed. Ik moet nog 16 vrije dagen opmaken dit jaar dus dat belooft wat. Ik had intussen al diverse mails gestuurd naar Ontronic met zelfs een foto van hetgeen ik wel had ontvangen, maar na hun ene mailtje dat er iets fout was gegaan volgde er geen reactie meer :-? Vanochtend zelfs op een heel nette manier een boos mailtje gestuurd waarin ik mijn teleurstelling liet blijken over de gang van zaken. Ik heb zelfs terloops opgemerkt dat ik twijfelde of ik niet beter bij een concurrent had kunnen kopen. Hopelijk worden ze wakker. Voor andere projecten heb ik nog een aantal Ontronics nodig maar als het weer zo gaat zoals nu dan hoeft het niet meer. Volgende keer stel ik eerst een aantal voorwaarden anders gaat het feest niet door. Voor alle duidelijkheid, het gaat me niet om de kwaliteit van hun producten maar wel om de slechte communicatie.

  21. #60

    Standaard

    Tsja, dat zijn erg vervelende dingen dan.

    Naja, voor nu heb je alles binnen, dat scheelt.
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

Pagina 3 van 20 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •