Knap dat o.a. de tellerbak werkt via de CAN-lijnen. De identifiers van die parameters ga je hier niet posten zeker..? ;)
Afdrukvoorbeeld
Knap dat o.a. de tellerbak werkt via de CAN-lijnen. De identifiers van die parameters ga je hier niet posten zeker..? ;)
Vandaag andere (PP 783 race) verstuivers geplaatst.Ook weer een noodprogje zodat de motor goed staionair loopt en goed start met deze verstuivers. Ook een foutje in de bedrading opgelost, zaten twee groen/zwarte draden in........
Auto is merkbaar sterker, echter de lmm gaat over zijn nek, dus ik kan niet volgas rijden. 220km/u (gps) is echter geen probleem, motor levert dus wel vermogen.......
Jos.
Inmiddels een kleine 500km gereden met de nieuwe motor. Wat opvalt is dat het een fijne reisauto geworden is die veel sneller is dan met de 1.8T (180pk versie getuned) die eruit is gekomen. Bij hoge snelheden (180km/u+)is er alleen wind en bandengeruis. De turbo is bij accelereren goed hoorbaar,echter geen fluittoon maar is letterlijk en figuurlijk aan het blazen. Vandaag de aansturing van de variabele schoepen zodanig aangepast deze het hele bereik kan halen, auto kan nu definitief afgesteld worden.
Jos.
Wat heerlijk als je de techniek in de vingers hebt.
Piefje hier, palletje daar.....effe nastellen...tjonge tjonge daar ben ik zo jaloers op.
Mooi project hoor.
Ga je nog wat doen aan de ruis en bandengeluid? En een idee van waar je aan mag denken qua vermogen?
Tof dat het allemaal redelijk voorspoedig verloopt.
Ben benieuwd wat de uiteindelijke specs zijn.
Soms zit het mee, soms niet.........,
Na erachter te zijn gekomen dat de (3.0 v6)turbo absoluut niet op een 4 cilinder goed wil functioneren ook even de motor om zeep geholpen (dejavu caddy.........).......
Auto wil bijzonder hard (ik vindt 255km/u gps hard), alleen hoort de olie volgens mij dan IN de motor te blijven zitten.
Affijn, lijkt op werk.
Jos.
ik zag hem vandaag idd al onthoofd staan ;)
reed er trouwens niemand achter je tijdens dat olie verlies?
zou dat dan op een bond film lijken zeg maar?? ;)
Da's wel balen :( .... alles te repareren?
Oliespoor is niet zo fijn voor de 2-wielers btw ...
ik kon toch nix op de wagen vinden...... snel nog even gewassen voor hem binnen te heben gezet?
Hèhè, motor loopt weer en voelt met name onderin compleet anders aan (spoolt nu wel op) en start nu ook goed. Achteraf dus een "rekenfout" gemaakt. Ik heb van verschillende motoren onderdelen gebruikt en heb gewoon een kop gebruikt(en aangepast) die ik had liggen en waarschijnlijk al een gevlakte was. Daarbij is ook de motor iets gevlakt, samen met een dunnere koppakking hebben alle kleppen vanaf het begin de zuigers licht geraakt en de zuigers dusdanig vervormd dat er geen goede compressie en er geen warmteafvoer meer was waardoor de zuigers verbrand waren. Cilinders waren nog te gebruiken, dus met nieuwe zuigers, klepstoters, nokkenas en een opnieuw aanpaste kop loopt ie echt fijn nu. Alleen nu serieus inrijden (geen 220km/u.........).
Jos.
Sh!t happens. Gelukkig is het opgelost. Mooi project hoor!
tis altijd zo, waar gehakt word, vallen spaanders :P
mooi dat het opgelost is :)
Okay, ben dus even bezig geweest met wat rem (R32) aanpassingen en Team Dynamic velgjes.........
Remmen voor,
http://i330.photobucket.com/albums/l..._velgen003.jpg
Remmen achter,
http://i330.photobucket.com/albums/l..._velgen004.jpg
En nu staat ie er zo bij,zonder laptop.........
http://i330.photobucket.com/albums/l..._velgen007.jpg
http://i330.photobucket.com/albums/l..._velgen008.jpg
http://i330.photobucket.com/albums/l..._velgen009.jpg
Nu nog de KW clubsport set eronder........
Jos.
netjes hoor.
Ziet er zeker goed uit :)