Resultaten 1 tot 16 van de 16

Onderwerp: Project Coupe GT '86

  1. #1

    Standaard Project Coupe GT '86

    Hallo,

    Ik ben pas nieuw hier op het forum en ik kon zo snel geen voorstel topic vinden, dus doe ik dat ook hier gelijk maar even.

    Ik ben Marcel en sinds kort in het bezit van een coupe gt. bouwjaar is 1986 en de keur is oceanic bleu metallic.
    Ik heb de auto als een bouwpakket gekocht van iemand die wel een liefhebber was, maar er gewoon geen tijd meer voor had (en ook de finaciele middelen niet)

    Er zit hier en daar een roestplekje (raamstijl en beneden bij de a stijl in de deur sponning) , maar over de carrosserie maak ik me niet druk, ik ben zelf plaatwerker/spuiter van beroep, het opbouwen zal meer tijd kosten, want een auto in elkaar zetten terwijl iemand anders hem gedemonteerd heeft is op z'n zachtst gezegd een rot klus.
    Maargoed wellicht dat hier genoeg info te vinden is over wat waar moet.

    Verders heeft de motor vermoedelijk een hydraulische klepstoter die droog staat, bij het starten ratel die even, maar na nog geen seconde is dat ratelen weg en hoor je 'm redelijk zacht tikken.

    Foto volgen zo snel mogelijk!

    Groet Marcel

  2. #2

    Standaard

    oceanic blue is erg mooi, ben benieuwd naar de foto's
    my first quattro was a wilkinson

  3. #3

    Standaard

    Welkom en veel succes met het puzzelwerk, maar zoals je zegt, hier zijn veel mensen die van wanten weten, dus geen probleem.
    We kijken al uit naar de foto's.
    Dominique

  4. #4
    Jeroen GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    7.943
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard

    Leuke wagen en zeker een mooie kleur. als je vragen hebt over hoe het zaakje in elkaar zit zijn er hier genoeg experts. heb zelf ook al heel wat gesleuteld aan dat type coupe.

    Foto van het bouwpakket zou welkom zijn
    4 Ringen, 5 cilinders...